Băiatul a ajuns acasă.

Mulțumesc mult Vienelei și tuturor prietenilor ei, oriunde s-ar afla. Mulțumesc Adelei și Stefaniei fără de care nu am fi avut curajul să îl căutăm.
Ne-ați citit, ne-ați sfătuit, ne-ați încurajat. Datorită vouă avem cățelul acasă. Să fiți răsplătiți.

baiatul e acasa
Bucuria nu are nevoie de multe cuvinte. Doar de o poză tremurată.
Scuzați-mă pentru încâlceala din postarea anterioară. Nu mai fac.
A fost greu, dar e bine. Vă mulțumesc.

 

 

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Băiatul a ajuns acasă.

  1. Bruno zice:

    Nu iti poti imagina ce bucurie sufleteasca ma incearca! E un caine atat de frumos, iar tu un om atat de bun! Multa sanatate va doresc! :*

  2. ruta adela zice:

    Câtă bucurie se citeste pe fata lui. Mă bucur că am salvat un suflet .Pupici Baietului si sa aveti grija de el.

  3. Un motiv de bucurie pentru toți iubitorii de animale, printre care am plăcerea să mă număr. 🙂

  4. Pingback: Ptiu, ptiu, să nu ne deocheați. | Jurnal de fraieră

Lasă un răspuns

