Am amânat dentistul.

Să vă povestesc.
Trebuia să merg la dentist. Banii (cam mulţi) erau pregătiţi. Eu -nu.
Datorită meteosensibilităţii ori datorită primăverii, aşa cum se întâmplă adeseori, m-a luat o durere de şale. Plus cea de ceafă de la holbatul la computer. Mai rea ca deobicei. Ce am făcut? Am trecut pe alifie cu arnică şi pe căldură. Am rezolvat-o, uf. Am amânat dentistul.
Dar de la căldură prea mare am transpirat şi s-au supărat gâtul şi plămânii. Ce am făcut? Cum ce? Am trecut pe patlagină, pe miere şi pe slană. Celor care nu ştiu le spun că slănina are seleniu şi e bună plămânilor şi fumătorilor. Am rezolvat-o, uf. Am amânat dentistul.
Toate ar fi fost bune dacă slana nu ar fi stricat pe undeva, pe tubul digestiv. Aşa că am trecut pe banane şi alte ceaiuri. Am amânat dentistul.
Întrebare: la ce mi -ar fi folosit cardul de sănătate? Doar ca să cotizez la firmele de produse farmaceutice? Nu veţi vedea.
Simt că iar mă ia spatele.
Update 17 iunie 2015: despre minte, despre sănătate şi despre boală, despre căi false de cunoaştere, despre medicamente şi placebo, despre stres şi altele http://adevarul.ro/sanatate/minte-sanatoasa/adevarul-live-ora-1500-cele-mai-importante-secrete-creierului-putem-antrena-mintea-vindece-boli-1_5546320fcfbe376e35ce267c/index.html

Acest articol a fost publicat în Aiureli și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Am amânat dentistul.

  1. Mugur zice:

    Cred că m-aș apropia și eu de slana ta, mai ales de-aș putea cerca și-un deț de horincă, să lunece mai bine.
    În rest, sănătate să-ți fie, că apoi vei avea și timp pentru dentist! 🙂

    • vax-albina zice:

      Ştiu că tu mă înţelegi chiar dacă nu mă aprobi.

      • Mugur zice:

        Nici nu știu ce anume ar fi de aprobat aici.
        Cardul meu de sănătate șade în plicul în care a venit, pentru șalele mele mă tratez cu sare caldă, brâu și mai știu eu ce găselnițe de genul ăsta (am încercat acupunctura, care a dat și oarece rezultate!), inima mi-o tratez cu… drag,…
        Despre dantură nu vreau să vorbesc, pentru că mă rușinez.
        Dar la slană tot râvnesc, mai ales că am meteahna țigărilor. Poate mi-o ajuta și mie la ceva.

  2. Uof, bunicuţooo. Chiar aşa, la ce? Al meu nu-i activat că nu s-a putut. Nu ştiu de ce şi nu mă interesează.
    Să ai grijă de tine!

  3. abisurile zice:

    Ce poftă de slană mi-ai făcut ! Of, când e să vină … vin. Faine tratamente !

  4. Drugwash zice:

    Trăiască slana şi pălinca! 🙂
    În lipsă de, merge şi cu mici şi bere. Tradiţional româneşte. 😉

    Sănătate!

  5. arakelian zice:

    am primit duminica drept cadou o bucata de slana. Frageda, subtirica, afumata atat cat trebuie. Tai seara, la cina, cate o felie. Mai tai si a 2a felie.

    In rest, ca o remarca, si pe mine ma iau tot felul de naduseli cand aud de dentist. Mi-am dat seama dupq vreo 2 amanari ca…. somatizez si inventeaza creierul meu orice numai acolo nu. Acum sunt relativ stabila, dar cand e vorba sa ma duc… tot am cosmaruri cu o noapte inainte.

  6. Eu cred că, în subconștientul tău, ți-e frică de dentist, iar creierul acționează în consecință pentru a amâna întâlnirea cu el. E o situație în care eu pot să mă laud: îmi place să merg la stomatologt! 😉

  7. Adriana zice:

    Mie îmi place dentistul că locuiesc cu el în casă, dar să nu mă cheme pe scaun că uit că-l iubesc. Cardul meu? Mamă, unde o fi cardul? Mai grav e cu sotul că nu vrea cardul. Mie imi miroase a belele, dar nu-mi bat capul prea tare. Vedem noi. Nu suport slănina, dar nici nu fumez; in rest am conspectat reţetele. Sănătate multă….

    • vax-albina zice:

      Mihai e un doctor poet. Altă categorie. Să fiţi fericiţi.
      Medicamentele mi se par cel mai mare rău. Derutează organismul care luptă în felul lui şi strică echilibrul interior. Am o minte de ţărancă încăpăţânată şi refuz să mă tratez ca restul lumii.

      • Adriana zice:

        Ştii cum am zâmbit amândoi azi la faza cu ”doctorul poet”? Larg şi din suflet. Cat despre leacuri ”băbeşti” le preferăm înzecit celorlalte. Te îmbrăţişăm cu mare drag.

  8. adela zice:

    Da, pe majoritatea ne apuca diverse dureri cand e vorba sa mergem la dentist. Cel mai bun tratament este „tuicomicina” fiarta 😀 Topeste si slana, trec si durerile de spate, si de masele, plus ca dispare si stresul.

Lasă un răspuns

