Haz de necaz.

 

Daţi click pe imagini pentru a vedea amănuntele. Sper să le apreciaţi.

normal 1normal 2normal 3normal 4normal 5normal 6normal 7normal 8normal 9normal 10Mult mai multe interpretări găsiţi AICI

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Haz de necaz.

  1. Drugwash zice:

    Ultima e dureroasă pentru un adevărat internaut. Restul sînt oricum adevărate.

    Interesant e că eu întotdeauna am ştiut şapte zecimale ale lui Pi, doar că ultima e rotunjită la întreg, aşa cum ne-a învăţat doamna Popescu în Generală. Dar şi mai interesant e că nu mi-a folosit la absolut nimic lucrul ăsta. 🙂

    De Mac şi wi-fi mi se rupe regal, dar nu am pe tastaturile mele antice o tastă Undo. Oare există pe vreo tastatură aşa ceva? Poate pe cele moderne, multimedia…

    • vax-albina zice:

      Na că nu ştiu la ce să-ţi răspund. Poate doar la un comentariu de pe site-ul tău când ai părut cam ţepos. Şi nu ţi se potriveşte.

      • Drugwash zice:

        Cred că ştiu la ce te referi. Cîteodată, intuiţia îşi bagă două deşte în gură şi fluieră la mine atît de strident încît n-o pot ignora. Poate că face mişto de mine, poate că nu – există dubiu. Dar cin’ s-a fript cu ciorbă…

        Şi-apoi nu ştiu ce se întîmplă dar parcă am intrat în vrie şi uitîndu-mă în jur, parcă n-aş fi singurul. Sau poate chiar sînt singurul şi simţurile mi s-au alterat iremediabil. Te rog, mă iartă dacă ţi-am greşit cumva!

        • vax-albina zice:

          Mai ştii cum cânta Pitiş? „Toţi suntem puţin luaţi”. Greşeşte fără frică, aşa cum fac şi eu. Suntem liberi să greşim şi să plătim. 😉

          • Drugwash zice:

            La cîtă bătaie mi-am luat în copilărgime pe tema greşelilor (deşi multe nu-mi aparţineau), am ajuns să-mi fac CRC32 şi MD5 pînă şi la vorbe, să ştiu sigur că nu spun vreo tîmpenie. Cu toate astea le mai spun şi le mai fac, cînd îşi bagă frate-meu coada şi mintea-mi pleacă pe coclauri.

  2. Pingback: Limba nu moare. Inca. | Abisuri

  3. Bursucel zice:

    Chiar că nu știu de care să vorbesc mai întâi! 😆
    Toate-s faine și pline de miez. M-a prins chestia cu tastele. Despre emoticoane nu mai zic nimicuța… 🙄

Lasă un răspuns

