La mulți ani

Doar ca semn că încă exist. Și că viața mea curge lin. Sau doar timpul curge iar eu rămân aceeași, precum o piatră cu blog.

Vă urez împlinirea tuturor dorințelor (nu a rezoluțiilor – termen împrumutat). Să fiți sănătoși, activi, să vă bucurați de cei dragi și să nu vă stresați fără rost.

La mulți ani. Un 2022 în care să vă regăsiți.

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

60 de răspunsuri la La mulți ani

  1. Florin zice:

    Tot ce va doriti si dvs.

  2. Mugur zice:

    La mulți ani, Albinuță!
    Îți doresc să ai parte de sănătate și liniște, precum și de tot ceea ce îți dorești pentru tine și cei dragi ție!

  3. Drugwash zice:

    Să… şi să… şi să… şi să… 🙂

    Cu siguranţă anul ăsta va fi diferit: preţuri dublate la servicii (lumină, gaze etc) şi la combustibil, deci preţuri crescute la orice, deci sărăcie mai mare (dacă se mai putea, pentru unii), deci foame mai cruntă, deci nefericire mai adîncă, deci… Ei, pe naiba – e la fel ca-n fiecare an. Aşa că de ce să mă mai stresez fără rost, vorba ta, că oricum vom primi tot ce ni-i pregătit.

    Apoi să fie să…! 🙂

  4. Issabela zice:

    La mulți ani, Albinuță! Mă bucur de semn și-ți doresc un an cu liniște și pace.

  5. Suzana zice:

    La Multi Ani. Mi-a placut urarea, are ceva aparte! Incerc din rasputeri sa nu ma ‘stresez’ fara rost.
    De fiecare data cand deschid robinetul de apa calda si e cam foarte rece. Dar exista si lipsa, asa ca ma bucur ca am ce incalzi. 🙂
    La fel si tie! Sanatate multa si un drum fara obstacole. Cred ca asta ne dorim toti!

    • vax-albina zice:

      Nu te stresa. Bagă boiler (ca mine) 😀
      Fii optimistă că se poate și mai rău. 😦

      • Suzana zice:

        Intotdeauna! Dar mie imi place sa rasucesc ideile!
        Chiar trebuie sa ma gandesc la boiler. In bucatarie am inceput sa incalzesc putina apa sa fie calduta macar…! Asa ca ma destresez zilnic. Azi am fost la Lacul Morii fiind soare si am facut o gramada de poze! O sa le pun si pe blog.
        Acolo a inceput generalizat un santier pentru scari, borduri, etc. Scrie ca zona este interzisa celor din afara santierului . 😀 Poti sa-ti imaginezi ca cele patru serii de trepte au fost toate desfintate si oamenii fac poteci? Probabil ca un neuron s-a gandit ca nu vine nimeni acolo…

        Seara buna! Si sa continuam hazul de ne_caz! ❤

  6. La mulți ani, noroc și spor în toate!

  7. Jo zice:

    Mă pot gândi la lucruri mai rele decât uniformitatea. Mie oricum nu-mi place schimbarea doar de dragul schimbării. Sănătate să fie. La mulți ani!

    • vax-albina zice:

      Un an doar cu schimbările pe care le dorești. Un blog cu vizibilitate maximă. (Din cauza ta mă uit la filme 😀 )

      • Jo zice:

        Ha! Ești drăguță. Mulțumesc. Vizibilitatea blogului meu chiar ar fi o schimbare. 😀

        • vax-albina zice:

          Știi că dând click pe numele tău nu se ajunge la blog? Să dau eu adresa? 🙂

          • Jo zice:

            Da, știu, dar habar n-am cum să repar situația. Cu toate acestea, cei care vor sa ajunga la blogul meu, ajung. Tu de exemplu. 🙂 Problema este alta. Toată lumea vrea să vadă filme, nu să citească despre filme.

          • Drugwash zice:

            E posibil să ai pe undeva un cookie pe dispozitivul cu care te conectezi la blog (PC, tabletă, telefon) şi acolo să fie adresa rămasă greşită.
            Log out => Clear cookies => Log in
            Dacă nu merge poate ar trebui să revezi setările din Gravatar. Ştergi site-ul curent din https://en.gravatar.com/profiles/edit#your-links şi îl adaugi din nou prin Add Website (nu Add WordPress.com Site).
            Dacă nici aşa nu merge atunci… fuck it. 🙂 Nu mai ştiu nici eu toate dedesubturile de cînd au distrus ăştia codul.

          • Jo zice:

            Cookie-urile le-am mâncat de mult. 🙂 Ideea a doua pare prea riscantă pentru mine. Dacă șterg rămâne bun șters. Dar nu-i bai. Ai văzut că ai găsit blogul?

          • Drugwash zice:

            De fapt prima e cea riscantă pentru cei ce se bazează pe cookies ca să rămînă logaţi şi cumva au uitat datele delogare la diverse site-uri. 🙂
            La a doua practic poţi jongla cum vrei cu blogurile dacă ai mai multe, le poţi adăuga în ordinea dorită, primul fiind şi cel care apare implicit la Gravatar. De curînd l-am adăugat şi eu pe al doilea care zăcea în uitare de ceva vreme. Nu e mare lucru şi poate-poate îţi rezolvă problema.

            De găsit îţi găsisem eu blogul de mult, dar ceva mă lovise atunci în frunte – să fi fost reclame, să fi fost cookies, să fi fost altceva? – şi am fugit mîncînd pămîntul. Azi-noapte mă plictiseam şi căutam ceva recomandări de film valabile. 🙂

          • Jo zice:

            Blogul meu este rece la fel ca mine. De asta ai fugit. Poți găsi recomandări serioase de filme pe alte site-uri. Eu mă distrez. Atât și nimic mai mult.

          • vax-albina zice:

            Mă bag și eu. Eu aflu multe de la tine și îmi place cum ești. Îmi pare totuși că strici orzul pe gâște (ca mine). Ești prea bună ca să te limitezi la un blog.

          • Jo zice:

            Mă bucur că selecția mea din sutele de filme și seriale ți se pare interesantă. De fapt, m-am lămurit că avem gusturi comune de când ai pomenit de After Life.

          • Drugwash zice:

            Şi eu mă distrez, sau măcar încerc întrucîtva, aşa că nu-i bai. 🙂
            Nu-i vorba de răceală ci de unele elemente de design care m-au „atacat”. Le-am venit de hac pînă la urmă dar am rămas puţin afectat, că-s hipersensibil. 🙂

            Ce mă întristează puţin e că foarte rar găsesc ceva original, care să-ţi aparţină, să te „descopere” – majoritatea sînt traduceri, adică vorbele altora, care poate că sînt sau poate că nu sînt în concordanţă cu propriile tale păreri. Dubiul ăsta creează un pic de tensiune interioară.

            Din mai multe motive nu mai am „deschiderea” de odinioară cînd bîntuiam web-ul în lung şi-n lat. Acum am rămas cumva într-o cămăruţă întunecată din casa familiei şi doar mai scot nasul din cînd în cînd pentru a vedea cum arată lumea care-i trece pragul. Aşa că nu stau să răscolesc intenţionat şi insistent după recomandări, mai ales că nu mai am deloc spaţiu pe HDD şi altă posibilitate de vizionare n-am. E bine aşa, mă mulţumesc cu puţin. 🙂

          • Jo zice:

            Exact designul, așezarea în pagină îmi aparține și exact asta nu ți-a plăcut. Eh! Greu să-i mulțumești pe toți. 🙂 Nu vreau să fiu descoperită. La asta mă refeream când spuneam că blogul meu este rece. Poate un cuvânt mai bun ar fi fost ”impersonal”. Altfel, la urma urmei cine vrea să știe părerea lui x sau y neavizat? Nu sunt critic de film, stau in banca mea.

          • Drugwash zice:

            Nu la aşezarea în pagină mă refer ci la diverse chestii adiacente la care (poate) nu ai control, precum notiţa de cookies sau reclamele sau un header suplimentar. Nu mai ştiu ce-am scos de acolo, o să mă uit.

            Mie tocmai părerile simple ale omului obişnuit îmi plac, caut personalitatea fiecăruia ca să ştiu cum să port o discuţie ca de la om la om, nu ca de la om la android sau bot.;) Nici eu nu sînt critic de film ca profesie – haha, aş fi unul necruţător şu urît de toată galaxia! 😆 – dar între oameni ne putem exprima părerile personale aşa cum sînt ele, fără fiţe şi exprimări elevate care dau aerul ăla, aşa cum ai zis, impersonal. Da, faptul că sînt traduceri ale unor „pretenţioşi” în loc de păreri personale de om obişnuit a contribuit la îndepărtarea mea. La naiba, dacă voiam părerile ălora îi citeam direct în limba lor, că nu mi-e greu deloc. 🙂

          • Jo zice:

            Sunt o grămadă de site-uri de caterincă dacă asta ți-e vrerea. Toată lumea se pricepe la toate, inclusiv la filme. Poate sunt singura care recunoaște sincer că nu se pricepe. O fi și asta o calitate.

          • vax-albina zice:

            Sper că nu îl iei pe Dragoș ca reper. Mie îmi placi.

          • Drugwash zice:

            Reper?! Ha! „Farul de la Ploieşti”! 🙄
            Sînt doar o adiere, o părere, o umbră fără vrere sau putere, o inimă ce-a dat şi-acuma cere; nemîngîiere.

          • Jo zice:

            Sub nici o formă! 🙂 Mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase. ❤️

          • Drugwash zice:

            Nu caterincă – aia mă oboseşte. O seriozitate normală sau o normalitate serioasă, unde glumele bune – fie ele şi porcoase 🙂 – sînt acceptate şi apreciate. Ca-ntre amici la un pahar. 🙂

          • Jo zice:

            Da, e clar! Nu găsești așa ceva pe blogul meu.

          • Drugwash zice:

            Lumea e mare. 🙂

  8. An Nou fericit, îndrăgita noastră Albinuță! Cu sănătate și inspirație neostoită, așa cum ne-ai obișnuit!

  9. castanman zice:

    La mulți ani! (dincolo de urări, poate convenționale, sunt curios de imaginea pe care o poți asocia😋)

  10. Mihai zice:

    Un an mai bun, cu sănătate și tihnă în suflet! La mulți ani! 🙂

  11. Diana zice:

    Iti multumesc, Albinuta! ❤️
    La multi ani cu sanatate si pentru tine si toti dragii! Si cu multe, multe bune sa fie anul! 🙂
    Sigur ca da! Anul acesta va fi altfel si pentru mine! (exact ca in imagine) 😀 Dar nu m-ar deranja! Ar fi viata lina, fara hopuri majore.
    Imi place max! 🙂 faza cu 2022 care se pronunta 2020 too! 😂

  12. Ecoarta zice:

    Desi cam târzior, îti doresc numai bine!
    La multi ani!

Lasă un comentariu