Îmi dau foc la valiză. Texte, texte.

imagine tristaL-am votat pe Basescu la prima lui participare la prezidenţiale. M-am păcălit. Texte, texte. Corupţia a înflorit.  Am văzut doar o ţeapă cu un cartof.
L-am susţinut pe Ponta pentru a ajunge prim ministru. M-a pacalit. Texte, texte. Toate la el au dublă măsură şi a doua zi le neagă. Ori ideile pe care le propune cu avânt seara se dezumflă până dimineaţa, ori modificarea intenţiilor îi vine pe vreun fir scurt. Nu-i pasă de români şi toate pomenile din ultimele zile o dovedesc. Vai de guvernul care va urma. Vai de noi.

Acum iar aleg. Sper să şi culeg. Klaus Iohannis, desigur.
Iar vrea lumea texte, texte. Suntem bolnavi?
Ultimul scandal e despre participarea lui Iohannis la Realitatea sau Antena3. Sper să nu se ducă. Mă îngrozeşte ideea ca o Lavinia Şandru sau o Dana Grecu să-l întrerupă continuu cu ideile lor creţe. Idem, scuzaţi, Robert Turcescu.
Nu înţeleg dorinţa românilor de a asista la gargare televizate. Nu înţeleg plăcerea lor de pune un om în dificultate. Deciziile nu se iau la TV. Şi sunt sigură că orice hotărâre va fi luată de viitorul Iohannis după consultări cu specialişti, nu cu moderatori şi nici cu oameni de partid. Replica rapidă e semn de superficialitate, nu de valoare a unui om. Cine gândeşte e mai lent.
Nu ne mai facem bine. Iubim spectacolul. Văd oameni încântaţi de hăhăieli şi de gulgute, văd indivizi care acceptă pomana , trocul pentru funcţii şi minciuna..
Chiar nu putem fi mai reţinuţi? Chiar trebuie să devenim fanatici şi să ne înjurăm unii pe alţii mai rău ca în anii 90? Chiar trebuie ca Badea să fie modelul nostru de intelectual patriot? Miştocăreala a devenit o calitate?
Mă enervează teribil tupeul unor jurnalişti sau purtătoare de cuvânt care îşi permit să jignească un om cu şcoala serioasă, cu realizările şi (de ce nu) cu medaliile pe care le-a primit Iohannis ca recunoaştere a meritelor reale. Jurnalişti cu studii lipsă şi articole idem. Aş putea găsi exemple negative. Dau doar unul pozitiv. Citiţi articolele din diaspora culturală ale lui Sever Voinescu. Aşa se scrie.
Să mai adaug. Respect orice vot şi opţiunea fiecăruia. Fără circ şi fără atacuri. Oare cum ştim să ţinem predici copiilor pe care-i creştem. dar când vine vorba despre noi susţinem compromişi, profitori, hoţi şi mincinoşi?  Ce avem defect, oameni buni?
Eu mai cred că ne putem schimba. În bine. Inclusiv oamenii politici. Asta dacă vom avea ca preşedinte un cap limpede, liber, demn şi dur.
Închei.
Iohannis e doar promovat de partide. Mie mi se pare un om singur, dar sigur. Eu îi dau o şansă. Voi?

Acest articol a fost publicat în Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

86 de răspunsuri la Îmi dau foc la valiză. Texte, texte.

  1. 9 zice:

    Mi-am adus aminte de vorba ceea ,,vorba lungă, sărăcia omului,,. 🙂

  2. Tie capul lui Iohannis chiar iti creeaza o impresie/imagine de duritate si limpezime ? Asa ca o bila sau maciulie de cristal ? Efectiv intreb doar re imaginile TV ca altfel habar nu am. Mie personal mi se pare un ins oarecare, nici pe departe fie dur, fie limpede, asa un ins efectiv oarecare, de varsta mijlocie deosebit de comun plus probabil si asta asa oarecum cam social betiv. Adica nu prea mi se pare nici deosebit de atletic sau sanatos pt varsta lui.
    Are si cuperoza. Un om la varsta lui, numai 55 de ani, in zilele noastre, pe deplin sanatos ar trebui sa arate ceva mai bine la fata. Indiferent de tunsoarea care poate ii pune in evidenta rotunjimea falcilor care ii face capul sa semene poate cu o bila.

    • Pai dna Udrea precis il bate la alergat 1000 de metri daca ii pui sa alerge un traseu ! Ma rog, dansa e si mai tanara, dar oricum cred ca dansa chiar si la 55 de ani va fi in stare de un 1000 de metri destul de onorabil !

      • vax-albina zice:

        Hei. la ce film te uiţi? Ţi-aş recomanda „Candidatul” cu Robert Redford din anii 70. Deruta din final e esenţială.
        Revenind. Nu alegem după moacă. Poate doar după ochi. Oricum e mai prezentabil decât cel care este, nu? Iar dacă ţie îţi place mustăcioara lui Udrea, nu mă bag.
        E comun. E căpos precum sasul. E deştept. E arogant. Mie-mi place. Nu ţin să ne batem pe burtă.

        • Zau, sa nu exageram…intr-adevar nici eu, dar nici tu…adica nici dl Iohannis nu e dl Redford, chiar daca si dl Robert Redford e interesat politic re a sustine festivalul alternativ de filme de la Sundance, si mai ales nici consultantii de campanie sau fanii literari ai dlui Iohannis, (nu neaparat tu, dar oricine, inclusiv probabil asa vag teoretic dl Sever
          Voinescu, dat fiind ca si dansul e scriitor), nu sunt dl Jeremy Lerner, scenaristul filmului Candidatul, (si consultant politic al sen Eugene McCarthy, candidat
          al partidului Democrat pt
          campania prezidentiala SUA din
          anul cultural fatidic 1968).

          • vax-albina zice:

            Am explicat greşit. Era vorba de ideile din film, nu de aspectul candidaţilor.
            O să-ţi placă Sever Voinescu. Sunt sigură. Are o pastilă zilnică de cultură în evz.

          • Si asta nu pe baze subiective de preferinte personale, ci pe baze fizico-stiintifice obiective, dat fiind ca dl Redford tocmai a implinit 78 de ani in august, iar dl Jeremy Larner 77. Zau, ne aflam in secolul 21, nu numai ca pe alt continent, adica nu cred ca ne putem impotrivi timpului, ca altfel intram in SF !

          • Re dl Voinescu, citind acest nume aicea, am si cautat sa aflu despre ce scrie, si am observat ca are un articol dedicat lui pe wikipedia mai lung decat ar fi tolerabil pt un scriitor care nu ar fi de nivel de scriitor clasic sau de premiu Nobel. Zau, are asa un intreg CV postat acolo…dar pare cam subtirel la substanta, mai mult asa de gen cum ca, „si dupa aia dl Voinescu s-a dus acolo, si dupa aia a zis asta in public, si dupa aia altcineva a zis altceva, etc”. Zau, daca ar fi fost un personaj asa de interesant cultural poate ar fi meritat si un articol de prezentare mai putin plictisitor….era chiar sa adorm incercand sa caut ce idei are de comunicat dl Voinescu catre public in afara de ideea principala ca s-a considerat asa in mare in repetate randuri nedreptatit
            de diversi, si s-a decis sa se faca om de cultura, (nu invers clasic adica, sa fi fost mai intai om de cultura de la bun inceput si abia mai tarziu sa inceapa sa fie nedreptatit de diversi).

  3. Sonia zice:

    Și eu îi dau o șansă!

  4. Mirela zice:

    Poate ca tu asa vezi lucrurile, eu insa stiu ca votantii lui Iohannis lupta de fapt cu comunistii, asta le e unicul scop de a iesi la vot… ca de proiecte n-am auzit nimic, doar spune ca o sa faca lucrurile bine. Deci daca el e exponentul anti-comunistilor si cam atat pe mine ma umfla rasul, ca il vad inconjurat de fosti pedelisti, actuali aceristi, ei cu totii fiind de fapt fosti activisti PCR pana in 1989. Ca asta e adevarul, n-avem ce face. Tu ai o imagine rozalie care nu are legatura cu ce spune staff-ul lui si cu atat mai putin cu ce spun votantii .
    Pe de alta parte, confruntarea dintre finalistii la prezidentiale are loc in absolut toate tarile democrate !… europene sau SUA ! Adica nu e un moft, e un prilej sa se decida oamenii asupra unuia dintre ei, totusi. Eu chiar n-am habar ce planuri si ganduri are Iohannis si mi se pare aberant sa-l votez in necunostinta de cauza, ca sa nu mai spun ca vad cine ii sta prin preajma…
    Sigur ca daca nu esti capabil sa porti o discutie in conditii de stres, asa cum o sa fii nevoit si in calitate de presedinte, poate ca e cazul sa te intrebi daca esti potrivit pentru functia respectiva, Sau sa se intrebe votantii tai daca ei stiu exact care sunt atributiile unui presedinte de tara, ca e posibil ca Basescu sa fi modificat, in mod artificial, perceptia despre cum trebuie sa fie si ce trebuie sa faca presedintele Romaniei.
    Sunt totusi de acord cu tine ca nu ne mai facem bine niciodata, poate pentru ca nu are nimeni interesul asta.

    • vax-albina zice:

      Mulţumesc. Ai şi tu dreptate… Cât despre ce a făcut sau ce vrea să facă Iohannis poţi afla de pe blogul de campanie al cărul link l-am pus în articol. Mie-mi place să citesc în loc să ascult la TV.

      • Scrie in multe locuri pe Internet ca dl JF Kennedy a castigat alegerile prezidentiale SUA in fata rivalului R Nixon numai pe baza prestantei de la TV, nu pe baza ideilor asternute in scris, chiar in scenariul spontan acelei dezbateri televizate, nu doar asa in articole si carti, si cum ca oamenii care au ascultat dezbaterea la radio sau care au citit dezbaterea transcrisa au
        inclinat sa voteze Nixon, insa maj celor care s-au uitat la TV au votat Kennedy !

        • Si asta inca din secolul 20 !

          • Adica eu nu vreau sa zic ca suntem cumva mai desueti asa in mod peiorativ, ca de fapt suntem chiar induiosatori aicea, sub acest articol, cu totii, dupa paretea mea, (adica nu ma pun contra ci am sarit si eu in barca alaturi de toti fara nici o rea intentie de a o rasturna, nici macar de a stropi pe cineva), insa totusi tind sa imi sustin ideea principala ca timpul nu se poate intoarce…ma rog, cel putin asa bazat pe fizica newtoniana de clasa a 6a, ca la fizica mai avansata nu ma pricep !

            • vax-albina zice:

              Interesante comparaţii. Vom fi mereu diferiţi. Prin educaţie, prin simţuri (unii văd mai bine, alţii aud), prin experienţa noastră de a primi mesajul direct şi pe cel ascuns.

      • Mirela zice:

        Chestia asta scrisă de tine ”Iohannis e doar promovat de partide. Mie mi se pare un om singur, dar sigur ” este profund falsă. Dacă tu crezi că lui Iohannis, odată ajuns președinte, o să-i spună Blaga ”suntem fericiți pentru tine, succes și pa, ne-am bucurat să te ajutăm, mai vino și altădată…” te înseli amarnic. Cum poți să crezi că banii băgați în campania pentru el nu vor fi recuperați cândva de gașca susținătoare ? Iar dacă o să piardă, chiar nu știu pe unde scoate cămașa, probabil o să se achite pe banii primăriei Sibiului….. ( glumesc 🙂 ) .
        Pe de altă parte, să crezi că Iohannis nu discută ”pe dedesubt” despre voturile ”dreptei” reprezentate de ceilalți (și celelalte) e iar o mare naivitate…. pentru că e destul de deștept ca să nu spună în gura mare despre negocierile astea, atâta intuiție are și el. Deși asta seamană mai mult cu sfat de la Băsescu, ăla e tartorul dracilor, disperat și înfrigurat să nu piardă complet controlul. Deci, Iohannis negociază de zor pe dedesubt, stați liniștiți… ceea ce nu e nimic ilegal de fapt. Că văd pe aici că brusc, a-ți negocia alianțe e, de ieri, ceva aproape penal… incredibil.

        • vax-albina zice:

          Teoria ca teoria. Banii ne omoară. Recunoşti că PSD-ul luptă pentru bani? Oi, oi. Credeam că o fac de dragul nostru.
          Iar compararea lui Iohannis cu Băsescu e jignitoare pentru primul. Mai schimbă, din când în când, postul TV. Eu aşa am făcut.

          • Mirela zice:

            :)) si Iohaniis &Co lupta pentru mine, te pomenesti… deocamdata eu cumpar painea cu 0,7o bani (in loc de 1 leu acum un an), aud din surse externe ca Romania e pe crestere economica (mica, dar e ceva) si astept sa scada TVA-ul si la carne din ianuarie. Eu asta vad, palpabil, si multe altele .. tu probabil ca n-ai bagat de seama chestiile astea, poate din cauza posturilor tv si a ziarelor pe care le-ai descoperit recent. Citindu-l pe Sever Voinescu :))
            A, si sa nu uit : domnul Iohannis considera ca referendumul din 2012 a fost o lovitura de stat, adica minciuna sfruntata care justifica o mega-incalcare a democratiei, cu sprijin extern abject. Iti suna cunoscuta lozinca ? E curios, totusi, pentru ca in vara aceea acelasi domn Iohannis era cat pe-aci sa fie ministru USL, daca nu se opunea Basescu vehement, desi nu era treaba dumisale (ca multe altele in care s-a tot bagat, incalcand Constitutia intr-o veselie). Cam instabil si cu memorie scurta, Klaus. Dar da, ACL si Iohannis lupta sa-mi fie mie bine, da :))) …
            Oricum, raspunsul tau de mai sus n-are nicio legatura cu ce spusesem eu referitor la sustinere si vremea platii, Iohannis ar fi fost fara datorii numai daca ar fi candidat independent, credeam ca stii asta. Dar nu conteaza, oricum face fiecare cum crede, ne pierdem vremea aiurea in discutii care nu duc nicaieri.

    • albescu zice:

      In lumea lui Basescu si a lui Hrebenciuc, adica in lumea combinagiilor politici fara nici un respect pentru votant, nu vorbele conteaza, ci faptele. Cred ca ceea ce-i desparte pe cei doi canduidati nu sunt programele ci sunt optiunile fata de voturile exprimate. Johannis a zis ca el nu negociaza votul exprimat, deci ma lasa pe mine sau pe tine sa optezi, adica imi arata si iti arata respect, Ponta negociaza si aduce in aceasi barca UDMR si PRM. O performanta remarcabila as zice, daca ar avea o baza principiala. Tu spui ca prezenta fostilor pedelisti alaturi de Johannis este de tot hazul. De parca PSD e plin de figuri luminoase…Dar prezenta lui Vadim alaturi de Ponta te distreaza mai putin!?? Problema este insa daca Johannis, sau Ponta au obligatii fata de cei care ii sprijina. Ponta cel putin cu reprosul ca nu primim sfaturi din occident plateste alianta cu vadim. Si o va rasplati si ca presedinte. Johannis nu s/a angajat cu nimic. Vrei un presedinte mai neutru sau un presedinte mai jucator/combinagiu? Vrei aceasi politica de pana acum, dar cu alte nume sau vrei altceva? La intrebarea asta trebuie sa raspunzi cand te duci sa votezi!

  5. alma nahe zice:

    Mie mi se pare foarte moale. Da’ poate l-o întări votul meu.

  6. Dan zice:

    Fizician. Sibian. Sas. Păcat că nu īi pot da decât un vot.

  7. albescu zice:

    Johannis a spus că el nu negociază votul românilor. Pare, într-o ţară ca România un act de sinucidere. De fapt este un act de normalitate!
    Amintiţi-vă de primele zile ale dlui Băsescu în calitate de preşedinte. Primul lucru cu care şi-a început dl Băsescu regimul pe care l-a instaurat a fost să se implice în negocierea coaliţiei de guvernare. A fost primul pas de încălcare a Constituţiei, de încălcare a neutralităţii funcţiei. Amintiţi-vă de celebra soluţie imorală. Diferenţa dintre regimul Băsescu şi viitorul regim Ponta este că dl Ponta negociază chiar în campania electorală soluţii imorale şi nu după!!!! Cele 7,4 milioane de voturi de la referendum nu au fost contra lui Băsescu ca persoană, ci contra regimului instaurat de el!!! Or esenţa acestui regim a fost dispreţul pentru votul nostru. Inclusiv dispreţul faţă de votul celor 7,4 milioane de români. Prin aşa zise negocieri. Prin negocierea coaliţiei guvernamentale, prin negocierea persoanelor din Justiţie, prin negocierea voturilor exprimate. (amintiţi-vă de apariţia UNPR) Ce mai poate urma oare, negocierea statutului Ţinutului Secuiesc!!?????

    Sunt unele lucruri care nu pot fi supuse negocierii!! Hai să începem să fim o ţară normală şi să începem cu respectul pentru vot, cu faptul că votul meu nu poate fi negociat de nimeni!!

    • vax-albina zice:

      Mulţumesc pentru completări şi pentru argumente.

    • Daca ar fi pe bune, (declaratia cu non-negocierea), ar fi, dupa parerea mea, un act de subcompetenta profesionala politica. Insa am pe undeva impresia/speranta ca nu e pe bune si ca si dl Iohannis e si dansul un politician la fel de competent demagog declarativ sau chiar abil politic calculat declarativ ca si alti politicieni profesionisti.

      • Eu sustin profesionalismul si mentinerea unor minime standarde profesionale in orice meserie/profesie umana, inclusiv cea de politician de secol modern. Desigur, sustin si etica profesionala nuantata pt orice act de munca. Numai in hobby-uri personale amatoricesti ne putem permite sa fim incompetenti, desi desigur eu personal recomand si etica de activitate de hobby personal totusi, (desi pe asta stiu ca nu am cum sa o impun altora, insa eu personal neavand nici un hobby in clipa asta decat a comenta pe bloguri, pot sa ma angajez sa continui sa comentez amatoriceste si probabil incompetent, insa mereu ff etic !)

  8. Cu el, cum altfel? 😀

  9. brod zice:

    ţi-aş recomanda să nu-ţi dai foc la valiză. s-ar putea să ai nevoie de ea, cât de curând…
    cât despre nestimaţii compatrioţi (nu toţi, doar vreo jumătate dintre ei) : care este superlativul lor de admiraţie absolută? „e oţ, dom’le!”

    • vax-albina zice:

      Eu sunt ultima care disperă. Eu sting lumina.

      • brod zice:

        înainte de o stinge, aprinde valiza, ca să ai lumină.
        ponta ţi-o va furniza pe aia de la răsărit :))

        • Mirela zice:

          Cu Rasaritul, adica Rusia si China, isi doreste toata Europa sa faca afaceri, in frunte cu Germania – ca sa nu mai spun de SUA. O sa fie coada la usa lor la semnare de contracte babane, numai noi sa sa ne luptam cu „comunismul” si prin anul 2023…. la romani prinde prostia asta cu vanarea de fantome si dupa 25 de ani, in timp ce lumea merge inainte, spre progres si bunastare. Dar trebuie sa avem si noi cu ce sa speriem spiritele mai slabe, atatea cate mai sunt 😉 Cam aiurea, ar mai trebui schimbata marota, ca deja devine plictisitoare. Si oricum, Basescu s-a racorit, pentru rafuieli personale, angajand toata tara in situatii delicate, ca doar a fost mosia lui si el mare jupan. Acuma poate evoluam un pic, indiferent cine o sa fie presedinte, ce Dumnezeu…. 😀

      • vax-albina zice:

        Nu am nimic cu răsăritul. Lumea e mare şi va trebui să ne înţelegem şi cu ei.

  10. Irina zice:

    Mă declar apolitică, nu mă pricep la doctrine, nici nu mă atrag, din păcate sau din fericire. Dar, ca om, îl aleg pe Johannis. Corespunde imaginii mele de om demn de respect, sobru, reținut, educat, distins. Mă îndoiesc că va câștiga, totuși, pentru că este exact opusul a ce își doresc românii de la un lider. Am citit zilele acestea un articol interesant care definea exact esența românismului-descurcărismul acesta de care suntem mândri: http://www.reportervirtual.ro/2014/10/un-nu-hotarat-lui-klaus-iohannis-de-ce-nu-e-bun-neamtul.html

  11. Nu l-am votat pe Băsescu și nici pe Ponta, dar îl votez pe Iohannis. De obicei nu mă înșel.

  12. brod zice:

    tare mă tem că-l vei vota fără prea mare folos…
    dacă ar ieşi la vot încă 5 % din electorat, iohannis ar câştiga

  13. Lotus zice:

    Nu te-ai înșelat în privința lui Băsescu, cel puțin în primul lui mandat. Ar fi fost mult mai rău cu Năstase.

    Pe Iohannis nu-l creditez cu prea multe. Sunt sigur că nu-i singur, ca să rimeze, ci cu oameni și partide în spate. A fost scos de ei și când s-a pus problema alegerii unui nou prim-ministru, acum ceva timp. Deci nu-mi inspiră încredere.

    Dar de ce trebuie ca cineva să fie candidatul ideal pentru a-l vota? În situația în care nu-i avem decât pe ponta și Ionannis, votez, evident, cu neamțul. Poate-poate. Și da, pare mai serios.

  14. abisurile zice:

    Mie-mi plac sasii, am trait printre ei si stiu ca nu-s oameni care sa spuna multe. Tac si fac. Exista o compatibilitate intrinseca pe axa asta. Nu-mi plac „comunicantii”. Punct. Nu stiu prea multe despre el, pe net gasesti de toate, dupa ce sa filtrez? Dupa „moaca” ? Hai sa fim seriosi ! Sunt ardeleanca, bunicul era din Sibiu, omul asta pare sa fi facut ceva, acolo, in Sibiu. Un punct pentru el. Nu mi-a placut reactia lui Ponta fata de votul diasporei – sau sunt doar barfe ? naiba sa le mai stie, in orice caz am o certa impresie de „acum 25 de ani”, pe atunci eram studenta si faceam parte din tabara „inamicilor”, le era frica de tabara asta, ne-au trimis fortat „la casele noastre”. Acum fac parte din tabara „diasporei”, pare sa le fie frica de tabara asta a diasporei – iarasi barfe? . Am vazut cozile „alea” , n-am vazut urma de autobuz (tot barfa?), diaspora a fost civilizata, a stat la coada – si iar mi-am adus aminte de „vremurile alea”, facem ce facem si tot in jurul cozii ne invartim … 25 de ani degeaba ? Revin la intrebare. Eu ii dau o sansa ca alta posibilitate nu vad. Ponta nu-mi inspira decat ceea ce mi-au inspirat „aia de m-au facut sa plec din tara”. O mentalitate la care nu pot adera. In nici un chip.

  15. psi zice:

    alegerile s-au cam făcut…. acum doi ani de fapt. printr-o hârtie înmânată de un preşedinte, unui premier… ce vedem acum este doar piesa de teatru atent regizată… şi ştampilăm cu sârg.

    • vax-albina zice:

      Şi tu suferi de scenarită? Te depăşesc. Prevăd o mizerie pesedistă de amploare în turul doi.

      • psi zice:

        sufăr de luciditate. 😦 clauza de neîndosariere a fost miza și s-a jucat în 2012. o să vezi. de-o fi nevoie or să ia ardealul pe sus… și se va face.

        • Mirela zice:

          Deocamdata pentru Ardeal se luptă domnul Szilagy, fanul lui Tokes și care aud că îl susține pe domnul Iohannis în turul doi. Astea-s informații publice ce spun eu aici, nu presupuneri.

          • psi zice:

            par că aș presupune ceva? ştiu exact ce am vrut să spun şi mă gândeam la cu totul altcineva decât extremiştii maghiari.
            „a lua ardealul pe sus” presupune printre altele o urecheală zdravănă domnului ioan rus, aşa cum reiese şi din declaraţiile junei olguţa. vasilescu.

            • Mirela zice:

              Scuze, am înțeles eu greșit din cauza valului de dezinformări care ne agresează. Tu te refereai de fapt la o chestie gen Frunzăverde, pe care l-au scărmănat liberalii bănuindu-l de tradare duminică …. of.

      • Mirela zice:

        Crezi că va fi o mizerie mai mare decât fraudarea de la Paris din 2009, când Băsescu de fapt a pierdut alegerile în țară și le-a câștigat cu ajutorul penalului de Baconski ? Și când a obținut la mustață mandatul al doilea, în acel fel dubios-fraudulos ? Și dacă va fi diferența de 6-7 procente, tot fraudă o să fie acum ? Asta deși sunt observatori de toate felurile, în toate secțiile ? Ei ?

        • vax-albina zice:

          Ce ai dragă cu mine? Dacă erai bugetară mai înţelegeam. Mai deschide şi tu un ziar. Oricare. Eu nu suport mincinoşii. De orice culoare. Iar cu Ponta pe toate posturile am ajuns să mă satur.

          • Mirela zice:

            Ce să am cu tine, te întrebam ceva legat de ce te temeai tu, dacă poți să-mi răspunzi bine, dacă nu, nu. Și află că nu bugetarii votează Ponta, eu știu și altfel. Mulți de alt gen.
            Oricum, scuză-mă, cred că am exagerat ieri și azi cu comentariile, promit că ăsta e ultimul.

  16. Adriana zice:

    ..mi-aş dori să fiu convinsă aşa cum eşti tu. Ponta îmi dă fiori, celălalt nu-mi inspiră nimic, ca şi psi simt cum asistăm la ceva ce are deznodământ ştiut. Sper să mă înşel..

    • vax-albina zice:

      Încerc să-mi spun că încă nu s-a terminat. Că tupeul primului ministru Ponta se va întoarce împotriva candidatului Ponta. Că lumea îi va descoperi adevărata faţă şi se va speria de ce va urma să fie.

      • Mirela zice:

        ???…. de unde naiba îți iei informațiile zilele astea ?

          • Mirela zice:

            Nici eu de la A3, mi-e suficient netul care parcă a explodat, cred că și-a revenit Băsescu din pumni, după două zile de amețeală. Iar pe tine nu te mai recunosc…. erai obiectivă și liniștită, acum te-a transformat total noua sursă de știri. Iertare din nou, acum chiar că tac… regret sincer tensiunile aiurea.

      • brod zice:

        convingeţi oamenii anti-ponta să iasă la vot! dacă se mai adaugă 5% celor din primul tur, plagiatorul hoţ pierde!
        şi explicaţi-le tuturor, cum ştiţi mai bine, ce va însemna legea amnistiei:IERTAREA TUTUROR CORUPŢILOR, NU NUMAI DE PUŞCĂRIE, CI ŞI DE BANII CARE AR TREBUI DAŢI ÎNAPOI, LA STAT. MILIARDE!!!
        asta înseamnă „preşedintele care uneşte”: hoţii cu cei furaţi. iar Biserica ortodoxă va susţine (pentru bani, fireşte) această măsură iertător-creştinească.

        • Mirela zice:

          Frate, câte prostii puteți să lansați în eter ! … De fapt pușcărie au făcut deja ăia care au fost vizați, și mai fac încă. Și au dat și banii înapoi, PE TOȚI, dacă e să ne referim la zona PSD. În schimb nimănui dintre pedelepre nu le-a mișcat nimeni un fir de păr din cap, după 10 ani de tupeu și hoție nemaiîntâlnite ! Ei sunt ăia cu NUP, absolut toți. Acum le e groază că vine și vremea lor, ăsta e focul care-i macină și își trag de partea lor credulii, cu lozinci penibile și cu dezinformări care au depășit orice limită. Sper să-și păstreze cumpătul orice om care gândește singur, că de informații false e otrăvită rău atmosfera patriei.

  17. Sorin zice:

    Vă supun atenţiei un citat din George Orwell: “Un popor care votează corupți, impostori, hoți și trădători, nu este victimă. Este complice!”

  18. albescu zice:

    Apropo de fluturaşul cu mesajul Johannis vă taie pensia, prevăd, dacă iese Ponta o soartă nefericită pentru pensionari. După cum se profilează, Johannis este votat de către tineri, de către cei care lucrează la privat şi de către oameni cu studii superioare. Internetul e dominat de către aceştia, ţinând cont că toate sondajele online îl dau pe Johannis câştigător. Ponta e votat de asistaţii sociali de pensionari şi de către lucrătorii la stat (probabil condiţionaţi de şefii lor). După ce va ieşi Ponta preşedinte, din nefericire, prevăd un val masiv de emigrări în străinătate. Pentru mulţi tineri, prefigurarea unui partid stat care acaparează toate pârghiile este un semn al eliminării, încetul cu încetul a câştigurilor reale ale democraţiei. Democraţia va fi mimată şi ajungem astfel la celebra zicere din momentul zero Mircea, fă-te că lucrezi! Decalajul dintre populaţia activă angajată la particular, cea care plăteşte toate dările şi cea asistată va fi enorm. În plus trebuie acoperite şi găurile lăsate de pomenile făcute în campanie. Anul 2015 va fi usturător pentru pensionari!

    • vax-albina zice:

      Adică cum e votat doar de tineri? Eu mă simt tânără deşi nu sunt, că de tine nu îmi permit să spun. Zilele astea 3 prieteni ai fetei mele, care nu au reuşit să voteze, vor vota pentru Iohannis. Şi mulţi alţii ca ei. Iar dacă nu va fi acum, va fi peste 5 ani când oamenii se vor deştepta. Nu am nicio îndoială.

      • albescu zice:

        Am spus că Johannis este votat de tineri, de către cei care lucrează la privat şi de către oameni cu studii superioare. Cred că faci parte din oamenii cu studii superioare. Dar sunt foarte convins că mulţi din tinerii din România care votează cu Johannis în cazul în care iese Ponta, vor emigra. (Cât despre tinereţe, îmi aduc aminte că în almanahul Anticipaţia, prima sau a doua ediţie, la această întrebare cel mai frumos răspuns la dat, după opinia mea, o elevă care spunea că tinereţea este o stare de spirit caracterizată prin multe proiecte de viitor. Dacă ai multe proiecte de viitor înseamnă că pe lângă categoria cu studii superioare te încadrezi şi în categoria tineri. Am însă vaga senzaţie că nu eşti dintre cei care dacă va ieşi Ponta vei emigra..)

        • vax-albina zice:

          De dragul lui Iohannis parcă aş vrea să iasă Ponta. Să văd cum rezolvă toate pomenile şi promisiunile. Iar, după ce lumea se va lămuri şi îl va suspenda, m-aş bucura să vină Iohannis.

  19. ActiveNews zice:

    Imi place foarte mult cum pui problema. Imi place articolul.

    • vax-albina zice:

      Mulţumesc pentru vizită şi pentru aprecieri.

    • brod zice:

      asa e orice politician roman, inca din istorie. decebal s-a inchinat lui traian (imparatul roman, nu…!) in 102, apoi a dat navala si a mai praduit cate ceva. s-a intors ala, si nu l-a mai crezut (105-106).
      basarab I -ul l-a primit cu temenele pe carol robert de anjou, apoi l-a condus, ca un vasal, mergand in urma lui… pana la posada. de altfel, cam toti domnitorii romani erau alesi (da, pe bune, sfatul boieresc decidea, la mica-ntelegere), promiteau turcilor cresterea tributului (adica jupuirea si mai abitir a oamenilor) dupa care… odata inscaunati -sa ne aducem aminte manualul de istorie!- incepea lupta pentru intarirea statului, descapatanandu-i pe aia care il alesesera, luandu-le averile, nevestele, tot… dupa care nu mai vroiau sa plateasca tributul promis si dadeau drumul la „lupta pentru emancipare nationala”. inclusiv marele stefan, care a platit tribut dupa tribut, ca sa ramana pe tron. antonescu (cu toate pacatele lui mari) nu s-a inscris pe linia asta – atat.

Lasă un răspuns

