Un blog special.

cute_owl-copyUn blog special. Votaţi-l, vă rog, căci Goodread.ro ne invită să apreciem blogurile despre cărţi.
Pentru cei care nu ştiu încă. Pentru prietenii mai noi.

Aici e blogul: https://bibliodevafiliala3.wordpress.com/

Aici e povestea  Roxanei, scriitoarea din bibliotecă, care ne ajută să ştim mai multe:   http://goodread.ro/cum-se-impaca-meseria-de-bibliotecar-cu-blogging-ul/
Articolul a apărut astăzi, deci e proaspăt.

Iar aici se votează : http://goodread.ro/topulblogurilordecarti/voteaza.php?id=98

Participaţi, vă rog, şi votaţi. Pardon. Citiţi-l şi apoi, cu siguranţă, îi veţi acorda votul. Nu mă pricep să laud. Nici nu trebuie. Blogul se prezintă singur.
Hai Roxana. Succes Biblioteca Deva.

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Un blog special.

  1. Drugwash zice:

    Hehe, votat deja de mult. Păi se putea altfel? 😉

  2. Vienela zice:

    De mult am votat si eu. Desi nu mai am timp ca altadata sa stau pe bloguri de dimineata pana seara, Roxana ramane una dintre persoanele pe care le apreciez si le respect pentru ceea ce fac.

    • vax-albina zice:

      Da. Roxana e şi deşteaptă şi sufletistă. Eu participam la clubul şi recomandările ei de lectură doar că am pierdut ritmul şi mi-e greu să revin.

  3. Urmăresc constant blogul Roxanei și-l apreciez. Nu știam de vot și de aceea îți mulțumesc.

Lasă un răspuns

