Fleacuri ce mă enervează.

hell de ce? de aia! se repetă!

laptopul meu se stinge la mijloc de comentarii pe blogurile prietenilor aşa îmi marchez trecerea doar prin like-uri
laptele românesc va dispărea. ce mai contează…
Simona Halep, draga de ea. apare în din ce în ce mai multe reclame. Alo, Simona. Nu risipi orzul pe noi. Distanţează-te, te rog.  Sper să-ţi amintească cineva de vorba aia cum „bunele intenţii…”
fiecare primăvară cu năbădăi aduce pe ecran întrebări stupide de genul „aţi mai văzut zăpadă în martie/aprilie?”. Alo, reporteriţelor. Am mai văzut. Chiar şi la mijloc de mai (când m-am înzăpezit cu trenul spre Sibiu). se compară aiurea temperaturi, ploi, zăpezi, vânt, zile, ani, zone prin statistici deformate. asta, ultima, nici nu a fost iarnă. mi-e mai frică de vara care va urma, cu aceleaşi comentarii stupide la TV.
pe orice post Tv aş ajunge, orice ziar online aş deschide dau peste musiu Cristoiu, ori relatări la vorbele ori blogul acestuia. individul e turbat nu este băgat în seamă de preşedintele Iohannis. articolele, sofismele lui seamănă din ce în ce mai mult cu unele practici de autosatisfacere. traficul şi puzderia de comentarii blocate nu ar trebui  să fie o prioritate pentru nicio platformă serioasă de presă.
încep procesiunile, slujbele şi   politicienii vor presta cruci mari şi vor bate mătănii cu public asociat, stricând orice sfinţenie a sărbătorilor care urmează.
nu avem clerici precum Papa Francisc care să oprească masacrarea mieilor de dragul burţii, nu al credinţei.
dacă nu eşti cu americanii, musai eşti cu ruşii. nu judecăm părţile cu aceeaşi măsură. înţeleg optica americanilor, dar respect ruşii.
toţi cei din jur încearcă să te ajute aşa cum vor ei, nu cum vrei tu. mai aşteaptă şi mulţumiri.
a apărut ideea postacilor.  Update: să le fie de bine. Aş vrea să cunosc măcar o idee proprie de postac. de ce există.
google reduce/elimină memorarea, twitter blochează comunicarea serioasă. Facebook deformează realitatea. totul devine teribil de superficial. efectele ne vor năuci.
PS.
Sper apreciaţi fleacurile mele nu v-au făcut să înjuraţi şi nu au stricat postul celor care îl ţin. Staţi şi aşteptaţi. Cred avem multe să ne spunem. Pe bune ori nebune.
PPS.
Ce mă mai enervează zilnic? ibricul cu ceaiul de dimineaţă are ciocul orientat spre a fi folosit doar de dreptaci. de ce? Ca să beau chimicale la pliculeţ şi nu ceaiuri la ibric? Observaţie: am căutat un sinonim pentru a nu folosi repetat cuvântul „ibric” Am găsit aici  aşa zisele sinonime: „fierbător, ceainic, ibric, cazan, oală, ulcior, urcior, cană, zdup, răcoare„. Ha? acum înţelegeţi concret ce criticam mai sus?

Mai vreţi?
Culmea enervării: să cazi în acul din carul cu fân.

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Fleacuri ce mă enervează.

  1. bogdan zice:

    ai dreptate, sunt multe asemenea chestii iritante. pe cele înfățișate de tine, mi le asum cu o largă ”împărtășanie”, ca să zic așa.

    apropos de această minune de papa francisc:

    http://www.comorinemuritoare.ro/acta/papa-francisc-i-nu-exista-iadul-eva-si-adam/

    • vax-albina zice:

      Il respect pe papa Francisc. Incearcă să cureţe religia de scamele dogmelor. Mie mi-ar plăcea să existe infernul lui Dante. Cred că aş fi în cercul şovăielnicilor, al nehotărâţilor.
      Ei, care-n veci n-au fost cu-adevărat,
      se ţâră goi şi hărţuiţi din dos
      de muşte mari şi viespi cu trup vărgat.
      Şi pe obraji li se scurgea vâscos, cu lacrimi dres, un sânge
      gros, fierbinte, ce mişunau pe jos.
      sorbit de vermi”

      Sigur nu aş fi între mânioşi, între cămătari, între linguşitori, intre hoţi, între ipocriţi, etc. Între sinucigaşi- încă nu am habar.

  2. Drugwash zice:

    Mie-mi place poza! 😀
    În rest, deşurubează siguranţele şi ieşi în parc – e primăvară, e verde, e floare… 😉

    • vax-albina zice:

      Poza e de pe un site pe care vreau să vi-l prezint detaliat în curând.
      Care parc. Rade Oprescu orice spaţiu verde. Doar betoane în jur.

      • Drugwash zice:

        Păi şi de ce un ditamai oraşul municipiu şi capitală nu-i în stare să-l radă pe Oprescu de pe faţa pămîntului…?

        Mă enervează laptop-ul tău pe care trebuia să-l repari deja. Păi cum ne fuse vorba?!

  3. Noroc că nu mă enervez repede, că aș avea și eu multe motive. Poate faci și o listă cu ce te înveselește, ca să-ți mai echilibrezi starea de spirit. 😉

  4. abisurile zice:

    M-am inveselit. Ca se lasase cu nori de ploaie. E pe placul meu. Stii tu, sarcasmul tau.

  5. …CA cand aud cum canta cucul, Ca cam asa cantam si noi,CA care din din mine, Ca care din tine canta mai bine… Pardon, altceva cu multi de „ca’ n-am gasit, asta mi-a venit in minte. 🙂 Dar tot e mai bine ca e cu „ca” si nu cu „deci”, ca nu mai pot de „decii” astia!!!
    Asta-i viata noastra monotona: o insiruire de virgule si de „ca”, un oftat la sfarsit si nimic esential, care sa se poata spune intr-o fraza simpla si la sfarsitul careia sa simti nevoia sa aplauzi sau sa te inclini.

  6. Citindu-te, am descoperit ca suntem: „enervati-gemeni” 😛
    O fi de rau.., o fi de bine?
    Onu

Lasă un răspuns

