„Nepotul meu”, Dan.

Pretext pentru a vă prezenta o schiţă SF a lui Mircea Liviu Goga.
Cei care mă citesc repetat ştiu că îmi place să mă leg de postările altora. Doar pentru a vi le recomanda. Celor care citesc doar din întâmplare, le indic ultimele preferinţe. Sunt cele  (alfabetic vorbind) cu Cuvânta, cu Dragoş sau cu Vladimir.
Acum vă trimit la Dan. Nu că ar avea el nevoie de traficul adus de mine. E nepotul meu virtual alături de Potecuţa (despre ea cu altă ocazie). Nu ne înţelegem de cele mai multe ori şi nici nu trebuie. Altfel nu ar exista dialog. Cum Dan a scris o poezie despre fulgii de zăpadă şi despre iubire, am ales fulgii. Cu o completare.
Vreau să vă arăt prima schiţă SF care a cucerit-o pe fata mea. Acum e o iubitoare şi o cititoare a SF-ului şi nu doar a scrierilor fantastice, cele care nu cer cunoştinţe deosebite. Scuze amatorilor. Avem acordul autorului încă din 2001 (oare o mai fi valabil?). Am verificat. E în viaţă şi scrie. Scrie bine.
zapezile Mircea Liviu GogaSper că aţi descoperit că extratereştrii pot fi frunze. Pot fi fulgi de nea. Să fiţi atenţi.
Sper să vă placă şi să vă facă să răsfoiţi scriitorii de literatură  ştiinţifico fantastică şi revistele dedicate lor. Vreţi sau aveţi alte recomandări?
Sper ca rezoluţia ecranului să vă permită citirea.
Reacţii?

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Literatură, Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la „Nepotul meu”, Dan.

  1. Drugwash zice:

    Oare cine a făcut corectura la tipar? 🙄 Na, cîrcotaş am fost, cîrcotaş am să mor! 😆

    E mai mult mister decît SF autentic, după părerea mea. În copilărie am devorat orice SF am prins. Nu ştiu ce s-a întîmplat cu cărţuliile acelea între timp, n-am mai găsit niciuna prin bibliotecă. Iar memoria mea le-a amestecat pe toate într-un unic îndemn: „open your mind!”

    • vax-albina zice:

      Iartă şi nu cerceta. Scrierea e splendidă pentru tinerii la început de citit SF. Mai am o scriere de-a lui M.L.G. apărută în revista Orion. E despre Error. În computer. Are idei şi are substanţă. Ţi-o pot trimite prin mail.

      • Drugwash zice:

        Îmi sună vag familiar, dar la haosul galactic din capu’ meu… Cumva mi-a adus aminte – prin ce ciudate legături, oare? – de unul dintre filmele mele preferate: „Pyaar impossible”. Nu e deloc SF, doar faza de final cu prezentarea mi-a trezit-o acel Error.

        Desigur, o poţi trimite dacă vrei. Mă întreb dacă n-ar vrea totuşi s-o citească şi unii dintre vizitatori.

  2. simf zice:

    la noi, extraterestrii sunt frunze, nori, fulgi de zapada, picaturi de ploaie. vorbesc cu glasul focului trosnind in soba si intarata pisicile sa se alerge prin tunel.
    mi-e dor de-un sf, probabil ca se apropie sarbatorile.

Lasă un răspuns

