Cu dedicație

Să nu râdeti și nici să nu mă lăudați.

Am văzut plăntuțele Dianei, ale lui Mugur ori ale lui Vladen și m-au mobilizat. Am văzut și pozele unor influenceri cu lădițe pline și belșug cam sfidător pentru cei ca mine. Să fie.

Eu sunt bucuroasă de ce mi se intâmplă și vă spun și vouă. Am recolte 😀 Pe balcon, cum altfel?

ghiveci 1

ghiveci 2

surpriza

În rest, zorele și mușcatele înfloresc într-o veselie.


Tarhonul s-a făcut o mică tufă și îl voi pune în oțet.
Roșiile se tot coc și se tot crapă că evit să le culeg. Mă coc și eu inutil și sper să nu crap încă. 😛

PS Am făcut și o categorie speciala cu balconul ca să văd ce experiențe am mai avut.

Voi sunteți bine?

Dedic tuturor în general și unora (se știu ei) în mod special, o melodie.

Să fie pace.

Acest articol a fost publicat în Aiureli, balcon, Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Cu dedicație

  1. Nu te laud, dar ai mai multe roșii decât are maică-mea în grădină.

  2. Frumoasă-i terasa ta, e plină de viață.👍💐🤗

  3. Suzana zice:

    E prima data cand vad asa ceva intr-un balcon. Fain de tot. Sunt fan tarhon, este o plantuta care mi-ar placea sa o am in ghiveci. Anul asta nu am gasit cu radacina. Pisicutei ii plac capsunile?
    Recunosc ca m-ai entuziasmat cu imaginile astea! 🙂
    Si am mai auzit si ceva nou si deosebit. Mereu descopar lucruri pe aici. Multumesc!
    Noapte buna si o saptamana frumoasa, in care sa te bucuri de recolta! ❤

  4. Diana zice:

    Uaaaaau! Albinuto, mi s-a transmis bucuria ta! ❤ Daca ajungeam aici in timpul zilei de ieri (am incercat, dar "masinaria" mea face pe nebuna) nu as fi inceput aceasta noua zi cu aceasta stare de bucurie, de senin!
    E minunat ce ai tu acolo! Rosiile imi amintesc de anii copilariei, cand mama avea recolta de rosii in jgheabul din dotarea balconului (cand nu era inchis) – se oprea lumea si le "discuta"! 🙂 Mai apoi a plantat rosii cherry (si-a avut productie) si apoi… au inchis balconul. No! M-a luat valul amintirilor – scuze!
    Ce pufoasa e micuta neagra! Il voi smotoci un pic pe Johnny! 🙂 Motanul nostru nu poate fi lasat liber printre plante pentru ca molfaie tot ce prinde! (unele sunt total contraindicate) 🙂
    Si muscatele-mi amintesc de copilarie, dar nu te mai retin! 🙂
    Pe scurt, pozele – in combinatie cu melodia (imi place vocea, imi plac versurile si desenele) – mi-au creat o stare de foarte bine! Cred ca o sa ma departez de laptop, sa ramana aceasta stare cat mai mult!
    Multumesc pentru aceste blande raze de soare! Sa fii bine, iti doresc, sa te bucuri de recoltele tale! ❤ ❤ ❤

    • vax-albina zice:

      Știi că îmi plac amintirile tale.
      Uf. Bine că ai remarcat melodia. E naivă și mie mi-a căzut bine.
      O să pun și o poză. Păcat că parfumul frăguțelor nu se poate transmite.
      Recoltă:

      • Diana zice:

        Ioooi! 🙂 Nu se transmite parfumul, dar se simte (si cu parfumul de soare). 🙂
        Mi-a adus mama un castronel cu dude! Le-am terminat in nici zece minute! Unele erau acrisoare bine si mi-au facut gura punga, dar nu mai mancasem dude de nici nu stiu cand! Au fost extraordinare!

        • vax-albina zice:

          În zona mea sunt mulți duzi. Albi și negri, că nu discriminez. Culeg mereu dude de pe mașinile ce stau sub ei și (scuze) uneori ,când par proaspăt căzute, le iau și de pe jos și le suflu puțin de praf. 😦 Sunt grozave, te cred.

  5. Mugur zice:

    Numai ce era să așez și eu poze cu roșiile mele din grădină, care își coc prima serie de fructe, dar ceva m-a oprit. Ca și cum aș fi știut că urma să pui și tu poze și nu aș fi vrut să-ți fac concurență. La fel și cu mușcatele.
    Felicitări, Albinuță!
    Io tarhon nu am, doar câteva rădăcini de cimbru care și-au ițit primele floricele.

  6. Mugur zice:

    Știu că nu e concurență, dar așa mi-a venit a spune.
    Mă mai gândesc.

  7. ioansperling zice:

    As pune si eu poze dar tot ce e in balcon e napadit de paduchi ce e afara distrus de caniculă!

Lasă un comentariu