La revedere, Moustaki…

Eu am trăit pe vremea discurilor de vinil. Iar „chefurile” se ţineau cu grija de a nu încurca sau sparge plăcile. Dau din casă, cum zic Diana şi Dan: inclusiv petrecerea organizată de socri cu părinţii mei şi cu naşii pentru căsătoria mea religioasă a stat sub melodiile unui singur disc. Al lui Moustaki. Cel care a plecat dincolo în noaptea trecută.
Pentru cei mai tineri pun câteva cântece. Poetul nu mai există în această lume. Melodiile lui  – DA.  Veşnic.




PS. Până şi cerul s-a supărat aflând vestea. E o furtună teribilă în Bucureşti.

Acest articol a fost publicat în Muzică, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la La revedere, Moustaki…

  1. sultana zice:

    Multumesc. L-am reascultat cu mare placere

  2. abisurile zice:

    Cum se duc toti … Auzisem ieri de moartea lui, acum ii descopar (datorita tie) melodiile. Tocmai am aflat la stiri (se mai intampla de furtuna din Bucuresti si am dat catare pe net. Of , ce-o fi si cu vremea asta, a luat-o razna rau. Azi au fost 5°…

  3. slowaholic zice:

    Odihnească-se în pace. Este într-un loc mai bun. 🙂

  4. Mirela zice:

    Abia azi mi-am amintit sa-l ascult si eu, apoi am avut senzatia ca m-am intors in anii 70. Adica frumos, nu altceva.

Lasă un răspuns

