Vae victis.

Publicitatea nu mai are limite. Ce să mai criticăm televiziunile? Publicitatea le va distruge. Aşa cum distruge şi presa rămasă.
Relatare: după ce am citit cu mult năduf articolul Luciei: http://lucista.wordpress.com/2013/06/25/accidentul/ am trecut pe citit ziare. Poveşti de poveşti. Copy-paste, şoc şi groază. Doar se vinde. Vae victis.

Culmea tupeului am întâlnit-o pe Cotidianul. Ziar pe care îl citeam pentru multe editoriale interesante. Şi ce-am găsit vedeţi mai jos!

cotidianul funerare
Chiar aşa? Să înţeleg că e momentul potrivit ca firmele „de resort” să-şi facă publicitate? M-am plimbat curioasă prin restul presei şi nu am întâlnit nimic similar. O fi de bine?

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Vae victis.

  1. Eu parcă am mai spus, şi chiar ţie dacă nu mă înşel. AdBlock Plus se cheamă şi te scapă de astfel de chinuri. 😉

  2. Drugwash zice:

    Sînt convins 99,9% că e vorba de un script de-al lui guglă (sau oricum, ceva de gen), care analizează automat cuvintele cheie şi distribuie la fel de automat reclamele în funcţie de conţinutul/tema articolului. Pur şi simplu nu ar fi fezabil ca un operator uman să stea în spatele site-ului şi să „ajusteze” conţinutul reclamelor în funcţie de tema articolului.

    În concluzie: prinde orbu’, scoate-i ochii! 🙄

    P.S. N-ai citit la vreme un fost articol de-al meu tot despre reclame şi cît de „bine” le potriveşte blestematul ăsta de spion numit guglă. Îţi pot oferi doar bucăţica de screenshot pe care se baza articolul, unde textul citit fluent de la un cap la altul iese într-un mare fel: imagine

    • vax-albina zice:

      În principiu înţeleg ideea google de a vedea ce căutari are utilizatorul. Dar nu am căutat nici un fel de servicii. Darămite funerare. Poate doar pe Pleşu cu parastasele lui din adevarul l-am citit şi nu mi-a plăcut. De ce doar pe cotidianul m-au atenţionat motoarele?
      PS. Refă dom’le blogul ca să citesc ce nu am citit. Vezi că e util?

      • Drugwash zice:

        Probabil fiindcă doar pe acel domeniu – dintre cele pe unde ai umblat atunci – se află instalat script-ul respectiv? 😉 De ce nu intri să vezi sursa paginii, din Firefox ori alt browser care are capabilitatea asta? Ai afla exact cauza, fără bîjbîieli. 🙂 Eu am în context-menu un Inspect element (Q) care-mi arată mai multe informaţii decît am nevoie; aşa am aflat şi unde duce spam-ul din mail de la Adriana21 şi altele. 😎

        Nu am nici cea mai mică intenţie de a reveni cu blogul. I-a trecut vremea, acum am devenit eu trecător – mai trecător decît ni-i fiecăruia viaţa. Oricum, la articolul respectiv nu prea era mare lucru de spus – imaginea făcea totul. Ar trebui poate să menţionez că screenshot-ul e făcut pe blogul Lorenei Lupu, aşa cum arăta el în februarie 2008.

  3. Irina Radu zice:

    Buna ziua. Am intrat din intamplare pe blogul tau si mi-a placut cum iti tratezi subiectele, stilul in care spui lucrurilor pe nume. Te contactez (aici pe ca nu am gasit o adresa de mail) pentru a-ti propune o colaborare cu firma pe care o reprezint. Te rog, daca te intereseaza, trimite-mi un mail la adresa pe care ti-am lasat-o si iti dau mai multe amanunte. Sa ai o zi insorita si racoroasa

  4. Lotus zice:

    Sper să nu te superi, e o chestie tehnică, atunci când adaugi link poți scrie prima dată titlul articolului (cel mai bine), în cazul de față: accidentul, iar apoi îl inserezi cu mouse-ul și dai click pe butonul care arată ca o agrafă sau ca o verigă de lanț din editorul wordpress. Și acolo adaugi adresa pe care o linkuiești.

    Linkul o să arate mai frumos pentru cititori (o să apară doar cuvântul inserat) și, dacă acest cuvânt e bine ales (ca de exemplu titlul articolului), îl va ajuta mai mult pe autorul paginii linkuite. 🙂

Lasă un răspuns

