Animale şi … animale.

„Sunt rrăcit. Mă cheamă Mirrcică.” Aşa spunea papagalul venit pe geamul deschis al vecinilor mei acum mulţi, mulţi ani.
Sunt rrăcită şi nu mă cheamă nimeni. Oi fi luat microbul de la blogdeiarna, de la lucista sau de la potecidedor. Toate cu punct wordpress.com. Nu org, în caz ca nu le ştiţi şi vreţi să le găsiţi şi să le uraţi sănătate.
Şi uite aşa: eu mă ocup de nasul propriu care curge precum un robinet; Antena 3 de procesul în care e implicată; Realitatea TV de spectrul închiderii. Cine va mai  vorbi despre Roşia Montană, despre gazele de sist, despre căţeii condamnaţi de o bunică inconştientă şi de multe alte şmecherii care se petrec in zilele astea fără ca presa să fie atentă, din motive subiective? Vom afla prea târziu.
E cam jale. Plin de animale. Chiar acum, orele 18.30 vorbeşte unul. Cu J. de la preşedinte. Dacă nu sunteţi de acord pot da vina pe năuceala dată de răceală. Răceala trece. Jăvrenia – nu.
Până la urmă fiecare rezistă cum poate. Nu mai suntem uniţi şi nu mai vrem aceleaşi lucruri, aşa cum era înainte de 89.
Trec într-un registru minor ca să nu vă enervaţi.
Eu încerc să plasez cele două pisicuţe pe care le-am luat de pe stradă acum aproape două luni. Mi s-a promis că îmi vor fi luate şi date. Ba la un centru e adopţie. Ba la o casă de ţară cu hambar şi văcuţă. Încă sper.
Între timp cele mici se ataşează de motanii cei mari, luaţi acum doi ani şi care au aceiaşi părinţi (vedeţi aci https://zorele.wordpress.com/2013/01/19/pisici-pentru-ca-miau-placut/)
Sunt cele mai cinstite animale de care veţi putea avea parte. Torcăcioase, jucăuşe, mâncăcioase, curate, iubitoare.
Puteţi să le găsiţi o gazdă? O persoană binevoitoare, dat fiind că pisicile sunt cele care ne dirijează? Ei?

Aici sunt împreună:
pisi micimiti 2

Mici, mici, dar îşi iubesc frăţiorii mai mari:

pisi mica si mare negru 2mica si mare pe negru 1

sau

mica si mare pe roscat 1mica si mare pe roscat 2

Cea neagră cu cel negru, cea pătată cu cel roşcat. Ca în politică.

Pun ceva de joacă:
joaca 1joaca 2

sau cum e cu mâţele la păscut…

mite la pascut

Deci şi prin urmare 😉  nu cumva vreţi două pisicuţe care să vă îndepărteze, prin joaca lor reală, de la problemele de zi cu zi? (că tot nu avem nici un rost, nici un cuvânt de spus)
Aştept şi strănut. Hapciu.

Update Promit să pun o poză cu o parte din jucăriile lor. Poate nu le ştiţi. După ce-mi trece năuceala.

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Animale şi … animale.

  1. Dan zice:

    Unu’ : suntem cam la distanţă unul de celălalt şi
    2. sunt posesorul unui cotoi din cauza căruia picior de alt pisic nu îmi mai calcă curtea fără să-şi ia o bătaie zdravănă.
    Şi 3, dar de fapt ar trebui să fi fost prima : Ai grijă de tine, bunicuţă, că tare rău îmi e să ştiu că nu te simţi bine.

  2. Andreotti zice:

    Uofff! Nu am cum! Am, nu doar acasă și pisicuțe și câini, ci chiar și la birou am deja cam multe:) Sper că reușești să le găsești stăpâni.

    Altfel…ai grijă de tine! Sănătate multă!

  3. danaiana zice:

    Sunt tare frumoși! Noi am adunat 10 suflețele părăsite. Nu dintr-o dată, în timp. Am tot sperat că le vom găsi familii.N-a fost să fie!

  4. Sonia zice:

    Să te faci sănătoasă. Că mă simt cu musca pe căciulă. 🙂 Și pe cuvânt că la mine pe blog e curat. Nici urmă de virus. 🙂

  5. Drugwash zice:

    Mă simt neputincios. Sînt neputincios. Aş vrea să te pot ajuta. Dar singurul lucru pe care-l pot face e să-ţi urez însănătoşire grabnică. Măcar pe asta o fac din tot sufletul.

    • vax-albina zice:

      Imi place chipul tau cel nou.

      • Drugwash zice:

        Era să zic „nu e nou, e spălat cu Perlan”, în virtutea unei reclame italiene ce mi-a rămas înfiptă-n creier de acu’ vreo două’j de ani… 🙂

        Adevăru-i că e chip vechi, de acu’ cinci ani, după cum şi scrie în stînga-jos, dacă te uiţi la versiunea în mărime naturală de pe Gravatar. Chipu’ de acu’ e ofilit, numa’ bun de împăturit sarmale. 😀

        E că semănam cu Super Mario? 😆

  6. abisurile zice:

    Le-as lua, daca as putea. La un moment dat aveam 7 dar atunci eram la casa. Acum n-amd ecat doua si-s la bloc, departe. Sper sa le gasesti un stapan, iti tin pumnii. Le tin pumnii (cu toate ca la tine par sa se simta de minune). Insanatosire grabnica. Marsaluiesc virusii in draci in vremile astea de tranzitie, atentie la cap.

  7. Trebuie să încerci pe la cineva din localitate. Pe la noi e supraofertă la pisici și căței. Eu mi-am făcut plinul. 🙂

  8. simf zice:

    sanatate! si le tin pumnii matzucelor sa ajunga bine, amandoua in acelasi loc.

  9. Sănătate multă în primul rând! Dacă s-a luat de pe poteci, nu am decât o soluţie : să încerc să „dreg busuiocul” şi să fac un ceai şi o supă bună.
    Despre pisicuţe…. sunt departe tare de ele 😦

  10. Mirela zice:

    Sănătate maximă, să te faci bine cât mai repede. am avut și eu așa ceva, cu ”plecări” și ”întoarceri” ale răcelii, dar acum cred că am scăpat și sper să nu mai am nimic toată iarna. Baftă cu mâțele, deși mi se pare mie că acolo vor rămâne, după cum arată semnele.

  11. coco zice:

    ce draguti, …noi nu putem, suntem taaareee gelosi! 🙂

  12. Alma Nahe zice:

    Și eu îmi țin nasul (la purtare) în batistă, de vreo săptămână și nu dau niciun semn de grabnică însănătoșire, deși mi-a tot fost urată. 🙂

Lasă un răspuns

