Este clar. Nu le pasă.

Scriu la nervi. Refuz manipularea unui documentar făcut pentru profit.
Michael Jackson e unic.
Și parcă, mai mult ca în 96, la București, cele din cântec, inclusiv scenografia, sunt un  motiv de reflecție.

Skin head, dead head
Everybody gone bad
Situation, aggravation
Everybody allegation
In the suite, on the news
Everybody dog food
Bang bang, shot dead
Everybody’s gone mad

All I want to say is that
They don’t really care about us
All I want to say is that
They don’t really care about us

Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me”
…….
Tell me, what has become of my rights?
Am I invisible ‘cause you ignore me?
Your proclamation promised me free liberty, now
………..

Am ales cel mai scurt video înregistrat în București. De-al nostru 😦  Neclar și cu sonor defect. De-al nostru, cum zic. Am copiat textul original pentru cei care nu-l știu. Puteți căuta alte înregistrări, mai clare, cu sute de milioane de vizualizări.
Doar mie mi se pare că e cu jandarmi și cu lanterne?  Cu Porunca ”Stai” și cu steag fluturând degeaba? Că ni se potrivește in continuare? Iar sunt fraieră? Accept.

Versurile le găsiți aici

 

Reclame
Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Este clar. Nu le pasă.

  1. Cudi zice:

    Din versurile unui cântec scris de el:
    „Before you judge me, try hard to love me
    The painful youth I’ve had
    Have you seen my Childhood?”

  2. Q zice:

    Nici eu nu cred că este adevărat ce se spune. Sunt mai multe detalii care nu se potrivesc – cum ar fi că acuzatorii ba au acuzat, ba au negat (spunând că părinții i-au pus să mintă), apoi au revenit cu acuzații când Michael nu se mai poare apăra. Nu sunt decât câțiva – doi sau trei, care repetă acuzațiile.

    Dacă Michael era pedofilul pe care îl prezintă documentarul, după scandalul Saville și după campania MeToo ar fi trebuit să mai apară alte câteva zeci de victime. Mai mult, unul din acuzatori era devastat că Michael, deși i-a promis lui rolul din video clipul „Black or White”, i l-a dat lui Macaulay Culkin și că este un nou băiat în viața lui Michael.

    Pe de altă parte, Culkin a negat orice abuz. Mai mult, producătorul documentarului „Leaving Neverland” a refuzat să intervieveze persoane care au fost, ca și copii, apropiați de Michael Jackson și declară că nu au fost abuzați: https://www.businessinsider.com/why-macaulay-culkin-was-not-interviewed-for-leaving-neverland-about-michael-jackson-2019-3 .

    Părerea mea este că e o făcătură, pentru bani și faimă, nu un documentar adevărat.

    • vax-albina zice:

      Scandalul se vinde din ce în ce mai bine. Am încercat să citesc câteva articole, dar trebuie să renunț. Unele idei chiar murdăresc.
      Și mi-am amintit de tinerețe, când am aflat -habar n-am cum- că Dostoievski ar fi violat o fetiță. Noroc că îi citisem deja cărțile, că mi-a pierit cheful să-l admir. Se pare că știrile false au o mare vechime. Oricum, îndoiala există.

  3. Aldus zice:

    Toți suntem unici. Aproape toate documentarele sunt făcute pentru profit. Iar versuri frumoase știu spune și preoții, de unde zicala „fă ce zice popa, nu ce face el”.

    Nu știu dacă acuzațiile de pedofilie ce i s-au adus lui Michael Jackson de-a lungul timpului au sau nu vreun fundament, dar știu că talentul muzical sau frumusețea versurilor pe care le compui nu garantează un caracter integru. Și, în cazul în care acesta din urmă nu există, nici nu îl scuză.

    Deci, pentru a determina gradul de vinovăție sau nevinovăția cântărețului, ar trebui să ne aplecăm asupra faptelor din viața lui (eventual pornind de la documentarul respectiv) și nu asupra operei muzicale. Există ceva în documentar (eu nu l-am văzut) care ți-a dat de gândit, care pare fabricat, care nu se probează cu alte informații pe care le știi etc? De acolo se pleacă, nu de la ideea că e făcut pentru profit și că Michael a fost un cântăreț foarte bun.

    My 2 cents.

    • vax-albina zice:

      Plec de unde vreau eu. Subiectiv.
      Plec de la ideea că documentarului nu-i pasă de adevăr. Trec pe la ideea că guvernanților nu le pasă de noi, ca în cântec. Și mă opresc la aceea că nici noi nu suntem mai buni. Rareori ne pasă.

      • Aldus zice:

        Nu știu ce poate fi subiectiv în determinarea gradului de (ne)vinovăție a unui om. Subiectiv e când spui că îți place muzica lui.

        Poți, firește, să înclini într-o anumită direcție, cum faci tu. Poți pleca de la premizele pe care le enunți acum, dar nu poți aduce ca argumente în favoarea nevinovăției lui faptul că e un cântăreț minunat și că documentarul vizează un profit. Mie lectura articolului tău mi-a dat senzația că folosești aceste elemente subiective pe post de argument, pentru a-l disculpa.

        Dacă tribunalele ar funcționa așa, mergând pe feelingul judecătorilor, unde-am ajunge?

        • vax-albina zice:

          Relax. Nu disculp și nu condamn. E părerea mea pe blogul meu. Atât.

        • Q zice:

          Aldus, în loc să ne iei pe noi cu întrebări filosofice și retorice, nu, mai bine, citești și tu ce s-a scris pe tema acestor acuzații? Că poți afla cine a acuzat, cine și-a retras acuzațiile, cine a zis că a fost pus de părinți să mintă, cine s-a răzgândit și acuză din nou, ce au zis tribunalele prima oară, ce au zis tribunalele a doua oară, cine a făcut documentarul, pe cine a ales documentaristul să prezinte, pe cine a ales documentaristul să NU prezinte etc.

          Apoi vei putea să spui și tu ceva relevant, nu crezi?

  4. Q zice:

    They don’t care
    They’d do me for the money
    They don’t care
    They use me for the money

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s