Un fel de brad. Al pisicilor.

Adică familia mea. Bipezii sunt departe sau sunt ocupați. Nici pe cei de aproape nu i-am văzut. Problema lor.
Nu. Nu e ideea mea, E a lui Vladen cel deștept, cel vesel și jucăuș. AICI. Brăduțul meu a avut șirag de crănțănele, piept de pui și  salam cu șuncă(!). Plus catnip, posibil, expirat.
Eu pun doar niște poze nereușite căci ori mi-a tremurat mâna, ori ochelarii, ori pisicile nu au vrut să stea smirnă. A ieșit ce veți vedea. Cum zice englezu’ : Just for fun.

pisi 1pisi 2

pisi 3pisi 4

pisi 5

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

37 de răspunsuri la Un fel de brad. Al pisicilor.

  1. Vladen zice:

    Hohohoho, ce veslie fantastica acolo! CE GROZAV! CE GROZAV! :))

  2. Drugwash zice:

    La anul vreau să cred că va fi cel puţin un biped care să realizeze că meriţi compania sa şi mai mult de atît. Dar indiferent de asta, aş vrea să dezvolt un pic ideea cattree.
    Cheamă un meseriaş să înfigă un tavan un diblu metalic special care ţine la greutate, într-o zonă unde permite un oarece balans fără a distruge mobilierul înconjurător. La Crăciunul viitor vei agăţa în acel diblu, cu un cîrlig, un fel de brad la fel de interesant ca cel de acum, pentru pisici. S-ar putea să le facă plăcere legănatul. 😉

    Nu ţi s-a întîmplat să calci pe cele negre pînă acum, sau ai întotdeauna lumină în casă? Eu stau pe întuneric, doar cu monitoarele aprinse şi m-aş risca rău. 😆

    • vax-albina zice:

      Au jucării atârnate de tocul ușilor. Etc, etc. Cu baterii sau fără.
      Doar un biped e in culpă. Celălalt, fetița, vine în ianuarie, dar mi-a făcut o mulțime de cadouri. Inclusiv tabletă și tastatură pentru tabletă. Așa sunt eu. O preferam în locul tabletei deși o înțeleg că nu poate veni. Ea e cu munca si cu plata facturilor. 😦

      • Drugwash zice:

        Ce greu, ce tîrziu ne reorganizăm priorităţile… Poate ceva frumos se va întîmpla la anul… vreau să cred asta! 😉

      • simplyeating zice:

        Imi pare rau dar mie Craciunul mi se pare o inventie comerciala. Nu l-am cunoscut pe Isus si nu am de ce da ii sarbatoresc ziua de nastere. Pe tine te cunosc deci vin acasa atunci. In Olanda Craciunul e o sarbatoare decenta si nu circul romanesc. Asa ca prefer sa ma relaxez aici. Si daca as vrea (ceea ce nu e cazul dupa cum am zis deja) tot nu as puteam veni deoarece nu am cu cine lasa pisicile. Asa ca va trebui sa astepti pana in ianuarie cand vin. Asa ca eu te sfatuiesc sa tratezi aceste zile normal, cum o fac si eu si sa continui sa citesti, sa te joci cu pisicile si sa te distrezi. Pana la urma, viata e ca sa fie traita nu ca sa stai sa regreti ceea ce nu ai. Timpul pierdut nu ti-l da nimeni inapoi.

  3. Cuvânta zice:

    4 pisici? Ioooooi, mami. La mine maximul a fost un catel, o pisica, doua broaste testoase si un cuplu de perusi 😀

    • vax-albina zice:

      6! Două trebuiau a fi luate de o prietenă de blog. Nu s-a ținut de cuvânt, lucru pe care îl condamn. Indiferent de explicații. Sper, încă, să pot da cele două pisicuțe sub un an.

  4. Irina zice:

    Ce frumooos! Sunt sigură că pisicile au oferit o companie mai plăcută decât ar fi putut-o face mulți bipezi, de Crăciun! :).

  5. 9 zice:

    ohoo!!! Ce repede a fost demontat bradul! 🙂 🙂 🙂

  6. Andreotti zice:

    Bună idee a avut Vladen:) Nu-mi imaginez fericire mai mare pe capul frumoșilor tăi pisoi!
    Vaaai, ce frumoși sunt!! Ar fi trebuit să fac și eu așa, dar nu mi-a dat prin cap:) O fi la fel de comic și dacă am doar o singură mâță?

  7. Foarte bună ideea! Pisu’ meu a încercat să pape bradul şi fără piept de pui agăţat în el. 😀 😀

  8. Bendis zice:

    Ma gandesc la tine, la feline … 🙂 si imi vine in minte personajul creat de Rodica Ojog-Brasoveanu … Melania Lupu! Mi se pare ca aveti foarte multe lucruri in comun!

    • vax-albina zice:

      oo. Citez de pe wikipedia: „Melania este cheia întregii serii, prin unicitatea ei. Personajul este inspirat dintr-o eroină secundară a filmului Aeroportul. Este o hoață fără să fure, o escroacă fără să înșele… este acel personaj care, deși încalcă repetat legea, o face cu atâta candoare și inteligență încât farmecă cititorul.”

      Hei? Zău?

      • Bendis zice:

        :))) Wikipedia …tu? No way! 😀
        Da-mi voie sa ma explicitez … sa nu las loc de interpretari!
        Melania il are pe motanul Mirciulica , il rasfata cu toate bunataturile, ii citeste, ii vorbeste!
        Melania are sarm, este extrem de inteligenta ! E un personaj fascinant!

  9. Sonia zice:

    Deci Vladen ar trebui să patenteze ideea cu bradul pentru pisici. Deja devine un fenomen de masă. Tu și fiica ta născute în ianuarie? Și eu. 🙂

    • vax-albina zice:

      Vladen chiar le iubeste. Eu exagerez, dar nu am putut sa le las pe strada. Unde mai sunt 3 pui din noua generatie. O sa le fac o poza cand ii hranesc dimineata.
      PS. Nu avem motive speciale in ianuarie. La multi ani in avans. Sper ca ne anunta Bloodie cand e ziua ta.

  10. M-ai surprins plăcut! Mă gândesc că ideea se poate extinde și pentru câini. Fiecare cu prietenii lui! 🙂

  11. Cred că dacă-i atârnăm de tavan (brazii, bineînțeles), eliminăm acest risc. Idee dată de Drugwash!

Lasă un răspuns

