Mă detoxific.

hreanMă detoxific. Simt nevoia. Vreţi să înţelegeţi? Vă povestesc.
Ce fac eu dimineaţa? Deh. Ca babele moderne. Citesc presa pe net. Cea cu comentarii. Sunt fascinată de mesajele celor care postează şi m-aş cruci dacă mi-ar folosi. Bat din buze şi nu cred că vreţi să-mi reproduc gândurile.
Şi citesc eu pe EvZ o intrebare de genul „ştiţi ce face hreanul luat pe stomacul gol?”. Nu ştiu şi nici nu-mi pasă. Hreanul îşi are locul lui în bucătăria mea. Citesc aceeaşi întrebare pe alte ziare online. Pe multe, zău. Deja sunt puţin curioasă. Ce dracu’ face hreanul? Ba mai ajung pe tabloide (unde parcurg doar titlurile minunându-mă de numele de „vedete” apărute din nimic) şi găsesc aceeaşi interogare.
Şi gata. Nu mai rezist. Oscilez între a da click pe „ce a găsit unul de a cumpărat păstrăv viu” şi chestia cu hreanul. Aleg hreanul.
Deci aleg hreanul. Sunt trimisă la realitatea.net. Bla, bla, şi sunt trimisă la lumea parintilor.ro. Bla, bla şi sunt trimisă la bewoman.ro (habar nu aveam că există). Uf. Şi uite aşa cel puţin 3 site-uri şi-au crescut traficul pe baza căruia vor licita reclame.
Ca să nu rămâneţi nelămuriţi vă dezvălui ideea: dacă mănânci dimineaţa hrean amestecat cu mere zdrobite şi cu miere şi vin de casă – te vei detoxifica.
Mă intoxic sau mă detoxific? Voi ce spuneţi?
Update: pentru cei care nu mă cred (şi pentru memoria mea viitoare) pun un fel de linkuri pe care a trebuit să le parcurg plecând de la EvZ ori Libertatea ca să aflu complet soluţia cu hrean.
1. …realitatea.net/ce-se-intampla-daca-mananci-hrean-dimineata-pe-burta-goala_1527412.html
2. …sfatulparintilor.ro/familie-parinti/alimentatie-sanatoasa/uimitor-ce-se-intampla-daca-consumi-hrean-dimineata-pe-burta-goala/
3. …bewoman.ro/sanatate/reteta-cu-hrean-pentru-a-curata-organismul-de-toxine.html

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Mă detoxific.

  1. Drugwash zice:

    Ce-ai luat pe mere ai dat pe pere. 🙂

    Şi crezi că asta o să mă facă să ies cu cazmaua în prag de iarnă cînd o fi pămîntu’ ţapăn, icnind la fiecare lovitură în încercarea de a dezgropa rădăcina miraculoasă care detoxifică şi creşte potenţa? Răspunsul e în bancul cu cele două roşii pe-un pervaz îngust:
    – Soro, ai grijă să nu cazi!
    – Eteeeeeee… fleoşc!

    😆

    Hai, bucură-te de-un weekend senin şi plăcut! 🙂

    • vax-albina zice:

      Bun banc. Dar hreanul e parşiv. Se întinde peste tot precum unele site-uri de presă.

      • Drugwash zice:

        Orice asemănare cu realitate nu e deloc întîmplătoare. 😀

        Da, hreanul e o buruiană încăpăţînată şi tenace. Dar cine-s eu să mă pun cu natura? Şi cine ştie, poate vreodată, după… mult timp… voi avea şi eu nevoie de… detoxifiere. 🙄

        Roşiile acelea două chiar se afă pe pervaz. Producţia mea pe anul 2014. Sper să fie mai atente decît cele din banc. 😀

  2. Florentina zice:

    Rezultate miraculoase nu sunt sigură că există, dar nici rău nu cred că fac. Până la urmă nu sunt decât niște produse ale naturii. Sunt mult mai bune decât produsele de detoxifiere din comerț.

  3. 9 zice:

    Intoxicare prin… dezintoxicare. 😉

  4. Păi vezi dacă citești din surse toxice? Sunt sigur că știai de calitățile hreanului, doar nu degeaba-i pus în conserve. Io îl mănânc fără miere sau alte adaosuri, de-mi dau lacrimile de tărie. E drept că-l cumpăr gata preparat de la precupețe. 🙂

    • vax-albina zice:

      Ai dreptate cu sursele. Toxice rău. Şi dau dependenţă. Mă intriga chestia cu „hrean dimineaţa pe stomacul gol”. Mă gândeam că răspunsul e că „faci ulcer”.
      PS Şi eu iubesc hreanul. Cu afumătură fiartă, cu ouă fierte, cremvurşti (eventual).
      E uşor să-l faci în casă. Iar când îl razi trece şi răceala 😉

  5. arakelian zice:

    mi-am cerut comanda de hrean din Romanica. Cadou 🙂 ca aici e 2euro o radacina (e mare, intradevar, dar… zau, 2euro??? ).

  6. Stiu, desclesteza limbile, nevoia de a ne recomanda, de a rosti ceva 😛
    Onu

Lasă un răspuns

