Ajutoare europene. Cucu.

telefonM-a rugat vecina cu_cupon să caut pe net când se vor da ajutoarele venite de la Uniunea Europeană. Nimic. Pe site-ul primariei de sector – nimic. Pe site-ul primariei municipiului – nimic.
Deja mă apucaseră dracii. Cum de au avut timp să distribuie cupoanele în plină campanie electorală şi acum nimic? Să zic de Ponta? Mai bine mă informez.
Ia te uită: Ajutoarele alimentare de la Uniunea Europeană pentru persoane defavorizate vor putea fi ridicate de la centrele desemnate de primării începând din 17 noiembrie, a declarat ministrul Muncii, vineri, la Alba Iulia. (Sursa e aici. Comentarii idem)
Deci şi prin urmare. 🙂
Sun la dispeceratul primăriei de sector.
Dau numele.
Mi se cere şi prenumele. Dau prenumele.
Mi se cere adresa. Dau strada.
Şi mă enervez. De ce o informaţie care trebuie să fie uşor de obţinut are nevoie de toate datele mele, o simplă intermediară cu telefon pentru oameni necăjiţi. Propun să le dau CNP-ul şi ce-or mai vrea ca să aflu răspunsul.
Mi se cere numărul la care locuiesc. Dau şi numărul.
Şi mi se oferă informaţia. Ajutoarele se dau până luni, 1 decembrie, la o anumită adresă. Uau. Azi e sâmbătă.
Mă panichez şi anunţ vecina plus alt vecin care au cupoane. Omul îmi spune că a fost ieri la acea adresă şi nu era nimic. Nu se dădea nimic.
Îl pun şi pe el să sune la dispecerat. I se spune, după ce le povesteşte că a fost la adresa indicată, că ajutoarele se vor da după 15 ale lunii decembrie la o altă adresă.
Hellou! Halal dispecer. Halal organizare. Halal interes.
De ce mă mir…Doar au trecut alegerile.

PS. Poate nu pricepeţi că eu îi laud pe cei de la primării. 😉 Dovada:
HALÁL interj. Exclamație care exprimă admirația; bravo! ◊ Expr. (Fam.) Halal mie (ori ție etc.) sau halal să-mi (sau să-ți etc.) fie! = bravo! te felicit! să-ți fie de bine! ♦ (Substantivat, n.; înv.) Noroc. – Tc. halal „legitim, permis”.

Update în 28 decembrie. Pentru cei care nu au fost de acord cu postarea, cf. steluţelor. Primăria sector 3 a început distribuirea alimentelor prin programare. Coada se va face la primărie pentru bon şi nu la punctul de repartizare a alimentelor. Isteaţă chestie, nu? Dovada: http://www.primarie3.ro/primaria-sectorului-3-distribuie-alimentele-pead-2014-pe-baza-de-programare/
C
oncluzie: Vecina mea în vârstă, aproape nevăzătoare, nu va putea ridica acele alimente. Îi va fi greu să se deplaseze la cele două sedii şi nu are bani de taxi pentru a transporta produsele. Ajutoare de formă. Păcat de bunele intenţii.

Acest articol a fost publicat în Politică de baltă și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Ajutoare europene. Cucu.

  1. Când încep să se dea ajutoarele, vedem la TV cozi și îngrămădeli. Nici anul ăsta nu cred că va fi organizarea mai bună, în multe din localități.

    • vax-albina zice:

      Prin vecinătatea mea şomeră şi asistată circula zvonul că nu mai poţi lua alimentele de la EU după 1 dec. De aia m-am implicat. Sunt oameni săraci care au crezut că vor putea rezista din pomeni şi nu prin muncă. Acum sunt în vârstă şi fără alte ajutoare. Doar cu promisiuni.

  2. Drugwash zice:

    Consecinţele lobotomiei aplicate structurilor de Stat, de parcă nu era de ajuns birocraţia deja existentă. Cireaşa de pe tort o constituie promovarea în funcţii cheie a tuturor impotenţilor politico-economici, pe criterii total opuse profesionalismului.

    S-a tot comparat harta României cu o paletă de ping-pong sau alte cele, dar mie îmi pare din ce în ce mai asemănătoare cu un calcan – un peşte, adică, împuţit începînd de la cap.

    • vax-albina zice:

      Cu birocraţia ai dreptate. Tare sunt curioasă care e firma ce a tipărit cupoanele perfect inutile.
      Poate sunt şi eu spălată pe creier de şcoala de altădată, dar harta forma României mi se pare cea mai frumoasă posibilă.

      • Drugwash zice:

        „Praf în ochi” e cuvîntul de ordine al secolului. Dacă vrei o exprimare mai elegantă, spune-i „aparenţe”. Totuna.

        Cine a tipărit nu e atît de important cît cine a dat comanda. Şi dacă afli, ce? David şi Goliat e doar o poveste.

        Harta României e doar o chestie sentimentală, nu se mai ţine de mult cont de asemenea „bariere” artificiale. Eu mă refeream la o cu totul altfel de hartă şi cred că ştii bine asta. 😉

  3. brod zice:

    mandria de a fi roman!
    cu de-alde noi, nu merge asa, ca cu fitecine, soro!…

  4. Cupoanele „PONTA” trebuiau introduse în urne, ca să iasă cine trebuie. A ieșit altcineva, așa că nu veți mai primi nimic, drept pedeapsă. Premierul Poponta își pedepsește popoRUL.

    • vax-albina zice:

      Mulţumesc pentru vizită.
      Concluzia e clară.
      PS. Se vor primi alimentele căci sunt de la EU. Doar că amărâţii au cămara goală şi iarna nu aşteaptă. Anul trecut s-au dat în octombrie.

  5. Aliosa zice:

    ” AMARATII ” de care vorbiti, ce-au facut in tinerete de nu o PENSIE ???
    Ei nici nu stiu ca ajutoarele de la UE sunt de fapt ajutoare tot de la noi,
    adica de la ROMANII care MUNCESC zi de zi si COTIZEAZA la UE ……………
    La Multi Ani, de Ziua Nationala a ROMANIEI ! 🙂

    Aliosa.

  6. Eu nu caut raul in mine.., omul, pentru ca se spune ca Dumnezeu e in noi.
    Si nici in semenii mei intru involutie.
    Fie ei, la primarie sau pretutindeni. 🙂
    Prefer sa-i citesc pe Darwin sau pe Voltaire.
    Onu

Lasă un răspuns

