Sunt de acord cu cele scrise în link.

Stăm şi ne mirăm. Unii. Stăm şi aşteptăm. Unii. Nu înţelegem că jocurile par a fi făcute.
Ştiu că evitaţi implicarea în politică. Dar nu pot admite ca aceasta să ne dirijeze vieţile fără ca să reacţionăm.
Unii zâmbim, alţii ne strâmbăm. Ca în poză.
Vă dau un link la un site cu multe teste. De cultură generală, de personalitate, etc… Poate aflăm cine suntem. Poate putem corecta ceva. În noi, nu în ceilalţi.
Şi cum site-ul are şi pagini de abordare a evenimentelor, luaţi de aici:

http://www.psihoteste.ro/wp/?page_id=6563

La mine comentariile sunt permise 😉
Sper ca autorul să nu se supere căci nu i-am cerut permisiunea de a-l menţiona.
Promit ca următoarea postare sa fie din literatură ca să ne mai clătim minţile. Cât de repede găsesc textul la care mă gândesc…

Update: am găsit azi, duminică, o scrisoare deschisă a doamnei Eugenia Vodă. Pun linkul aici ca să ţinem minte: http://www.cotidianul.ro/de-ce-e-bun-pentru-romania-un-lac-otravit-mai-mare-decit-monaco-224357/

Acest articol a fost publicat în Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Sunt de acord cu cele scrise în link.

  1. Mirela zice:

    Te-ai facut bine ? Sper ca da.
    Eu daca fac clic pe poza nu intru nicaieri, iar pe link ma duc pe reaitatea.net, unde am citit tot. Dar testele unde le gasesc ? :-„

  2. albescu zice:

    Trebuie sa imi cer milioane de scuze! Poate gresesc, dar mi se pare ca ai vrut sa comentezi, dar nu ai putut, mesajul meu de la capatul linkului. Vreau sa-ti spun ca parerea ta este foarte importanta pentru mine! Din nefericire traiam cu speranta ca nu vei fi de acord in totalitate cu mine! Ca am gresit! Aveam nevoie sa ma contrazici nu numai tu, dar si altii a caror parere conteaza pentru mine. Sa ma contrazici cu argumente solide care sa ma convinga de contrariu. Sau care sa mai atenueze din radicalismul la care am ajuns. Se pare ca nu e asa, si inca nu mi-am spus tot oful.
    O sa-ti spun de ce nu rezolv problema raspunsurilor. O data ca e o chestie tehnica pe care nu prea sunt disponibil sa obosesc. Dar mai important e ca nu vreau!
    Am citit pe vremuri ca in anumite intreprinderi gigant japoneze se implementase un sistem de detensionare a lucratorilor. Exista o camera fara nici un geam dar tapetata cu toate chipurile conducatorilor de la directorul general la seful de compartiment sau de atelier. Fiecare salariat avea dreptul sa intre in acea camera si sa-si verse oful pe persoana care il enervase, Putea sa injure, sa-l loveasca sa-l scuipe, etc, pana se descarca! Se pare ca era o experienta care a dat rezultate. M-am gandit ca nici mie nu mi-ar strica. Sigur, saitul meu e o incapere in care intru, pot sa fac ce vreau, dar are geamuri pe unde se uita cine vreea. Eu nu stiu cine se uita dar nici nu mi rusine ca nici nu injur, nici nu lovesc pe nimeni, si nici nu mi-e frica de consecinte.
    Deci pentru mine Gazeta lu’ Nelu este mai degraba un mod de a ma descarca. In al doilea rand sunt agasat de „parerile” unor profesionisti ai diversiunii pe Internet. Securitatea, pe care eu o cunosc dinainte de 89 este foarte prezenta astazi pe Internet. In plus sunt o sumedenie de indivizi frustrati care se cred mai destepti decat sunt si care fac eforturi sa demonstreze acest lucru.
    Poate ca bucurandu-te de dialog cu persoane care par sincere, ar trebui sa lansezi o dezbatere despre manipulare si diversiune pe Internet.

    • vax-albina zice:

      Tinerii pe care îi cunosc prin intermediul blogurilor au lumea lor. Muncesc, iubesc, călătoresc, învaţă, citesc. Nu se implică în politică. Latru şi eu la lună. Aşa că vom rămâne cu hoţii care guvernează şi cu cerşetorii care îi votează.

Lasă un răspuns

