Postare fără probleme.

Cum postarea anterioară ne-a cam iritat, mă screm – mda, mi-au rămas sechele – să pun o informare cumințică, potrivită pentru o bătrânică. Nu, nu despre pisici.  Nu încă. 😳
Ceva cu poze primite prin mail, autoare inițială fiind doamna Dr. P. Chereches-Panta. Îi mulțumesc. Eu am aflat lucruri pe care nu le știam. Plus că am fugit la nenea google să mai caut și altele asemenea.

ananasananas

alune de pamantalune de pământ

anghinareanghinare

avocadoavocado

boabe de cacao - pastaiboabe de cacao în păstăi

boabe de cafeaboabe de cafea

cuiosoare din boboci usca'ticuișoare din boboci uscați

kiwikiwi

mangomango

migdale-samburimigdale sâmburi

piper negrupiper negru

scortisoarascorțișoara

stamine de sofranstamine de șofran

susan -seminte din pastaisusan – semințe în păstăi

vaniliavanilia

Sper să vă placă. Vă doresc o primăvară frumoasă, cu fructe de pe la noi că doar alea dau sănătate (am un fix). Celelalte, de gust sau doar în poze.
Atât.

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Postare fără probleme.

  1. Las’ că s-or fa’ și pă la noi culturi din alea exotice. Deja am văzut în unele regiuni.

    • vax-albina zice:

      Îmi place că ești optimist. Hai să-ți tai avântul. Probabil că fructele noastre, exotice sau nu, vor pleca la export de bune ce vor fi. Cu tine îmi permit să cârcotesc. Succes la Superblogul de primăvară.

  2. 9 zice:

    Si pe la noi se cultiva migdali si curmali. 🙂

  3. Primăvară cu tot ce-i mai bun şi frumos, bunicuţă! Abia aştept fructele noastre…

  4. Irina zice:

    Migdale știu că am văzut în copilărie, în copac. Mi s-a părut ceva extraordinar, la vremea aceea :). O primăvară frumoasă și… roditoare!

    • vax-albina zice:

      Interesant. Eu nu am văzut migdale decât la punguță 😉 Dar mi-am amintit că în copilărie am mâncat roșcove. Zile senine cu bucurie.

      • violeta.argatu zice:

        Migdale am pus eu in pamant si au rasarit copacei :). Chiar acum am 2 migdali in gradina :). daca aveti unde, va trimit cu cel mai mare drag cateva migdale. mai e timp sa le plantati… in primavara aceasta sau in toamna. eu am pus migdale toamna si au rasarit copacei primavara. In zona Prahovei migdalii sunt „la ei acasa”

      • violeta.argatu zice:

        Multumesc mult pt link! Cred ca imi va fi de folos :). Eu am crescut la oras (la bloc), vacantele mi le-am petrecut insa la tara, in „campul muncii”. De vreo sapte ani m-am intors „ïn campul muncii”, lucru pe care nu credeam c-o sa-l mai fac vreodata… am incercat candva sa evadez, dar cum ziceati dumneavoastra mai devreme, „n-a fost sa fie” sau mai bine spus am facut in asa fel incat sa nu fie. am lasat diploma in cui, si am luat sapa :). Sanatate!

        • vax-albina zice:

          Mă crezi acum ori nu: vei fi un om fericit. Am încredere că da. Să vii să ne povestești. Blogul îți va aparține oricând vei avea chef să postezi.

          • violeta.argatu zice:

            Sunt :). Am reusit sa trec de fazele „lumea merge la oras, tu te-ntorci la tara… ai invatat atatia ani ca sa dai cu sapa…uite ce maini ai, etc” 🙂
            Sanatate sa fie!! Multumesc! revin ;). Violeta, videle, 31 🙂

  5. Andreotti zice:

    Să ai o primăvară frumoasă și blândă, draga mea! Plină de zâmbete și bucurii!

    • vax-albina zice:

      Mda. Mâță blândă și babă frumoasă. Sau viceversa…
      Mulțumesc pentru urări. Asemenea și ție. Acum că se intră în post poate ești mai liberă și ne mai desenezi sau scrii ceva. Îmi lipsești.

      • Andreotti zice:

        Sper și eu să mă eliberez puțin…deși sunt atâtea lucruri, din urmă, neglijate, încât nici nu știu de ce să mă apuc mai întâi…
        Și mie îmi lipsești tare!

Lasă un răspuns

