Telegramă

Dragii mei, dragi . STOP. Vă iubesc, vă iubesc, vă iubesc. STOP. Nu, nu sunt Beligan. STOP.
Nu pot să scriu. STOP. Citesc povestiri atât de interesante încât mă blochează. STOP. Încă nu am găsit textul căutat. STOP.
Am pus doar niste adăugiri la două postări vechi. STOP. Semn că nu v-am uitat. STOP.  Una e cu  poze https://zorele.wordpress.com/2013/06/19/inceput-de-blogroll/ STOP. Alta e cu păcăleli https://zorele.wordpress.com/2013/05/30/patanie-pe-net/ STOP. Stop şmecheriilor. STOP.

PS. Lotus,  trebuie să dau , mai sus, linkul complet – ca prietenii mei de blog să ştie dacă să dea click sau nu, pricepi? Stop.

PPS. Pe cei care nu înţeleg ce caută Beligan în textul meu îi trimit la o scenetă de pe vremea în care nu existau SMS-uri şi mailuri. Cu telegrame. Oare se mai ştie ce sunt alea „telegrame” sau musai să dau explicaţii nepoţilor?

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Literatură, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Telegramă

  1. Dan zice:

    Ştiai că ieri s-a închis ultimul telegraf din lume?
    Uite: http://www.gizmag.com/last-telegraph-message/28314/

    • vax-albina zice:

      Bine ai venit.
      Da. Aparenţele înşeală.

    • Sorin zice:

      Scurtmetrajul impresionant este realizat de un tânăr refugiat iranian, student la o şcoală de film din Australia. Poate fi vizionat pe You Tube la

      , postat fiind de Şcoala de film.
      Cred că ar fi de dorit ca Ortodoxia să se limiteze la includerea lui în lista de aprecieri.

      • ORTODOX zice:

        Tocmai de pe acel canal l-am preluat si m-am mirat ca nu i-am gasit o varianta si in romana, de aceea mi-am dorit sa-i fac traducerea si sa-l incarc si la mine pe canal, si astfel sa poata fi vizionat si distribuit si de catre romani. Este un video minunat care m-a impresionat mult si consider ca nu e nimic rau in a fi raspandit, astfel incat sa se foloseasca cat mai multe suflete. Apropo, nu castig nimic material de pe urma acestui video, caci nu in scop comercial incarc. Iar linkul original l-am pus in descrierea clipului. O duminica binecuvantata tuturor ! Toate cele bune !

      • vax-albina zice:

        Importante precizari. Multumesc. Oricum, celalalt filmulet (adica acelasi, dar de la o alta adresa) circula pe mail si pe bloguri. Important, pana la urma, e sa fie cunoscut.

        • Sorin zice:

          Un alt film care cred că merită să fie cunoscut este scurtmetrajul Dura Lex (după nuvela omonimă a lui Ion Agârbiceanu) http://vimeo.com/21023669
          Filmul culminează cu lupta pentru supravieţuire a Vironicăi, care nu a fost împiedicată să renunţe la moartea pe care şi-o propusese ca obiectiv de vreun precept religios, ci de instinctul primar al foamei.
          Piramida lui Maslow a fost concepută la mai mult de 3 decenii după publicarea, în 1921, a nuvelei Dura Lex.

        • ORTODOX zice:

          Am specificat ca de pe acel canal american l-am preluat doar ca i-am facut traducerea. Daca i-as fi gasit o varianta si in romana, nu l-as mai fi incarcat la mine pe canal, dar am vrut sa fie si o varianta in romana, sa inteleaga tot omul mesajul ce vrea a fi transmis prin acest scurt metraj. Nu toata lumea cunoaste engleza…

  2. Pingback: Despre nume, într-o zi onomastică. | Gară pentru doi

  3. ORTODOX zice:

    Sorin, daca te uiti bine, ai sa vezi ca toate filmuletele pe care le incarc au comentariile dezactivate, nu doar acesta. Si nu ca mi-ar fi teama de vreo cineva, ci pur si simplu asta a fost dorinta mea de la inceput, motiv cunoscut si inteles doar de catre mine si Dumnezeu. Si nu inteleg pana la urma de ce ar deranja asta…

  4. abisurile zice:

    Astept. STOP. Sa te deblochezi. STOP. Exista stari. STOP. Din acestea. STOP. Confirm. STOP.

  5. Mirela zice:

    Te cam intreci cu gluma, stop. Mai da si tu un semn pe blog…. strop cu cititul, hai cu scrisul. Stop.

  6. Mirela zice:

    Stop, nu strop :)))…. evident.

Lasă un răspuns

