Pauză de gândire.

Mai ales la mine. Trebuie să-mi curăț mintea. Faceți la fel, dacă vreți. 🙂

 

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Pauză de gândire.

  1. ina02s zice:

    Superbă muzica. Dar jocul liniutelor a fost și el uimitor și neașteptat. Mi-a plăcut mult. ♥️☺️😘

  2. Issabela zice:

    Facem. Pe rînd, împreună, muzica asta curge sublim oricum 🙂

  3. ioansperling zice:

    Chiar nu doream sa-l ascult pe Titan pe telefon dar sincer s-a meritat! Multumesc! Mie la cat puteam eu sa vad mi se pareau schiori?

  4. Sunt oameni pe sanie, cu fulare la gât!

  5. Aldus zice:

    Muzica clasică nu-i lipsită de riscuri! 🙂

  6. De parcă am putea pune pauză la gândire, chiar și cu o muzică atât de adecvată. Fiindcă mintea ne e incitată de imaginile din care putem deduce meandrele vieții, drumurile paralele pe care putem ajunge și incidentele mai mult sau mai puțin norocoase. Un destin în câteva linii bine conturate. Ave, albinuță! 🙂

  7. vax-albina zice:

    Pun aici ca să rămână. Line Riders sunt cunoscuți, doar eu i-am aflat cam târziu. Și încă mai aflu.
    Imaginea lor este:

  8. Am ramas fara cuvinte. Ma intreb ce ar face Line Riders pe Vivaldi 4 Seasons?

  9. Angelilie zice:

    I really like your blog. A pleasure to come stroll on your pages. A great discovery and very interesting blog. I come back to visit you. Do not hesitate to visit my universe. A soon.

Lasă un comentariu