Campanie în sectorul 3. Aloo, Aloo.

Chiar nu credeam să vă scriu atât de repede. Doar că azi au venit pensiile pe strada mea. Şi, alături, un pliant împărţit de Poşta Română (!!) Pliant de mizerie al PSD-ului contra lui Iohannis. Cu referinţe la un articol din 2010! Pliant care va fi distribuit tuturor pensionarilor din sectorul 3. Îl ataşez.
pliant faţă: pliant fata

pliant dos: pliant dos
Credeaţi că m-am resemnat? Nu veţi vedea. Nu am simpatii politice deosebite deşi am votat alături de psd în 2012 pentru demitere, mare dezamăgire, şi, acum, voi vota alături de Iohannis, sibian de-al meu. Iar asocierea cu PDL îmi e un semn de întrebare. Şi totuşi…
Am căutat explicaţii. Am sunat ca să pot semnala mizeria de pliant la PNL sediul central. Nimeni. Am sunat la PNL sector 3. Nimeni. Am sunat la PDL (brrr). Nimeni. Doar la PDL Bucureşti a raspuns o doamnă care a spus că situaţia e cunoscută. Am încercat să găsesc un număr de contact pentru echipa domnului Iohannis. Degeaba. Totuşi, la primăria Sibiului a răspuns o persoană care a promis că îi va comunica cele reclamate domnului primar. Hello. Unde este grija pentru reacţiile cetăţenilor în campania Iohannis? Aproape că mă lămurisem . Toţi sunt în aşteptare ca să depisteze direcţia în care s-o ia. Scuze, eventual. Credeaţi că m-am oprit? Am sunat la PSD Bucureşti care a recunoscut, cu jenă, că e o campanie a celor de la sectorul 3. Frumos din partea lor. Am sunat şi la PSD sectorul 3, dar numărul suna mereu ocupat. Voi înţelegeţi care e problema? Fiecare pensionar din sectorul 3 (cel puţin) va primi un  pliant cu informaţii eronate. Garantat Poşta Română. Scris mare, ca să se vadă. Iar cei care depind de pensii şi, mai ales, de ajutoare sociale, vor crede. Mi se pare mizerabil. Inacceptabil. Şi?

Acest articol a fost publicat în Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

40 de răspunsuri la Campanie în sectorul 3. Aloo, Aloo.

  1. 9 zice:

    Cred ca fiecare om deja ştie în sinea lui cu cine va vota sau daca va vota. 🙂 Pliantele, nu pot să cred că vor putea schimba hotărârea unui om adevărat. 🙂

  2. Drugwash zice:

    Numele proştilor pe toate gardurile (şi pliantele)!

    Să le-o trag şi sus şi jos
    Şi pe faţă şi pe dos!

    Hai să-ţi spun ce fac eu cu maculatura asta: o scot din cutia poştală şi-o trîntesc direct jos la rădăcina gardului. Să se întoarcă în natură, de unde a fost furată. De ce nu reciclez? Ca să nu apară altă maculatură. Iar cine taie păduri pentru a tipări mizeriile astea ar trebui împuşcat în cap direct, fără proces!

  3. Cuvânta zice:

    Toti sunt la fel, maica.

  4. Sonia zice:

    Ce e mai trist este că mulţi dintre cei care primesc astfel de pliante îşi vor întări convingerile. Cele consolidate în urma privitului la Antena 3. 😦 Cât despre Poşta Română… ăsta e nivelul. Nici nu mă miră că a ajuns unde a ajuns.

  5. alma nahe zice:

    Dacă nu le pasă ălora de sunt „actorii” fluturașilor, îți imaginezi ce campanie avem?! Au, de fapt, că noi n-avem nimic.
    Nu sunt lămurită dacă anul ăsta e musai să votez. Fiindcă nu-mi pot explica de ce să votez vreunul dintre ei. Nu ei nu-mi pot explica, eu nu pot, mie!

  6. Aceste campanii, bazate pe informații eronate și calomnii, au ecouri mari în rândul ignoranților (și sunt mulți), care nu citesc decât ce scrie cu litere mari. Mai ales dacă-i vorba de pensii și salarii, ei cred imediat și votează în consecință.

  7. abisurile zice:

    Eu nu primesc pliante, citesc doar ce se mai spune pe net. Si nu stiu cu cine „sa” . Stiu cu cine „nu voi” dar asta e simplu de tot.

  8. Ioan Albescu zice:

    Era de așteptat! La câte măgării au făcut deja în această campanie, una în plus parcă nici nu se simte. Să le luăm pe rând: – migrarea oficială a aleșilor (adică eu îl aleg pentru că e de la PNL și mă trezesc că el trece la PSD, deci de ce să mai aleg), – alocarea a miliarde de lei pentru primarii care dezerteaza sau care vin cu voturi (nu contează că suntem în preajma unui butoi cu pulbere, nu trebuie să ne înarmăm, vin americanii și ne salvează) – Johannis nu e bun că nu are copii (dar Iliescu cel fără copii era bun pentru PSD, pe cale de consecință hai să alegem un țigan cu treisprezece copii), – Johannis șase case (nu sunt toate case sunt și apartamente de doua camere, iar toate la un loc valorează cam cât o poșetă a dnei Udrea), – Johannis omul lui Băsescu, a lui Iliescu, a lui Voiculescu, a lui cine vreți numai să nu-l votați. Și mai sunt și alte elucubrații!
    Hai s-o analizăm pe asta cu pensiile! Adevărul e că dacă îl respect pe Johannis este că nu a plecat în Germania, ca tatăl său și sora sa. Din România au plecat în ultimii zeci de ani milioane de români, germani, evrei, maghiari etc.etc. Nu-i acuz, probabil au sperat, și mulți dintre ei au plecat la mai bine. Pentru toți cei care au plecat din România în ultimii patruzeci de ani am cotizat din leafa mea ca să mearga la școală, să fie îngrijiți la spital, să le fie asigurate servicii culturale cu preț redus. Acum, când am ajuns la pensie, ei m-au părăsit, s-au dus în alte țări unde plătesc contribuția pentru pensie pentru alții, nu pentru mine care i-am sponsorizat. Pentru mine nu mai sunt prea mulți să mă susțină. De fapt ăștia sunt cei care mă pun în situația de a se mi se tăia pensia. Johannis a rămas, deși putea să plece. A rămas și contribuie la pensia mea!! Lui ar trebui să-i mulțumesc, lui și multor altora care preferă să rămână deși nu prea merită să rămână! Poate din cauza asta se luptă să devină președinte, că dacă tot rămâne să merite ca să ne fie bine la toți!
    Nu spun că Johannis ar fi omul perfect. Dimpotrivă, a trântit câteva gafe care m-au cutremurat. Dar imaginati-va cam cum ar arata Romania sub cei care si-au permis, deși nu aveau și președenția să facă măgăriile ce le-au făcut. Îl votez pe Johannis tocmai ca să nu iasă PSD partid unic!!!!

    • vax-albina zice:

      Sunt complet de acord cu argumentele tale.
      Totuşi. Va trebui să iau pliantul şi minciunile la demontat. Cum spunea cineva, pensiile au fost marite doar în 2014 cu 3,75% (cam 37 lei la 1000 lei pensia), dar asta nu din motive de bună guvernare, ci din motive de lege a pensiilor, cea care cere actualizarea anuală a punctului de pensie în funcţie de salariul mediu şi de inflaţie. Se laudă ponta că aplică legea? E adevărat că e o excepţie pentru el şi pentru cei din jurul lui.
      Pe de altă parte toate sondajele indică faptul că românii regretă epoca ceauşistă. Inclusiv tinerii. Cred că sunt şanse să li se împlinească visele. Până se vor lămuri. Şi asta o spun eu care mă consideram o persoană de stânga. Doar că stânga mea nu e şi cea a imbuibaţilor zişi de stânga.

  9. Mirela zice:

    In 2012 n-ai votat PSD, ci USL, care s-a dezmembrat nu din vina PSD. Si de ce mai adaugi „brrr” dupa pdl, daca exact asta ai de gand sa votezi ? Si de ce ti se pare „mizerie” o chestie pe care de fapt o sustinea si Iohannis in 2012, cand era propus ca prim-ministru de USL ? Oricum, in alte sectoare circula mizerii basisto-pedelisto-liberale pur si simplu caraghioase, dar cine mai sta sa le analizeze… Vezi tu, lucrurile sunt atat de amestecate incat e bine sa incerci sa-ti amintesti trecutul nu foarte indepartat, daca vrei numai.
    Romanii regreta epoca ceausista de 25 de ani incoace, noroc ca-s minoritari aia. Iar imbuibati eu vad cu mult mai multi (si mai imbuibati) la cei de „dreapta” (n-am pus in ghilimele pentru ca ii defineam, ci pentru ca zic la misto „dreapta”) . Chestie de interpretare, cred. 🙂

    • vax-albina zice:

      Dragă,
      Eu votez OMUL Iohannis. Nu PNL-ul, nu PDL-ul şi nu PSD-ul. Sper ca toţi hoţii să plătească. Şi sper ca Iohannis să reuşească să scoată ce e mai bun din noi şi din ei. Să schimbe politica promisiunilor deşarte intr-o politică a cuvântului respectat. Invers faţă de cum Basescu a zgândărit tot ce e mitocanesc, hoţ, mincinos şi murdar in societate. Ponta a dat deja dovada lipsei de viziune şi a dublei raportari la toate problemele abordate. (vezi Roşia Montană şi Pungeşti. Ori Oltchim. etc…) De ce aş vota un individ despre care m-am lămurit deja că NU e ce vreau. Încerc să-mi repar greşeala.

      • Mirela zice:

        Eu n-am zis să votezi Ponta, mă uitam la postare doar.

        • simf zice:

          straniu, ma intreb cum de n-ai vazut ca in postare era vorba fix de fluturas, de abuz, nicicum de opiniile politice ale albinutzei. aham, te uitai putin spre „dreapta” si ti-a scapat amanuntul. 😀

          • vax-albina zice:

            Recunosc. Iniţial m-a şocat doar fluturaşul. Apoi m-am cam dezlănţuit în comentarii. Eu cunosc saşii din copilărie. Aşa că m-am pronunţat. Admit orice opţiuni, dar urăsc minciuna la rang de guvern.

          • Mirela zice:

            Nu e nimic straniu, ma miram de „brrr” alaturat ideii de a vota din nou pdl, rebranduit. Nu obisnuiesc sa spun altceva decat gandesc, dar tu nu ma cunosti si n-ai de unde sa stii asta :). Eu recunosc, voi vota Ponta si m-as bucura foarte mult sa iasa, desi nu-l simpatizez prea mult….. dar as vrea sa mai respir un pic dupa „epoca basescu” (pe care il vreau in piscarie in curand, nu la Snagov in vila). Si pentru ca vad ce se intampla de 10 ani incoace, inclusiv in ultimul timp, si ma ingrozeste „statul de drept” in care am ajuns sa vietuiesc, cu toate abuzurile si magariile lui incredibile. . Trebuie doar sa vrei sa vezi…
            Si apropo, eu nu-s pensionara, ci salariat in firma privata, platitoare de taxe si impozite la greu, locuitoare in sectorul 1 si, mai ales, ingrozita ca oricine altcineva in afara de Ponta o sa mi-l aduca pe basescu pe cap sub o forma sau alta, pentru inca foarte multi ani. Iohannis e extrem, extrem de slab, din toate punctele de vedere, iar Tariceanu, pe care l-as prefera lui Ponta (si care e singurul in care as avea cu adevarat incredere) nu are nicio sansa…. de ce, n-am nici cea mai vaga idee – votantul roman ramane un mister pentru mine, in continuare.
            Sper ca nu mai e nimic straniu, am simtit nevoia sa te lamuresc. Nu astept injuraturi, dar nu m-as mira sa le primesc, nu-i bai 😉 . Week-end placut, tuturor.

            • vax-albina zice:

              Of Mirela,
              Simona este o persoană absolut deosebită şi sper să nu îţi faci o părere greşită. Fiecare votăm aşa cum vrem. Nu e supărare. E doar dialog. Vom vedea după decembrie care a avut dreptate. Timp să avem.

          • simf zice:

            Mirela, e dreptul tau sa votezi cum te indeamna ratiunea, faptul ca ai argumentat optiunea ma bucura mult – mereu ii respect pe oamenii care iau hotarari in urma unui demers logic. Mie imi pare rau, dar nu pot vota partide de stanga din principiu: nu-s adepta ajutorului social, ci a muncii, nu trebuie sa ma ajute statul, ci doar sa nu ma incurce si sa-mi foloseasca banii in beneficiu comun. Injuraturile le asteptai de la mine?:)

  10. brod zice:

    te miri că nu răspunde nimeni? asistăm, doar, la mare „blat” (anti)naţional.

  11. Ioan Albescu zice:

    În ultima vreme am început să înțeleg, încet, încet, că realitatea este mult mai surprinzătoare decât cele mai fanteziste povești SF. Nu mă așteptam ca Johannis să fie sprijinit de către o parte din PSD, în condițiile în care cele mai jegoase atacuri sunt de acolo. (Apropo, astăzi am observat că toate panourile cu Johannis de la nivelul solului sunt pictate cu mustăți, cu un rânjet și cu coarne!!!) Dar recentul scandal în care sunt implicate nume grele din PSD privind succesiunea, scandal care a atras măsuri energice dar și disperate din partea lui Ponta demonstrează că în PSD există două aripi. Una destul de mulțumită că are acces, prin guvern, la resursele țării, și alta nemulțumită. Ținând cont de starea de lăcomie din PSD, pot trage concluzia că partea nemulțumită e mai mare. Partea nemulțumită are tot interesul ca Ponta să nu acceadă la Cotroceni. În acest caz, ei cred că întreg guvernul va cădea dar coaliția va rămâne și au mari șanse să acceadă la putere. Deci există în PSD o forță care nu e neglijabilă și care nu dorește ca Ponta să ajungă la Cotroceni. Exempli gratia, dl Vanghelie, care este! Care este o forță în sectorul 5! Și care va face orice ca Ponta să nu fie ales Președinte! Să fie primit!!!!!

    • vax-albina zice:

      Nu ştiu ce să zic. În PSD pare a se duce o luptă între „bătrâni” şi „noua generaţie” care nu mai are loc. Inclusiv prin DNA. Nu de dragul nostru. Tot de dragul ciolanului. Aşa că stau şi mă mir de ce ce fel de indivizi vor să ajungă la butoane.

  12. geladumi zice:

    Mama a gasit in cutia postala un pliant care injura PSD-ul si-l batjocoreste; mi-a spus la telefon…Deci se poarta si in alte tabere, toti o apa si-un pamant! 😦 😦
    De toti mi-e sila!

    • vax-albina zice:

      Dacă prind asemenea pliant îl scanez imediat. Ideea nu era că sunt puse pliante în cutiile poştale de către „entuziaştii” partidelor, ideea era că Poşta Română (instituţie de stat) se implică in campania unui candidat (prin pliante adresate exclusiv pensionarilor).
      PS. Mulţumesc pentru vizită şi pentru comentariu. Ai un site care răscoleşte toate poftele. Felicitări.

      • simf zice:

        posta romana a semnat un contract care ii aduce bani si (cred eu in nemarginita mea incredere in bine frumos adevar) ar fi facut la fel si cu alti actori politici de pe scena actuala.

        • vax-albina zice:

          La vremea când am postat eu încă nu apăruseră amănuntele. Totuşi, nu cred că e corect. Am vorbit cu două vecine pensionare şi, „normal”, îl vor vota pe Ponta.

          • simf zice:

            sunt sigura ca si fara fluturas tot pe ponta l-ar fi votat, majoritatea pensionarilor cu care am discutat mi-au spus la fel – bine, si majoritatea bugetarilor. (judetul nostru n-a fost niciodata decat rosu. naiva, inca sper sa-si schimbe culoarea:) )

      • geladumi zice:

        Mama crede ca tot postasul a fost faptasul! ( Nu merg emoticoanele!) Multumesc pentru felicitari!

  13. De-ar putea OMUL face față vâltorilor bine-ar fi!

    • vax-albina zice:

      M-am întors acum de la colţul străzii (cu ţigările de rigoare). În faţa unei porţi era o femeie care mătura frunzele, deşi era vijelie. Uimită de zădărnicia acţiunii, mi s-a reconfirmat ideea că împotriva vântului şi a vâltorii degeaba te pui. Numai că unii mai încearcă 😉

  14. Pingback: Campanie în sectorul 3. Continuare şi final. | Jurnal de fraieră

Lasă un răspuns

