Ah, zăpada.

glob 1Revenim în cotidian. Căci decât păcate virtuale (unii înțeleg aluzia),  mai bine zăpadă virtuală, nu?

Astăzi suntem copii. Visăm deasupra globurilor. Visăm zăpadă adevărată . „Ah, voi sănii, sănii…”  zicea Esenin (în 1925).

Și fiindcă s-a terminat vacanța, și fiindcă e zi de sărbătoare pentru biserică (și pe stil vechi și pe stil nou), adaug:

Sufletul mi-i totuși plin de rost,
Gerul și zăpada-mi saltă țelul,
Fiindcă peste toate cîte-au fost
Rîde pîn’ la lacrimi clopoțelul.

Fiecare avem câte un clopoțel. Sigur.
Al meu (unul dintre), e afișat mai jos.
Vă prezint o parte din colecția mea kitsch de globuri cu zăpadă.

glob 2glob 3

glob 4glob 5

glob 6glob 7

glob 8glob 9

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Ah, zăpada.

  1. Viaţa e un amestec de real şi virtual.

  2. Să ne bucurăm și de ne-zăpadă, pentru că și ea își va face apariția. Atunci o vom blestema poate…

  3. Sultana zice:

    Imi place zapada, insa cand vad cata zapada si ce temperaturi sunt in SUA, ma gandesc ce bine ca la noi nu e asa, pentru ca factura la gaz ar exploda.

  4. Drugwash zice:

    Sincer, mi-e bine aşa. Pămîntului şi viitoarelor recolte poate că nu. Am să fiu totuşi egoist pentru cîteva clipe şi am să mă bucur că nu sînt nevoit să rememorez frustrările copilăriei.
    Globurile tale mi-au amintit scrierea lui psi: balerina ei neştiutoare într-ale lumii şi uitarea… Eu n-adun globuri, adun doar uitări în locul celor mai dragi amintiri.

    Îţi poţi da seama cît sînt de îngheţat la minte (tocmai am venit de-afară), că la început am citit: „Ah voi sânii, sânii…” 😀

  5. Gândul la păcate virtuale poate aduce zăpadă reală. Sau gândul la zăpadă virtuală aduce păcate reale? Sau… uff, mai bine fără. 😉

  6. Sonia zice:

    Nu știu la ce păcate virtuale te referi. Oi fi făcut și eu vreo două. 🙂 Iar zăpada o prefer tot așa, cernându-se încet pe unele bloguri. Sunt navetistă, înțelegi. Și ca și Dragoș un pic egoistă. 🙂

  7. Andreotti zice:

    Sunt tare frumoase globurile tale. Mie nu-mi par kitch…globurile acestea își au și ele povestea lor! Am avut și eu 2 dar nici dacă mă omori nu-mi amintesc ce-am făcut cu ele. Acum, că le-am văzut pe ale tale, mă-ndeamnă să le caut pe ale mele.
    Bucureșteancă fiind, ca și tine, știm noi ce-nseamnă zăpadă pe aici. E frumoasă 2 ore (mult și-așa câteodată!) dar prefer să nu fie. La munte e frumoasă…aia e zăpada ce mi-o doresc!

    • vax-albina zice:

      Tu esti colecționară de top, nu de fleacuri. Fac și eu ce pot.
      Zăpada e bună la munte doar dacă ești și tu acolo. Altfel e ca și când n-ar fi. Ce nu vedem, poate nu există…

  8. Pingback: Serviţi, vă rog. | Jurnal de fraieră

Lasă un răspuns

