Pauza pauzei.

Un videoclip adresat celor romantici. Și tinerilor care cred că au descoperit dragostea. Refrenul e de neuitat.  Cred că de la toamnă mi se trage. Alte timpuri 😉 Pe când se purtau balonzaide și eșarfe de nylon, dar cu mult suflet inclus.

Bucurați-vă de clipă.
Atât.

BA nu. Explicație ulterioară. Am discutat zilele astea despre două muzicaluri. Unul, Mon cabaret noir cu regizor Răzvan Mazilu, a avut premiera pe 30 septembrie. Celălalt, pe muzica Beatles a fost recent la TV.  De aici și amintirile mele.
Nu le evitați pe cele menționate. Dimpotrivă.

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Pauza pauzei.

  1. Anii ’60 m-au marcat mult și pe mine. Firește că în mod plăcut.

  2. Drugwash zice:

    Filmul cu ‘umbrelele’ a ieşit cu un an înaintea mea – nu din acelaşi loc, desigur. 😀
    Poveştile de atunci par acum desuete, căci multe, prea multe, s-au schimbat între timp. Vremurile influenţează în mod forţat şi categoric comportamentul oamenilor.

    În ce priveşte celălalt film, recenziile citite m-au dezamăgit şi mi-au crescut reticenţa. Cu greu m-am convins să vizionez Mamma mia! atunci cînd a apărut, şi asta numai fiindcă eram intrigat cum ar putea presta fostul ‘agent 007’ Pierce Brosnan într-un film muzical şi în acelaşi timp fiindcă regia muzicală a fost atent supravegheată de către Benny şi Bjorn. O mare ‘bilă albă’ este faptul că piesele au fost interpretate chiar de către actorii respectivi, nu au fost dublaţi de alţii în studio aşa cum se proceda pe vremuri (uite că n-am fost atent să verific dacă în ‘umbrele’ au fost vocile lui Catherine şi Nino sau au fost dublaţi).

    Cam prea multă analiză, ştiu. 🙂 Cine nu e atît de strict în gusturile muzicale şi n-are ureche absolută rămîne să se bucure de filmele recomandate. 😉

    • vax-albina zice:

      Cum de ai intrat la moderare? Nu e vina mea.
      M-am uitat și eu la Mamma mia și doar melodiile mi-au plăcut, nu și actorii. Cel de acum, pe muzica Beatles, mi-a părut mult mai bun. De gustibus.

      • Drugwash zice:

        Se aplică automat moderare la comentariile ce conţin două sau mai multe link-uri. Valoarea poate fi schimbată din panoul de control. 😉

        Trebuie să spun că eu pe Meryl Streep nu pot s-o sufăr din principiu, dar fiindcă ABBA e marea mea iubire mi-am înfrînt antipatiile. 🙂

        Hm, poate cîndva, dacă mă ajută banda asta strînsă de gît, o să văd şi ‘Across the Universe’, în ciuda recenziilor (pe care – sincer să fiu – nu prea le-am băgat niciodată în seamă). Problema ar fi că nici Beatles nu-mi sînt prea… dragi de fel. 😉

  3. Pingback: Leapsa cu intrebari de cinefil | Movie Zone

  4. Pingback: Leapsa cinefila: Filme ce le astepti in 2016 | Movie Zone

  5. Pingback: Leapșa Cinefilă | Cerșetor De Zâmbete

  6. Pingback: Leapsa cinefila: Descrie un film prin emoticoane :) – Movie Zone

  7. Pingback: Leapsa cinefila: 3 filme de vazut – Movie Zone

Lasă un răspuns

