26 ianuarie.

26 ianuarie26 ianuarie a fost o zi importantă pentru mine. Cea mai chinuitoare zi din viaţa mea.  Nu are legătură cu ce credeţi voi. Doar un pic.
Pe când cumpăram 6 lumânări pentru tortul copilului, vânzătorul m-a întrebat dacă îl serbăm pe Ceauşescu la 60 de ani. Mda. Nu era cazul.
La zi aniversară vă rog să-mi permiteţi să adaug o poezie a lui George Bacovia:
 
 
 
 
 
Când ore libere
Sună
Din vechi acordeon,
De-a zilelor bravade…
Relativ,
Pardon.

Când ore libere
Sună
Uitări şi abandon,
De-a lumii baricade…
Relativ,
Pardon.”

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la 26 ianuarie.

  1. 9 zice:

    La mulţi ani copilului, atunci. 🙂

  2. M.C. zice:

    La mulți ani frumoși!

  3. Sonia zice:

    Să fie sănătos copilul tău şi tu de asemenea. La mulţi ani!

  4. Drugwash zice:

    Mă iartă că n-am fost aici cînd ar fi trebuit! ^^’

    La mulţi ani sănătoşi tînărului domn şi plecăciuni ţie, mamă grijulie! 🙂

  5. Să fie câte un tort cu cât mai multe lumânări, în fiecare an. La mulți ani! 🙂

  6. vax-albina zice:

    @tuturor,
    mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc. Mă bucur să vă am prieteni.
    PS voi lipsi (puţin, dar motivat) de pe blogurile voastre. Laptopul dă semne de neputinţă. 😦

    • Drugwash zice:

      Of, cum aş putea să te ajut?

      • vax-albina zice:

        Multumesc pentru intentia de ajutor. Am laptopul bulit (e din 2007). Bateria nu se mai incarca. Tastatura se blocheaza. Procesorul se blocheaza. Totul e acum pe baza de noroc. Doar ca sa stii si sa ma intelegi de ce functionez cu pauze.
        PS scuze lipsa diacritice, e doar din graba de a scrie inainte de a mi se opri mesajul.

        • Drugwash zice:

          Bateria trebuie schimbată, are o durată maximă de viaţă (cicluri de încărcare/descărcare). Restul cred că se poate rezolva, cu un pic de efort. Dar cînd, cum…

          Între timp încearcă să pui pe picioare un desktop/tower clasic din ce ai pe acolo. Of, distanţele şi timpul…

  7. N-am avut timp să comentez, deşi am văzut, cred, la timp postarea ta. Îi doresc din suflet fiului tău numai bine şi multă sănătate. Îmi plac mult versurile lui Bacovia. Într-o perioadă a vieţii mele a fost poetul meu favorit. Şi da, subscriu la versurile lui Bacovia „de-a zilelor bravadă / relativ, pardon”

  8. La Multi Ani pt cel sarbatorit.
    Off topic, stii cumva ce s-a intamplat cu bloggerul Cuvanta ? Si-a deschis alt blog ? Mai exista pe undeva, pe Facebook de exemplu ?

    • vax-albina zice:

      Mulţumesc.
      Ultima postare a Cuvântei a fost, pentru puţin timp, publică. Spunea că vrea să scrie. Până când am căutat un link pentru ea (despre cum sa scrii un roman in 3 zile) blogul a devenit parolat. I-am trimis linkul prin mail. Pe FB există doar prin like-uri. Cred că o poţi găsi ca să-i timiţi un mesaj. Sper şi eu că va reveni.

  9. mcooper801 zice:

    la multi ani pt copilas…important sa fiti sanatosi si voiosi….26 este o zi ca oricare alta, chiar daca este in ianuarie….spor

  10. albescu zice:

    Încerc un exerciţiu de logică. Nu de alta dar sunt derutat de vocabula „copilaş”. Într-o zi de 26 ianuarie, ai cumparat 6 lumânări şi vânzătorul presupunea că pentru Ceauşescu pentru cei 60 de ani. Ceauşescu avea 60 de ani în 1978, deci când „copilaşul” avea 6 ani. Rezultă logic că acum, la 26 ianuarie 2015, „copilaşul” are 43 de ani. Am impresia că doar Drugwash a realizat adevărata situaţie. Revin şi-ţi urez să-ţi trăiască „copilaşul” sănătos şi deştept, şi ca semn de inteligenţă cred că ar trebui, pentru ce ai pătimit pe 26 ianuarie mai de demult, să-ţi ofere în dar un nepoţel, sau mai bine o nepoţică. Adevărul că nu contează prea mult, totul e să fie sănătos şi vesel!!!

  11. arakelian zice:

    si eu am inceput pe degete sa calculez in ce an a fost asta, cand ai aniversat copil de 6 ani? Noroc ca google stie si anul de nastere a lui Ceaushila 🙂
    La multi ani, copilas devenit mai inalt si zvelt decat mama! ziua ta sa fie in fiecare zi!

Lasă un răspuns

