Zâmbeşte, mâine va fi mai rău.

zambeste, maine va fi mai rau.Cu scuzele de rigoare. E prea cald pentru chestii serioase. Am primit glumiţele prin mail şi m-am amuzat. Le-am găsit pe ici şi colo pe net, fără a găsi sursa. Sper doar că nu avem aceleaşi contacte prietene şi că vă veţi distra un pic. Mulţumesc Ancăi şi, în special, persoanei care a selectat micile bijuterii de adevăr pe post de glumă.

 
 
 
1. Inţeleptul este tolerat, atâta timp cât nu deranjează.
Prostul – cât timp nu ajută.

2. Că trece tinereţea, nu-i mare pagubă…
Problema e că trece şi bătrâneţea.

3. Nu lăsa nimica pe mâine.
Mai bine lasă pe poimaine – vei avea două zile libere.

4. Secretul succesului în viaţă este legat de cinste şi de decenţă.
Daca nu ai aceste calităţi, succesul este garantat.

5. Dacă ţi se pare că patria ta te ignoră, încearcă, măcar odată, să nu plăteşti taxele…

6. Eu am plătit cinstit toate taxele şi acum dorm liniştit… pe o bancă, în parc.

7. Dacă ai să culegi de pe drum un câine flămând şi ai să-i oferi o viaţă îndestulată, n-o să te muşte niciodată…
Asta este deosebirea dintre câine şi om.

8. Ajută de o sută de ori – vor uita!
Nu ajuta o singură dată – vor ţine minte!

9. Când eram mic, mă rugam la Dumnezeu să-mi dea o bicicletă.
Pe urmă am inţeles că Dumnezeu lucrează altfel.
Atunci, am furat o bicicletă şi m-am rugat la El să mă ierte.

10. Pont pentru gospodine:
Nu uitaţi că o sticlă modestă de vodcă, pe lângă faptul că înfrumuseţează masa, ascunde şi eventualele rateuri culinare…

11. Cea mai grozavă zi este MÂINE.
Mâine o să facem sport, o să ne apucăm de învăţătură, o să muncim cu sârg, o să începem să citim o carte, n-o să mai mâncăm după şase seara…
Dar nu ştiu cum se face, că atunci când ne trezim, este mereu ASTĂZI !!

12.  Cu dra­gostea omori timpul, cu timpul omori dragostea.

 13. Răzbunarea e dulce şi nu are calorii.

 14. Dacă n-ai ce face,  fă-o în altă parte.

 15. Când bărbatul are o situaţie proastă, caută o femeie. Când situaţia se îmbunătăţeşte, mai caută una.

 16. În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea. În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

 17. Dacă soţia nu vor­beşte dimineaţa cu tine, în­seam­­nă că beţia de aseară ţi-a re­u­şit.

 18. Mai rău decât un prost le­neş e un prost cu iniţiativă.

 19. M-au ur­mă­rit multe gânduri profunde, dar am fost întotdeauna mai iute decât ele.

 20. Întâmplarea e ine­vi­ta­bi­lul apărut din senin.

 21. Dacă şeful e idiot, lasă-l s-o afle de la altul.

 22. În orice căsnicie, cineva are întotdeauna dreptate, iar bărbatul niciodată.

 23. Nu-i greu să te laşi de băut, greu e să înţelegi de ce trebuie să te laşi de băut.

 24. Oamenii cu bani sunt de două feluri: apăraţi de poliţie ori căutaţi de poliţie.

 25. Şi în casa de nebuni există vecini.

 26. Oricât te-ai strădui, cineva va munci mai puţin decât tine şi va câştiga mai mult.

 27. Nu salariile-s mici, lunile sunt prea lungi.

 28. Când iubeşti cu adevărat, nici măcar bigudiurile nu te mai sperie.

 29. Principala problemă a omului e că el singur îşi creează probleme.

 30. Dacă nu ai griji şi duşmani, e po­sibil să nu te fi născut.

 31. Cine mun­ceşte toată ziua nu mai are timp să câştige.

 32. Viaţa e liniuţa dintre data naşterii şi data morţii.

 33. Sărăcia nu se vindecă. A dove­dit-o medicina fără plată.

 34. Dacă într-un cuvânt de cinci litere ai comis şase greşeli, una e de prisos.

 35. Un adult e omul care nu mai creşte în înălţime şi începe să crească în lăţime şi grosime.

 36. Prietenii pot fi şi falşi, duşmanii sunt întotdeauna autentici.

 37. Nu-ţi băga în cap toate fleacurile, fiindcă nu-ţi mai rămâne loc pentru prostie.

 38. Un optimist este un om in­su­ficient informat.

 39. Femeile fac din nimic trei lucruri: salate, coafuri şi drame.

 40. Uneori, când începi să frânezi, nu te mai poţi opri din frânat.

 41. Dacă la o întrebare îţi răspunde un filozof, nu mai înţelegi ce-ai întrebat.

 42. A doua căsnicie e victoria speranţei asupra experienţei.

 43. Nu-i deloc greu să combini neplăcutul cu inutilul. E doar o chestiune de tradiţie.

 44. Logica este ştiinţa care îi permite bărbatului să nu în­ţe­lea­gă femeia.

 45. Pe oaspete, oricât de bine l-ai hrăni, tot se îmbată.

 46. Vodca băută cu măsură e bună în orice cantitate.

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Zâmbeşte, mâine va fi mai rău.

  1. Drugwash zice:

    La punctul trei ştiam o variaţiune ceva mai drăguţă:
    Nu lăsa pe mîine ce poţi face azi; lasă pe poimîine, poate nu mai e nevoie s-o faci! 😈

    La punctul şapte, poate-ţi aminteşti:

    Foarte bună selecţia, mulţumesc! 🙂

    • vax-albina zice:

      Mă bucur că ţi-au plăcut. Triste, dar adevărate. Vezi, reacţionăm la fel. Te simt prieten şi îţi ofer blogul meu dacă pe al tău nu mai vrei să scrii.
      Cât despre câini – am rămas doar cu o căţeluşă comunitară, foarte sperioasă. E bucuria mea de zi cu zi.
      Completez: nu ştiam videoclipul deşi ştiam melodia. Îmi vine să injur: chiar nu puteau găsi un câine pe care să nu îl ţină în lanţ? Scuze.

      • Drugwash zice:

        Tristeţea e doar un rezultat al conştienţei situaţiei. Sînt perfect conştient de punctul 38, am tot încercat să-l „dezvălui” – zadarnic. Am trecut şi peste asta. De-aia nu mai scriu, n-am cui şi nu mai am ce, am secat, m-am uscat – şi nu de dor, ci fiindcă pumnii în gură dor, chiar virtuali fiind.

        De ce nu le-au zis „cîini liberi”, oare…? Nu le place cuvîntul, nu le place conceptul. Recunosc, nici mie, de cînd am fost muşcat (de două ori) de asemenea animale. Discuţia asta e mult prea complicată, nu-i timpul ei acum.

        Cu scuzele de rigoare am să spun că n-am vizionat încă videoclipul, nu am bandă (da, iar e limitată pînă pe 20 ale lunii), aşa că am publicat link-ul bazat pe speranţa că e ce trebuie. Ca atare, nu ştiam de condiţia înlănţuirii. Poate clipul e foarte vechi, dinainte de noile norme/legi/concepte…? Eh, în fine…

  2. Azi m-am trezit cam morăcănoasă (acum vreo patru ore), dar glumitele astea m-au facut să râd copios!

  3. arakelian zice:

    tu l-ai convins ( manual) pe catel sa zambeasca?

Lasă un răspuns

