Ia morcovul vesel

Mi-a plăcut prea mult ca să îl țin doar pentru mine. Poate vă inspiră pentru activități de concediu 🙂

 

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Ia morcovul vesel

  1. Așe-i și frumos, să dai și la alții ce-ți place! 🙂

  2. arakelian zice:

    si eu apreciez gestul tau frumos: sa imparti cu noi.

  3. arakelian zice:

    ia zi, cum pot crea un varf de clarinet? ca de morcovi si palniii ma descurc eu 🙂

  4. arakelian zice:

    stii ce mi-ai facut? m-ai intoxicat. Contagiat. Acu’ s pe youtube si caut oleaca despre Linsey Pollak. E muzician australian, are 30 albume scoase, si e pasionat de a aduce muzica aproape de oamenii simpli: a facut instrumente din … dar nu iti zic, mai bine cauti si sa vezi ce idei creative are.

  5. Chiar ca-i de impartit si cu altii…. multumesc pentru generozitate, rara in zilele noastre.

  6. Drugwash zice:

    Unii pun botu’ la morcov şi io n-am ce pune-n ciorbă… 🙄

  7. Mulţumim, bunicuţo! Eşti darnică şi tare mi-a plăcut. Din păcate, nu cred că mă voi încumeta să încerc. De talent nici vorbă iar de îndemânare cu bormaşină nici atât, vreau să rămân întreagă pe cât posibil.

  8. Irina zice:

    Talent, trebuie talent, cu caru’… Multam fain de momentul super inspirat.

  9. Mugur zice:

    Cu mare plăcere am revăzut astăzi clipul acesta.
    Mulțumesc! 🙂

Lasă un răspuns

