Educație pe fonduri Regio.

Hm. A zis Netti la știri că trebuie să avem curajul să spunem ce simțim. Am curajul.
Ce să vă spun? Este pentru prima oară când îmi pare rău că blogul nu are o mai mare vizibilitate. De dragul părinților.
M-a chemat o vecină ca să-mi arate. Pozele mai jos. Și am fost pe site-ul clădirii din prima fotografie. Era anunțată o petrecere. Ca în poza 2.
Ce a rămas după? Vedeți în imaginile următoare.
Oare managera cu studii în Anglia (!) ar fi putut face așa ceva pe acolo, pe unde a învățat?
Oare părinții care au dus copiii la petrecere au aflat cum se face „curat” la clubul cu pretenții?
Din taxele pe privat, substanțiale, onorabilii pedagogi nu au avut bani pentru un tomberon?
Ce educație pot oferi aceștia copiilor dacă desconsideră minimele reguli de bun simț (și vecinii din zonă) aruncând gunoaiele la stâlp?
Atât.
PS. Oare contează faptul că acel club cu site de fițe are numele unor animăluțe? Ar putea fi o scuză?

poza 1poza 2poza 3poza 4poza 5poza 6

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Educație pe fonduri Regio.

  1. Dan zice:

    Să fiţi mulţumiţi că nu deversează tot în stradă şi apa din bazin. 🙂
    Încă…

  2. 9 zice:

    Nu stiu cum e cu tomberoanele prin alte parti, dar la noi, daca ai contract cu firma de salubritate, primesti si tomberon. Sa inteleg ca nu au nici contract cu…gunoierii?

  3. Drugwash zice:

    În faţa porţii mele, Primăria montase cu luni în urmă un mic coş de gunoi pe stîlpul de beton. La cîteva zile, copii ţiganilor de la colţ jucau fotbal cu coşul. Se auzea din casă. De-a lungul timpului, coşul era fie pe jos la baza stîlpului, fie la zeci de metri distanţă. O imbecilă venea din capul străzii şi înfigea cu hotărîre cîte două sacoşe cu gunoi zilnic în amărîtul ăla de coş, deşi nu era unicul din zonă – probabil nu avea curaj să-şi arunce gunoiul la coşul din zona ţigăniei. Acum coşul meu e lipsă, fiindcă a fost spart şi posibil furat (a rămas o urmă de plastic verde unde ar fi trebuit să fie capacul).

    Uneori, temporizările sînt desincronizate. Alteori, oamenii sînt doar aparţinători cu totul întîmplător speciei umane. Treaba e că avem probleme MULT mai mari decît gunoiul. Pe bune!!!

  4. Eu zic că Netty e de vină! În fiecare zi ne promite că e de bine, plus că te-a îndemnat să spui ce simți! Ai grijă la mafia gunoaielor! 😉

  5. Laura Frunza zice:

    Vai, cat de urat, ce dezamagire!!! Si eu am scris despre ei acum cateva zile. Dau share la postarea asta, sa stiti!

    • vax-albina zice:

      Mulțumesc pentru înțelegere și share. Am citit articolul tău și totuși nu aș vrea să dau numele clubului. Ar fi păcat să îi stric clientela deși nu e prima dată când aruncă resturile în acest fel. Gunoierii sunt martori. Cum zice prin cărțile pe care le recomanzi? Vrem îndreptarea păcătosului bla, bla.

      • Laura Frunza zice:

        In cartile pe care le-am recomandat azi nu e vorba de asta, sa stiti. Sunt niste carti inofensive pentru copii care, desi au substrat religios la origini (substrat care poate fi ignorat, poti considera ca e vorba doar de niste omuleti din lemn ciopliti de un tamplar si atat, fara referire la Dumnezeu si oameni) nu fac decat sa transmita ideea ca o persoana e valoroasa doar pentru ca exista si ca nu hainele sau grupul in care se invarte o fac sa fie pretioasa. Nu se vorbeste de pacatosi, de greseli, de flacarile iadului etc. Am acasa carti pentru copii cu vietile sfintilor (primite cadou) dar nu i le-am pus fetei mele in mana, nu mi se par potrivite pentru ea, oricat de colorate ar fi. Acestea, insa, sunt deosebite. Sper ca nu v-ati suparat pe mine prea tare.

        • vax-albina zice:

          Draga mea,
          Cum să mă supăr când aflu cât de multe faci pentru Eliza. Te apreciez și te invidiez. Ai mult mai multe posibilități decât aveam eu la vârsta ta. 😦 TREBUIE să citesc cărțile. Ți-am promis.
          PS. Acum e ușor. Grijă cu educatorii care vor interacționa cu fata dragă. Să nu strice ce ai construit. Acesta e sensul postării mele.

Lasă un răspuns

