Tăietură de ziar. Hans Magnus Enzensberger.

Pfui. Am ajuns să-mi rebloghez (o fi corect?) propriile articole.
Pentru cei care nu mă citeau în 2011.
Nimic nu s-a schimbat.

Jurnal de fraieră

Am fost zilele trecute să-mi cumpăr ziare. Cât mai ieftine şi cât mai groase. V-aţi bucurat degeaba. Erau pentru folosit la spălarea de toamnă a geamurilor. Şi mi-am amintit de timpurile când citeam ziare de hârtie. Nu pe net. Ba şi mai mult: decupam articolele sau poeziile care îmi plăceau. Dovada e mai jos. Nu ştiu din ce ziar am tăiat-o (o fi fost „Contemporanul” sau „România literara” -vezi dunga mov- ?), nu ştiu când am făcut-o şi nu ştiu traducătorul (ceea ce îmi sugerează că era înainte de 89).
P.S. Ne învârtim în cerc sau mi se pare? Că eu am cam ameţit.

Vezi articol original

Acest articol a fost publicat în Literatură, Politică de baltă, Scriitori uitați, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tăietură de ziar. Hans Magnus Enzensberger.

  1. Drugwash zice:

    Dacă am şti să interpretăm hieroglifele, ideogramele, etc, probabil am citi acelaşi lucru şi pe rămăşiţele Egiptului Antic şi în multe alte locuri şi timpuri…

  2. B. zice:

    Tăieturi d-astea făceau mulţi atunci, şi eu am avut, mi-amintesc cum mi-am regăsit un teanc d-ăsta într-o bună zi căutând nu-mai-ştiu-ce prin pod; cred că aveam sub zece ani când le-am colecţionat şi, ia, am ajuns de mă ocup cu ceva legat oarecum de ceea ce colecţionam atunci. Ca să continue seria coincidenţelor, că zice D. despre ideograme, mai ieri aveam şi eu tangenţial treabă cu niscai scrieri vechi (bine, scrieri e mult spus).

Lasă un răspuns

