România, ultima șansă.

Sper că.

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la România, ultima șansă.

  1. Irina zice:

    L-am preluat. Cutremurata… Multumesc.

  2. Alooo! Oare aude cine trebuie?

  3. albescu zice:

    Nu, nu este ultima sansa pentru Romania. Poate ultima sansa la care avem noi acces… De curand am reascultat un cantec care m-a impresionat la tinerete, dar pe care il aud cu alta emotie astazi. (https://www.youtube.com/watch?v=MTK8P9-P2AI) E insa o mare oportunitate pe care Romania nu si-o poate permita sa o rateze!

    • vax-albina zice:

      Mă bucură că suntem deja doi naivi care mai speră într-o nouă șansă. Plus tinerii din stradă de care sunt alături virtual.
      PS. Totuși, atunci când (azi) reprezentanta PSD la negocierile cu Iohannis a fost madam Firea, am avut impresia că unii nu au înțeles nimic. Cu ea, mama declarată cu tupeu, cea care îl acuza pe Iohannis de vândut copii și de faptul că nu are copii, plus găini, jigniri și alte alea am crezut că văd alt film. Chiar nu se va schimba nimic?
      Adaug: chiar nu are PSD-ul persoane de calitate?

      • Albescu Ioan zice:

        Cu siguranta se va schimba ceva!!! Problema e ca se va schimba in bine. Persoana care poate valida schimbarea, respectiv presedintele Romaniei, imi da garantia ca schimbarea va fi in bine. Pana acum , de cand a fost ales nu a avut oportunitatea de a valida o asemenea schimbare, deci n-a fost nimic. Cu siguranta nu toata lumea se schimba in acelasi ritm. Si nici tendinta tuturor nu este sa se schimbe in bine. Pana acum am avut un cerc vicios al schimbarii, acum avem sansa unui cerc virtuos al schimbarii.. Si mai e cava, sa nu-i cerem Presedintelui sa forteze schimbarea prin fortarea Constitutiei. Poate ca efectele vor fi mai spectaculoase dar nu vor fi perene.
        PS Consider un compliment faptul ca ma consideri naiv. Ma face mai tanar…

        • vax-albina zice:

          Las toată politica la o parte. Pentru mine ai fost și vei fi mereu tânăr. Avantaj – eu.
          PS fără a te vedea în realitate e foarte ușor. Nu ai îmbătrânit deloc 🙂

          • Ioan Albescu zice:

            De mult, în primele apariții ale almanahurilor Anticipația sau Știință și tehnică, nu-mi aduc aminte bine, am inițiat o dezbatere cu o primă întrebare „Ce este tinerețea?” Am mobilizat o sumedenie de redactori și de colaboratori care trebuiau să acopere toate regiunile și toate clasele și păturile sociale. Am avut personalități academice dintre cele mai ilustre: Solomon Marcus, Mihai Drăgănescu, Radu Voinea, Victor Sahini, șamd. Dar cel mai frumos răspuns pe care mi-am permis să-l pun cel dintâi a fost al unei eleve care spunea că tinerețea este o stare de spirit caracterizată prin multe proiecte de viitor.
            Toate temele care le propui aici, cred eu, par a fi proiecte prin care te străduiești să-i îndrumi pe semenii noștri spre un viitor mai bun. Cât timp ai răbdarea și determinarea să continui, vei rămâne mereu tânără…
            PS De fapt să știi că asta e adevărata politică!!!

  4. Aliosa zice:

    Sansa pentru ROMANIA de a fi in randul tarilor civilizate si democrate,
    a fost spulberata de clica pedelisto-basista care timp de ZECE ani sub regimul basist,
    a facut ce a vrut iar ROMANII au tacut ! 😦
    ” Ultima sansa ” pentru ROMANIA este deja ingropata de guvernul presedintelui Iohannis …
    Craciun Fericit ! 🙂

    Aliosa.

  5. pederanger zice:

    Din păcate, filmul este un spot publicitar mascat care are o istorie tulbure în spate. Copii ăia au fost plătiți și puși să citească niște replici, nici ei nu știau pentru ce, apoi altcineva a făcut la montaj ce a vrut. Cautați pe net.
    Sincer regret…

    • vax-albina zice:

      Probabil că ai dreptate. Am văzut și eu comentariile de pe youtube, am citit si pe-aiurea. Totuși, vreau să cred în mesaj, indiferent cum a fost făcut. Cuvintele contează pentru blogul de fraieră….

Lasă un răspuns

