Început de blogroll

Scuzaţi aspectul postării. WordPress crede că e chiar un blogroll şi mi le aranjează cum vrea el. O să încerc să repar ca să fie cum vreau eu.

E miercuri şi lumea pune poze. Habar nu am care-i explicaţia. Eu încerc să răspund cererii lui Lotus (http://simplu.mixnet.ro/) de a posta un blogroll. În felul meu. Plus că insist în a mă face de râs. Mai jos.
Urmează o parte din linkurile pe care le urmăresc pentru viaţa adevărată. Cu balcoane, grădini, flori, plante şi animale. Ca în jocul ŢOAMPAN. Oare sunt persoane care să-l mai ştie?
Aşa că vă recomand pe acest subiect:
http://fusaru.blogspot.ro/  Cu păsări, plante, pisici şi căţei. Multă muncă. Viaţă de viaţă.
http://prinpreajma.wordpress.com/2013/06/17/se-intampla-din-nou/ Cu balcon ca şi mine. Cu flori pe balcon. Cu multe imagini din călătorii (care vor intra la alt blogroll)
http://balaurdegradina.wordpress.com/2013/06/09/revenire-la-normalitate-azi-despre-rosii/  Cu roşii şi multe altele.
http://irenadaiana.wordpress.com/2013/06/18/rosia/ Cu ROŞII căci am un fix.
http://ilincaotgramesti.wordpress.com/ Cu păsări, plante, bicicletă roşie 😉 .
http://dealeirinei.wordpress.com/2013/06/15/din-floare-n-floare/ Cu flori, albinuţe şi alte gâze.
Nu am fost consecventă. Ba ţintesc articole, ba întreg blogul. Vă descurcaţi voi. Admir persoanele. Aş vrea să-mi fie ciudă. Nu ştiu să invidiez.
Dacă veţi merge pe linkuri veţi afla de ce cred că o să vă amuz cu pozele mele.
Veţi putea compara (de exemplu) roşiile lor cu ale mele. Alea de pe balcon. Eu, crescută şi imbătrânită la oraş mă joc, cumva, de-a ţăranca. În multe situaţii îmi iese. Doar în sensul rău al cuvântului. Doar în relaţiile cu oamenii. Cu roşiile – vom mai vedea.
Vă ţin la curent.

No, aşe. Urmează pozele cu care mă „laud”.

frunze cu praf de bucurestirosii 1rosii 2rosii 3muscatecostitapetuniibusuioc rosu

Update. 20.06.2013. Poate nu ştiaţi:

Citind eu blogul Simonei mi-am amintit de o floare răspândită prin grădinile voastre din care se face salată sau murături pentru cei săraci (?!). link: http://www.gardenbetty.com/2013/01/poor-mans-capers-pickled-nasturtium-pods/
Iar floarea e aici:
nasturtiums

 

 

 

 

 

 

Update în 19 iulie:

rosii coapterosii multe

Adică roşiile acum, plus, bineînţeles, – zorelele.

prima zoreaalte zorele

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

41 de răspunsuri la Început de blogroll

  1. Drugwash zice:

    Îţi iese destul de bine. Mie nu-mi iese la casă, cu grădină şi toate cele. Aşa că fii pe pace, it can be worse. 😉 La roşii mă refer… dar nu numai. 🙂

  2. Eu stau la bloc si sunt tare mandra de jardinierele mele. Eu am pus numai flori…si tare-mi place sa le vad cum cresc. Unele plante sunt maricele, altele abia acum scot capsorul din pamant!
    Sa ne arati si noua recolta!

  3. Irina zice:

    Mulțumesc pentru nominalizare :). Roșiile arată foarte bine pentru unele crescute pe balcon, pisica se pare că se simte bine printre ele. În ultima fotografie e cumva busuioc?

  4. Mirela zice:

    Acum ca ai pomenit de toate, mi-am amintit ca am uitat sa-l plantez pe Vasile, cum imi propusesem asta-iarna, tot la tine pe blog. Of.

  5. Cuvânta zice:

    Eu am balconul mic :(((

  6. abisurile zice:

    Eu am plantat leustean pe balcon (aici, ca „acasa” leusteanul creste falnic, in gradina). Ca un adevarat roman as zice ca-mi pare ca leusteanul a devenit un fel de simbol de apartenenta la originea carpatica. Si da, si eu sunt mandra de rezultat.

  7. Lotus zice:

    Fă-ți și tu blogroll în sidebar, nu în felul tău. :)) Glumesc, faci cum vrei. Dar în sidebar e tot timpul vizibil, e mai util și arată mai fain (zic eu). 🙂

    • Dan zice:

      Vaxalbinele sunt imprevizibile. Nu caută soluţii utile sau faine, ci originale. 😀

      P.S. ŢOAMPAN: Ţări oraşe ape munţi plante animale nume. Am cu cine să-l joc din nou. Mersi că mi-ai amintit de el.

    • vax-albina zice:

      @Lotus.
      Nu-mi place să imit. De aceea nu-mi place ideea cu miercurea fără cuvinte, nu-mi plac nici concursurile cu teme sau cuvinte prestabilite. Imi pare rău.

      • Lotus zice:

        Dar să scrii pe blog, folosind o temă ce-o folosește de asemenea multă lume, într-un format în care se poate comenta sub articole, ca pe toate celelalte bloguri, etc, îți place?… 😆

        Ce legătură are miercurea fără cuvinte cu blogroll-ul? 🙂 E o chestie de design, ai în dreptat widget cu ultimele postări, ajută cititorul – când ești pe un articol, nu mai trebuie să dai click pe pagina principală ca să ajungi pe un altul. Acest widget îl are foarte multă lume, de asemenea.

        Ai widget cu comentarii recente. Cine a comentat și intră pe blog, nu trebuie să dea click pe pagina articolului ca să vadă dacă au mai apărut comentarii sau nu. Ajută și el, motiv pentru care, la fel, multă lume are așa ceva în sidebar.

        Cam asta ar fi și cu blogroll-ul. În principiu la tine se va forma un nucleu de cititori sau vor intra din Google oameni interesați de modul în care scrii. Ce se aseamănă se adună. Un blogroll i-ar ajuta să găsească și alte bloguri interesante și în plus ar promova puțin acele bloguri în Google (prin linkurile din sidebar). Acest articol va fi aproape dat uitării după un timp sau cel puțin cine va intra nou pe blog nu va știi de el.

        Asta nu înseamnă că insist sau ceva. Eu îți recomand să faci cum simți, pentru că este blogul tău, nu cum vor alții. Poate nu dorești să ai blogroll din alte motive. Dar cel puțin motivul expus (cu copierea altora) nu cred că stă în picioare, atât am vrut să spun aici. 🙂

  8. simf zice:

    noi il stiam de TOMAPAN, uitasem de el. is falnice rosiile tale, eu abia am doua gogonele cat unghia mica si mai multe flori. insa busuiocul e mai mare – il seman in ghivece pe la inceputul lui aprilie si-l tin in casa. ma bucur tare ca-ti place blogul meu si de cate ori vin la tine ma gandesc ce bine-ar fi de-as putea sa-ti trimit cate o galeata de libertate. (poate te va surprinde: nu-i mult de munca, in momentul in care faci fix ce vrei, cand vrei, nu-i munca, e timp liber umplut cu chestii faine. sa mergi pe jos 3 km la serviciu e obositor, sa te plimbi pe marginea unei paduri 3 km e floare la ureche)

    • vax-albina zice:

      Mă bucur când citesc blogul unor oameni împliniţi. Mă reconfortează. Te voi mai vizita, căci am ce afla.
      Şi roşiile mele sunt mici, dar sunt filmate de aproape. Busuiocul l-am pus târziu. Am pus şi levănţică şi maci şi habar nu am dacă vor mai creşte.

  9. Bendis zice:

    hm! vad ca blogurile unde creste neghina si matraguna nu iti sunt pe plac! :))

  10. irenadaiana zice:

    albinto , pai mai ai putin si mananci si tu din recolta proprie. 🙂 Eu am intr-o jardiniera cartofi iesiti din coji – am vrut sa vad daca-mi iese reteta lui Vasi de cultivare din coji. Si merge. Ma intreb insa cand o fi sa-i recoltez….:)

  11. arakelian zice:

    si eu am balcon. Cu leustean,menta, marar, patrunjel, castraveti de o schioapa, muscate, usturoi, si… SI ZORELE!! da, am primit de 3 zile zorele din romania, seminte, le-am infipt in pamant, si sper ca vor rasari si imi vor oferi si cateva flori anul asta. Altfel, sper ca vor germina la anul, ca am seminte suficiente.

    • vax-albina zice:

      Eşti grozavă. Am citit pe la tine că vrei zorele, dar mă gândeam să-ţi trimit anul viitor un plic cu seminţe de la florile mele. Anul ăsta le-am pus târziu şi am încă seminţe de anul trecut. Singurul defect e că zorelele sunt plante de zori de zi, sunt „morning glory” şi sunt frumoase doar dimineaţa.
      PS. cum ai pus usturoiul? Din căţei?
      PPS. şi mie îmi cresc doi castraveţi. E prima oară şi habar nu am ce va fi.

      • arakelian zice:

        sarutmana pt ideea de seminte! esti o draguta.
        Sunt curioasa in cat timp germineaza – mai ales ca aici ziua sunt 16-20gr, noaptea 10…

      • arakelian zice:

        usturoiul – am infipt cateiii. Pe aia mici, care mi-a fost lene sa ii curat pt mancare. Le-am mancat frunzele.
        Intre timp leusteanul s-a umplut de paduchi. Adica dim. ma trezesc si..il despaduchez.

        Zorelele au germinat. AM pus in 5 cuiburi, cate 5-10 seminte. Cred ca sunt prea multe.. as rupe, dar nu stiu cate. Si nu ma lasa sufletul 🙂

        • vax-albina zice:

          La mine au înflorit zorelele de câteva zile. Am pus poze mai sus. Ideea e că dacă suntem sănătoase îţi voi putea trimite seminţe proaspăt culese, nu? Unde-s flori sunt şi seminţe.

  12. Pingback: Telegramă | Jurnal de fraieră

  13. sultana zice:

    Eu am capsuni in ghiveci si inca mai infloresc si rodesc (desigur, nu multe, doar de gust)

Lasă un răspuns

