La mulţi ani.

Să învăţăm din cântece vechi şi să trăim acum şi aici. Vreţi? Puteţi?

Imagine there’s no heaven
It’s easy if you try
No hell below us
Above us only sky…

Celor care apreciază textul unei melodii le inserez:

 

iar celor care preferă imaginile le ofer linkul https://www.youtube.com/watch?v=FJCR8mCk4bA  Conţinutul e identic. El contează.
 
 

Un an nou aşa cum vă doriţi fiecare. Să fiţi fericiţi. La mulţi ani.

 
 
PS. Mă grăbesc, ştiu. Revin mâine în caz că nu-mi pică netul (sunt oarece semne că zăpada nu-i face bine). Abia aştept ca să vă citesc.

 

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la La mulţi ani.

  1. Drugwash zice:

    Unii deja trăim mai mult în imaginaţie decît în realitate, cînd nu se poate altfel. Aşa că… imagine away, people! 😀

    • vax-albina zice:

      Mie-mi place aşa. E mai simplu. La mulţi ani, Dragoş. Să ai parte de tot ce-ţi lipseşte. Entuziasm, în primul rând.

      • Drugwash zice:

        Uneori n-avem de ales. Alteori parcă e prea simplu şi ne trebuie complicaţii ca să simţim utilitatea existenţei. 😉

        Ai grijă cu urările – multe-mi lipsesc, da’ nu înseamnă că mi le şi doresc ori c-aş avea nevoie de ele! 😛 Mă tot gîndesc la „urarea” unui bun amic către cei care-l supără: „să-ţi crească un ‘ou’ în talpă!” – ei uite, aşa ceva îmi lipseşte dar chiar nu-mi doresc! XD

        Hahaha, glumesc şi eu! 😀 La mulţi ani cu sănătate şi bucurii, mătuşică dragă! 🙂

  2. Toți suntem niște visători… Și dacă tot sunt aici îți urez un 2015 fericit și cu liniște în suflet!

    • vax-albina zice:

      Zici că suntem? Timpurile te contrazic. Vlahuţă idem. Îţi urez şi eu să rezişti în visare şi să transformi visele în realitate. La anu şi la mulţi ani.

      • Visele fac parte din noi. Când încetăm a visa, a ne imagina, suntem seci asemenea unor bucăți de piatră. ”Unde ne sunt visătorii?” e un text trist, lipsit de optimismul și dorință de viață tumultoasă (pe care mi-o doresc și vi-o doresc). Lumea minții noastre să fie însorită și veselă! 🙂

  3. Un An Nou cu multă imaginație, dar și multe împliniri! 🙂

  4. slowaholic zice:

    La mulți ani! Un an nou minunat! În prezent, cu bucurie!

  5. La mulți ani! Și tot ce-i mai bun să-ți aducă noul an!

  6. Andreotti zice:

    Să ai un an nou plin de bucurii, cu inspirație dar mai ales cu sănătate!!
    Te îmbrățișez cu mult drag!
    La mulți ani!

  7. abisurile zice:

    La multi ani!! Sanatate si pace in suflet iti doresc si sa ne citim cu drag si in 2015.

    • vax-albina zice:

      La mulţi ani, Daniela. Îţi admir imaginile de pe FB, mă uimesc scrierile de pe bloguri şi nu am cuvinte potrivite ca să-ţi răspund. Aş zice că eşti aproape perfectă. Succes, meriţi.

Lasă un răspuns

