Rămas bun,

Maya Plisetskaya.
Pentru mine ai fost şi ai rămas ideea de femeie într-o lume a bărbaţilor. De femeie perfectă. Inegalabilă si fascinantă. Boleroul lui Ravel nu face decât să-ţi accentueze talentul, frumuseţea, sufletul şi inteligenţa.

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Rămas bun,

  1. Vienela zice:

    Talent, eleganta, energie… Sincera sa fiu, numele ei nu imi spunea nimic pana acum 20 de minute, cand am intrat la tine. Acum stiu ca vreau mai mult. E/era minunata!

  2. bogdan zice:

    frumos spus. decent, elegant, simplu… profund.

  3. Drugwash zice:

    Mi-a luat ceva timp să descarc filmarea şi apoi s-o vizionez.
    Nu mai auzisem numele ei de foarte, foarte mult timp. O ceaţă groasă învăluise trecutul din mintea mea. Dar era acolo, undeva, nu plecase. Eram copil pe cînd aplauzele o ridicau în slăvi.

    Ai ales perfect această filmare, unde aplauzele de final sînt atît de lungi şi binemeritate, pentru o întreagă carieră. Ar fi mulţumită să ştie că oamenii încă îşi aduc aminte de ea în 2015. Şi poate mult după.

    Mulţumesc!

  4. Reblogged this on Madi şi Onu Blog and commented:
    Păcat! Considerând-o nemuritoare, ca spectator la Bolişoi Teatr, nu am căutat să o văd , Zeitate contemporană, în Olimpul consacrării sale.
    Omagiu, Ruxandra, pentru unicitatea postării.
    Onu

  5. arakelian zice:

    wow, a murit??!? Nu imi vine sa cred…Dumnezeu sa o odihneasca in pace!
    Este balerina cea mai longeviva, prim solista si la 60 ani, aplaudata in toata lumea! cu o viata atat de tumultoasa!!!
    Bolero-ul i l-am urmarit de multe ori, noi suntem 2 din multele fete care i-am imitat si invatat miscarile in serile intunecata de iarna… fiica mea inca ii zice si pe bine meritate: Maya PRINTZEScaia . Pt noi ramane o printesa: Maya.

  6. arakelian zice:

    Reblogged this on arakelian and commented:
    Pentru noi ramane Maya PRINTZEScaia, si ii vom imita miscarile si gratia si peste ani. Peste zeci de ani.

    Multumim ca ai trecut prin lumea asta, printesa!

  7. Georgeta Popoiu zice:

    Rămas bun, Maya Plisetskaya !

  8. Andreotti zice:

    Frumusețe și perfecțiune! Asta mi-am murmurat ori de câte ori am văzut-o pe Maya. O să mai treacă muuultă vreme până când o nouă Maya se va naște. Dacă se va mai naște…
    Sunt o împătimită a baletului clasic dar și a dansului contemopran. Mă tem ca după Nureyev, după Margot Fonteyn, după Maya, o să dispară, într-o bună zi, și Sylvie Guillem sau Baryshnikov, iar după ei nu o să mai rămână nimic… ci doar un mare hău 😦

Lasă un răspuns

