Campanie în sectorul 3. Continuare şi final.

Am promis. Am zis în postarea anterioară cu pliantele PSD-ului impotriva lui Iohannis că voi scana orice alt pliant anti Ponta. Şi l-am găsit. Nu era venit prin Poşta Română, era aruncat pe stradă. Poate îl ştiţi, poate nu. Oricum, are un alt public ţintă, nu pe cel al asistaţilor social.
Chiar acum e Ponta la teveu în calitate de prim ministru, normal. Dă ceva sănătăţii. Exact acum. Nu acum doi ani, un an sau alaltăieri. Nu e corect. Ne bombardează cu pomeni de la guvern el fiind şi candidat la preşedinţie. Absolut aiurea. Am găsit şi un articol cu cele făcute ca să ne prostească. Aici.
Uneori chiar îmi doresc să câştige, chit că nu mă reprezintă nicicum. Aş fi curioasă să văd ce scuze va avea anul viitor şi pe cine va da vina.
Nu mai am nervi să combat. Cred că e de la vremea asta schimbătoare ce îmi zgândăre spondiloza. De la vreme am zis, nu de la vremuri. Cu astea m-am obişnuit.
Dacă mai durează mult campania, dacă îi mai văd mult pe cei portocalii deghizaţi pe  albastru în spatele ACL, pe motocicliştii ce se vor preşedinţi crezând că adrenalina e totul, pe blondele nevinovate cu texte pentru care Freud ar mai scrie nişte cărţi, pe toţi trădătorii de toate culorile care una au promis şi altfel se justifică, voi abandona. Oare asta se urmăreşte de către televiziuni şi jurnalişti? Vom vedea.
Doar pentru tineri îmi pare rău. Şi pentru viitorul lor în caz că nu vor înţelege cât de importantă e alegerea lor. Sper să priceapă.
Postez deci anti reclama electorală găsită şi recunosc că îmi place timbrul de doi bani.
Pun cartea poştală şi habar nu am cine a gândit-o şi cine a tipărit-o. Ca la noi. Doar că remarc (eu, care mereu pun virgulele aiurea, aşa cum am declarat public) că îmi pare că are o virgulă în plus. Cred că se voiau nişte versuri şi nu era spaţiu. Asta ca să-i scuz.

anti psd 1

anti psd 2Nu pot să vă cer comentarii. E dreptul vostru de a vă păstra intenţiile secrete.
Pot însă să vă reamintesc versurile lui Constantin Tănase din 1939. Sper să nu vă demobilizeze. Sper să vreţi să demonstrăm că ne-am deşteptat.

Ne-am trezit din hibernare
Şi-am strigat cât am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!
Şi cu asta ce-am făcut?

Am dorit, cu mic, cu mare,
Şi-am luptat, cum am ştiut,
S-avem nouă guvernare,
Şi cu asta ce-am făcut?

Ca mai bine să ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar trăim în săracie,
Şi cu asta ce-am făcut?

Ia corupția amploare,
Cum nicicând nu s-a văzut,
Scoatem totul la vânzare,
Şi cu asta ce-am făcut?

Pentru-a câştiga o pâine,
Mulți o iau de la-nceput,
Rătăcesc prin țări străine,
Şi cu asta ce-am făcut?

Traversăm ani grei cu crize,
Leul iar a decăzut,
Cresc întruna taxe-accize,
Şi cu asta ce-am făcut?

Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte,
Şi cu asta ce-am făcut?

Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicând nu s-a văzut,
łara-i plină de vedete,
Şi cu asta ce-am făcut?

Pleacă-ai noştri, vin ai noştri!
E sloganul cunoscut;
Iarăşi am votat ca proştii,
Şi cu asta ce-am făcut?

Acest articol a fost publicat în Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Campanie în sectorul 3. Continuare şi final.

  1. Eu nu vreau să aflu pe cine va da vina Ponta, că prețu-i prea mare! Sunt sigur că politicienii au un talent atât de mare de a fugi de responsabilitate, încât sunt în stare să-l scoată vinovat și pe Decebal. Iar mulți dintre noi o să-l creadă!

  2. Drugwash zice:

    Cineva se căca pe el că Mark Twain a fost un umorist şi ca atare vorbele lui n-ar avea absolut nici o valoare. Omul ăla e un prost! Şi eu glumesc şi fac mişto (în primul rînd de mine), dar adevărurile pe care le spun şi care se vor verifica în timp nu are nimeni dreptul să le minimalizeze.

    Zicea Mark Twain:
    „If voting made any difference they wouldn’t let us do it.”

    Lasciate ogni speranza voi ch’entrate (nella vita)! Şi dacă aş avea posibilitatea să proiectez pe un ecran toate viitorurile posibile din Universuri alternative în care fiecare dintre „candidaţi” ar cîştiga, s-ar vedea clar că diferenţele ar fi absolut minore. Speranţa e o curvă fiindcă toţi trăiesc cu ea! Dar speranţa e deşartă atunci cînd vine vorba de bani şi politică – acel blestemat duet inseparabil.

  3. Indiferent cine va fi presedinte, de vina pentru „esece” va fi tot ‘greaua mostenire”! Ca, na! daca n-a descalecat si Dragos la poalele Alpilor, Apolodor n-a facut podul peste Dunare mai sus de Budapesta si Glad si Menumorut n-au avut pasaport de Germania…De-aia invatam Miorita in scoala, in invatam sa ne acceptam soarta si sa ne alegem cu ce fluieras ni se canta prohodul…

Lasă un răspuns

