Căldură mare…

Nu vorbesc despre cea din politică. Nu despre cea din învățământ. Nici despre cea din partea vecinilor prieteni. Și nici despre cea din Facebook.  Hai să trăim și să rezistăm…Fiecare cum putem.

rica

Acest articol a fost publicat în Aiureli și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Căldură mare…

  1. 9 zice:

    Pisicile mai mult se pisicesc, deoarece sunt iubitoare de căldură. 🙂

  2. Drugwash zice:

    Ptiu, ‘ţi-ar blănoasa să-ţi fie! XD XD XD

    Mi-ai adus aminte de-un banc de pe cînd eram copil:
    Un funcţionar, de fiecare dată cînd se întîlnea cu şeful lui prin instituţie, îl saluta invariabil cu „căldură mare, şefu’, căldură mare!” După o vreme, un coleg curios îl întreabă:
    – Mă, da’ de ce îl saluţi tu mereu pe şefu’ cu „căldură mare”?
    – Păi ce, pot să-i zic în faţă „arde-te-ar focu’?!”

    XD

  3. Uite-așa îmi vine să mă întind și eu. 🙂 Nu vine odată ploaia aia?!, că ne uscăm pe noi.

Lasă un răspuns

