Ptiu, ptiu, să nu ne deocheați.

Salut vouă, celor ce iubiți pisicile , și, în special, Vienelei.  Am auzit ca Pufi, Miți și Ursula ne spun gașcă! Nouă, care suntem personalități diferite, chiar dacă suntem neamuri! Am auzit că ne-au pus și întrebări. Protestăm și ne prezentăm. Răspunsurile – altă dată.
Eu sunt Bobo.  bobo  Am o coadă stufoasă care nu intră în nicio poză. 😦 Și totuși…
Eu sunt Țuțu cu cele două surioare mai mici: Țuca și Țuțuca. tutuca tutu si tuca
Iar Sisi e surioara cea mai mică și la propriu și la figurat. sisi 1
Ups. Era să uităm unicul mascul al casei.  rica venturiano Rică (de la Venturiano). L-a adus mămica de pe undeva și gazda l-a primit la început de iarnă. Nu vă mai spunem ce probleme ne-a făcut. Vreți să știți, totuși? Pozele vă explică. Și nu, nu vă agitați. Motănelul și pisica au deja pașaport. cei mici 1   cei mici
Continuare. Noi doi, Bobo și Țuțu, avem poze de pe când eram mici. Aici. Poze cu mămica și tăticu’. Doar că părinții ne-au făcut și alte surori după ce au fost alungați din curticica în care s-a construit un bloc. Au ajuns alături de noi. Suntem 3 generații de pui cu părinții vagabonzi în continuare. E frumos că suntem împreună deși, uneori, e cam înghesuit. Vezi PS. mai jos.

Stapâna noastră e … Am spus stăpâna? Am greșit. Noi suntem stăpânii și ea doar ne slujește. Și ne găzduiește. Presupunem că și la voi e asemenea. Ne caută pe unde ne ascundem și crede că avem găurile noastre negre unde dispărem temporar. Ne crește, căci ce ar mai putea să facă. Și-a crescut copiii și gata. Acum e cu pisicile, cu tigările și cu cititul. Normal că și cu texte pe blog –  pe care le crede educative pentru cei care nu au timp să citească. In ideea că ceva, ceva tot va rămâne. E problema ei și încercăm s-o învățăm că prezentul nostru e mai important ca viitorul altora.
Dar am dresat-o bine. Ptiu, ptiu să nu ne deocheați.
Știm că s-a mocăit ca să ne aleagă pozele (avem cu sutele). Că a renunțat la căutare și că ne-a făcut poze proaspete. Că a trecut și vremea răspunsului la leapșă și ziua noastră, a pisicilor .
Mniau. Pe principiul – mai bine mai târziu decât niciodată.
Ce să vă mai spunem? Gazda ne spală parchetul vechi pe care nu a vrut să-l schimbe cu plăcile lucioase (de imitație) pe care să alunecăm. Ne lasă cutiile aduse de curier (pline cu mâncare comandată de sponsoriță) ca să ne jucăm în camera noastră. Avem laser, biluțe (e plin sub pat), șoricei, undițe și chiar jocuri pe computerul ei. Părerea noastră? Tot motoceii de hârtie sunt cei mai iubiți. Avem camera noastră, cuști, pernuțe și balcon . balcon  Poza cu zorelele de pe balcon e pentru DC si ne e frică să-i devoalăm identitatea lui parolată. Vă spunem doar că are niște pisici precum noi. Blânde, iubitoare și frumoase. Așa-i că știm să ne lăudăm prin tranzitivitate?
Continuare. E plină casa de grăunțe speciale, e plină mocheta de rumegușul pe care-l luăm pe lăbuțe din litiere, uneori lăsăm urme de păr pe huse. Și? Nu ne deranjează. Nu suntem pisici de fițe. Nu știm nimic altceva, deci nu ne lipsește nimic.

PS important. Mămica noastră adevărată ne-a făcut niște frățiori. Încă sug, deci nu e grabă. Nu mai încap lângă noi. Cu siguranță. Știți cumva niște iubitori de pisoi? Sunt doi galben roșcat pufos (deci motani) și unul/una negru/neagră idem. Pentru cei din București, dacă se poate. Pentru cei serioși, eventual cu blog, ca să primim vești. Ne-am săturat de păcăleli. Vienela! Poate ne mai ajuți o dată, așa cum ai făcut pentru cățelușul vecinilor? Poate împăștii poza pisoiașilor, nu și postarea plină de vorbe inutile. Ultima dată, promitem, căci, după caniculă, se va încerca convingerea mămicii, cu ajutorul doctoriței și a unei cuști capcană, că a făcut destui puiuți. Mulțumim anticipat.

Imagini doveditoare:
pisoias    fratior pufos   fratiori din curte

PPS Rugămintea plasării puiuților e pentru toți iubitorii de pisici. Ne-am adresat Vienelei doar pentru că ne-a provocat cu leapșa.

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

55 de răspunsuri la Ptiu, ptiu, să nu ne deocheați.

  1. Dan zice:

    House of… cats. Un nou serial de la Catflix. 🙂

  2. 9 zice:

    Dacă aş sta la sat sigur un pisoias şi-ar găsi adăpost la mine. 🙂

  3. Drugwash zice:

    Nu vrei şi pisoiu’ meu? Că m-aduce în sapă de lemn, pacostea! 🙂

    • vax-albina zice:

      Deci chiar ai pisoi? Pune poza să-l vedem.
      Sfat: caută și tu o sponsoriță.

      • Vienela zice:

        Dragos, pot sa il trimit pe Mihai sa iti aduca niste bobite pentru pisoi?

        • Drugwash zice:

          Mulţumesc pentru ofertă, Vienela, însă momentan încerc să-l menţin cît mai natural posibil (ceea ce include şi boaşele din dotare 🙄 ). Sigur, i-am dat şi cîteva crochete din cînd în cînd (primite de la Tibi), dar numai ca supliment. Preferă de departe peştele – ar fi de mirare? – şi prevăd că dintr-un kil jumate de baby hering n-o să apuc să gust nici o bucăţică. Îi place şi muşchiuleţul afumat (am primit de curînd, ceea ce se întîmplă o dată sau de două ori pe an) dar în lipsă de altceva „linge” şi parizerul din farfurie de parcă n-ar fi fost. Sincer să fiu, mănîncă mai mult şi mai diversificat decît mine, momentan, dar să vedem la toamnă-iarnă, cînd oi da-o şi eu iar pe untură pe pîine (dacă o să fie şi aia).

          Nu se ştie însă dacă mai face mulţi „purici” pe la mine – depinde cum se comportă în mediul curent, poate învaţă să-şi controleze coada, să nu mai dărîme PET-urile de bere goale aliniate de-a lungul holului. 😀

      • Drugwash zice:

        Desigur, poftim:

        Nu sponsorizarea ar fi problema cea mare ci faptul că în harababura mea (dez)ordonată, orice mişcare necugetată poate produce un dezastru. Iar Dl. PAM deja mi-a dărîmat nişte ghivece cu flori şi pe una a smuls-o de tot şi nu ştiu ce-a făcut cu ea – dacă-mi intră în piesele electronice şi alte chiţibuşuri mi-e că-l fac mititei cum au făcut puştanii ăia (nu ştiu pe unde-am citit). 🙂

        • vax-albina zice:

          OOOOOOO. E frumos. Să-ți trăiască. Seamănă cu Rică al meu. Poate nu a avut apă, poate nu a avut unde să facă pipi 😳 Ți-a atras atenția. Și cum îl strigi? Pam pam pam? Sună a cântec :)))

          • Drugwash zice:

            Mulţam (pentru moment). 🙂
            Pe Rică al trebui să-l strigi ‘Zorro’ după masca pe care-o poartă. XD

            Afurisenia asta de pisoi n-ar bea apă din castronelul pe care i l-am pus la dispoziţie nou-nouţ nici să-l pici cu ceară, da’ bagă botu’ ca un prost să bea dintr-un PET-ghiveci cînd pun apă la flori! 😐 Are la dispoziţie şi lapte, ‘tu-l în soare pe mă-sa, că io în viaţa mea n-am cumpărat lapte nici pentru fii-mea cînd era mică şi-am ajuns să cumpăr pentru el, unde mai pui că nici nu suport mirosul de lapte! Iar de ieşit afară iese singur cînd vrea, că are loc printre zăbrelele uşilor de la hol (acum vara stau cu geamurile uşilor deschise, da’ la iarnă o să fie jale).

            Numele întreg, de fapt, e Paco-Alin Miorlăici (de unde şi acronimul PAM), care de fapt e prescurtarea de la Pacoste Alintată Miorlăici. 😀 Dar se cam lasă cu… pam-pam! XD

            • vax-albina zice:

              Vezi? De aia te iubesc eu pe tine…Ești un om bun sub masca de indiferență.

              • Drugwash zice:

                Awwww! ^^’

                Io nu-s bun, zău şi parol – dracu-i rău, că nu mă ia şi Pămîntu-i rău, că mă ţine! XD

              • Vienela zice:

                Cum crezi, Dragos! Adevarul este ca bobitele sunt periculoase. Unele pisici se indragostesc de ele si refuza apoi orice alt fel de hrana. :))

              • Drugwash zice:

                Asta ar fi una, dar am auzit că le creează mari probleme renale – cel puţin anume sortimente. Aşa că prefer să rămîn în linie cu natura care le-a creat specia; cine ştie, poate vreodată se hotărăşte să fugă de-acasă – deşi nu-l ţin legat 🙂 – şi va trebui să supravieţuiască în jungla de beton, preferabil vînînd decît furînd sau cerşind. Nu? 😉

              • vax-albina zice:

                Ești ca vecinul meu, doamne ferește. Care vrea ca pisicile să pape șoareci. Unde ai văzut tu șoareci de beton.

              • Drugwash zice:

                Una: prada pisicilor nu e formată exclusiv din şoareci, mai există şi păsări. 😉
                A doua: am (avut?) şoareci/şobolani, că e curtea mare şi gunoaie grămadă pe unde să se ascundă, aşa că nu se ştie niciodată.
                A treia: unii mai învaţă din societatea umană – omul total dependent de artificialităţi va claca imediat în lipsa lor şi/sau a celor ce le procură; la fel şi cu animalele, dacă le învăţăm la „bobiţe” şi uită cum să vîneze un şoarece sau o pasăre. 😉
                A patra: nu pot avea aroganţa de a mă declara stăpînul unei alte fiinţe, umane sau nu şi nu vreau să intervin mai mult decît strict necesar în ciclul lor natural de viaţă. 🙂

                P.S. E clar că pisica învăţată la „boabe” n-o să prindă în viaţa ei un şoarece chiar dacă ăştia i-ar colcăi în jur mai ceva decît „şoriceii” în jurul Motanului Dănilă. Şi-atunci să vezi frustrări pe „stăpîn”: „la ce naiba te hrănesc şi te întreţin dacă nu eşti capabil(ă) să prinzi blestematul ăla de şoarece?!” Şi am avut un şobolan cît pisica, într-un an, la bloc. La etajul unu. Era al naibii de viu, nu de/din beton. 😉

              • Vienela zice:

                M-am tot mirat auzind despre cazuri de pisici cu probleme renale, dar nu am facut legatura cu bobitele, desi ar fi trebuit. Sunt foarte sarate sau grase, cred, ca beau saracele apa in disperare dupa ce mananca. 😦 E comod sa hranesti pisicuta cu boabe si cred ca asta cantareste greu… 😉

              • Drugwash zice:

                Adevărul e că nu ştie niciunul dintre cumpărătorii „de rînd” ce anume exact conţin crochetele alea în termeni chimici. Poate există componente cu efecte asemănătoare drogurilor „grele” care dau dependenţă şi au efecte secundare. Habar n-am, speculez. Dar odată ce există dubiu prefer să le evit pe cît posibil. Nu o dată m-am trezit cheaun la şase dimineaţa în miorlăieli de foame, dar dacă n-am avut pregătit de cu seara ceva, am tăiat rapid un peştişor în bucăţele şi i-am dat, decît să bag mîna-n punguţa cu „boabe”. Aş vrea să cred că şi el ar fi făcut la fel, dacă rolurile ar fi fost inversate. Fiindcă nu se ştie în viaţa viitoare cum ne va fi. 😉

              • Vienela zice:

                Apropo de viata viitoare (sau trecuta), eu nici acum nu ma pot acomoda cu ideea ca pisicile ma privesc atunci cand merg la baie. Ma tot intreb cum ar fi daca… 😀

              • Drugwash zice:

                Io n-am gară, oricum umblu în costumul lui Adam prin casă cît îi ziua de lungă (să nu tragi cu ochiul din autobuz! 😛 )

              • Vienela zice:

                :)))) Poate m-ar tenta, daca as stii exact unde stai. Dar cum merg atat de rar cu autobuzul, cred ca poti defila fara grija si la poarta… :p

              • Drugwash zice:

                Nţ nţ nţ… Să te audă consortu’… 🙄
                M-am liniştit acum, pot să ies să verific cutia poştală. XD

              • Vienela zice:

                Tocmai citeam ieri pe facebook ca pe la blocuri se face „desobolanizare”. :))))))

            • Vienela zice:

              Una dintre pisicile mele, desi e hranita cu boabe, dovedeste ca e un vanator desavarsit. Nu trece musca prin casa mea! Dar da, am avut soarece la etajul 3, cand stateam in vest. 😀

              • Drugwash zice:

                Asta dovedeşte că unul ditnre efectele principale e hiperactivitatea, ceea ce ar putea întări presupunerea mea de mai sus. 😉

                În vestul „sălbatic”, şoarecii sînt ultima grijă. 😀

              • Vienela zice:

                1. Nu neaparat. Toate pisicile mele mananca aceleasi boabe. Doua dintre ele sunt hiperactive, iar a treia e la polul opus. :)))
                2. Corect! 😀

              • Drugwash zice:

                1. A treia e defectă. 😛
                2. Ştiu. 😀

  4. Vienela zice:

    Cred ca va veni si la mine ziua cand pisicile, tigarile si cartile imi vor fi de ajuns. Si blogul, si oamenii pe care i-am cunoscut prin intermediul lui. Si familia, desigur. Si Bruno. :))) De fapt, cred ca traiesc deja toate astea. :)))
    Au avut dreptate pisicile mele! In fiecare gasca exista cateva tipologii: frumoasa, laudarosul, istetul… :))) M-am indragostit de Ţuţu! Sisi cred ca e mai degraba sora cu Ursula mea. :)))
    Mititeii sunt foarte frumosi. Am convingerea ca isi vor gasi repede casute. Dar as prefera sa mai asteptam pana vor fi gata, pe picioarele lor. Imediat ce imi vei spune ca se descurca fara mamica lor dau zvon in tara.

    • vax-albina zice:

      Și eu am observat că Sisi și Ursula seamănă. Și Lucista avea o pisicuță la fel.
      Cei mici mănâncă deja singuri. Sper să depășească canicula cu bine și să nu iasă pe stradă pe sub mașini.

      • Vienela zice:

        Am distribuit anuntul pe grupuri si am insistat ca oamenii sa il dea mai departe. Sper din suflet sa le gasim casute! Sunt asa dragalasi!
        Acum trebuie sa caut un sponsor pentru animalele de la Racoasa. Au ramas iar fara mancarica. 😦

        • vax-albina zice:

          Of suflețele. Pentru toți te agiți ca să ajuți. O să pun și eu o întrebare „sponsoriței” mele. Poate cunoaște pe-acolo ceva ong-uri. Să mai dai linkul pe FB ori blog.

  5. Pingback: Esti blogger si nu ai pisica? Repara neajunsul! | Blog de pisici

  6. Eu le admir și le îndrăgesc de la distanță, deocamdată. Că și sentimentele virtuale se pun. 🙂

  7. Vienela zice:

    A aparut pe facebook o fetita care spune ca mama ei ar fi de acord sa adopte un pisoi. Le-am spus sa iti ceara prietenia acolo, sa puteti discuta. Eu nu le cunosc, dar profilul copilei pare ok.

  8. Vienela zice:

    Nu imi vine sa cred. A mai aparut un domn interesat de pisoi. Pare si el ok. Fugi pe fb! 🙂

  9. Vienela zice:

    Am mai gasit doua mesaje in aceasta dimineata, de la doua doamne. Pe una am refuzat-o pentru ca vrea sa ii fie trimis pisoiul la Medias. Celeilalte i-am spus sa discute cu tine pe fb. 🙂

  10. arakelian zice:

    Mi-s dragi de mor, dar eu sunt atat de alergica incat nici sa te vizitez nu pot. Ne alergam cu ele pe langa bloc…
    Eu iti recomand sterilizarea. Evident ca nu faci fata la pisicile care le ai, iar riscul de impuiere e mare… O sa ma interesez daca mai sunt centre de sterilizat gratuite…
    Aici din pacate datorita abandonurilor de pisici, au ajuns o problema si… 2 din 3 pisici sfarsesc sa fie eutanasiate, pt ca sunt prea putini care le adopta din centre. Am incurajat vecinele si au adoptat pisici din centrele de abandon.

Lasă un răspuns

