Sfaturi pentru concediu

E duminică. Şi eu zac şi zac (efect al ţigărilor, cred). Nu faceţi ca mine.
Mă gândesc însă, cu drag, că veţi pleca în concedii. Colo şi colo. Iar eu voi privi, cu plăcere, pozele puse de voi pe bloguri.
Mă bag cu sfaturi. Eu, cea care mă mişc doar până la colţul străzii, vin cu sfaturi. E uşor. E gratis.
Sfatul 1: Pe unde mergeţi să fiţi atenţi la pronunţie. Să nu păţiţi ca în filmuleţ:

Sfatul 2: şi aveţi grijă cum vă comandaţi mâncarea în locuri de împins tava.


Eu v-am zis. Voi priviţi. Le ştiţi?

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Sfaturi pentru concediu

  1. Sonia zice:

    Să nu fac ca tine? Ușor de zis… greu de realizat. 🙂 Teoria o cunosc și eu foarte bine. Cu implementarea ei stau mai rău. 🙂
    O duminică faină îți doresc.

    • vax-albina zice:

      Te cred. Practica mă omoară.
      Sper să te amuze filmuleţele. Eu am devenit fană stand-up comedy de când am renunţat la RCS-ul fără Discovery şi am trecut pe Romtelecom.
      O duminică veselă.

  2. Drugwash zice:

    Pe-aia cu italianul o ştiam deja. 🙂 Pe cealaltă… nu sînt fan Lego. Şi nici n-am bandă acum s-o văd, chiar de-aş vrea. 😉
    Dar fii pe pace, eu nu plec nicăieri – sînt în concediu de-o viaţă. 😀

    • vax-albina zice:

      Hei. Cuvintele sunt importante, nu imaginea. Gluma, nu sfatul meu. M-as bucura sa incerci sa-l auzi.
      Hai sa nu-i zicem concediu. Sa-i zicem pauza. Esti prea sever cu definitiile.

      • Drugwash zice:

        Modemul meu GPRS cade în viteza de 14400bps (14kB/s) după ce se consumă cei 5GB alocaţi lunar pentru download. Ca să pot viziona/descărca un clip iutub de 3-4 minute, îmi trebuie vreo juma’ de oră. N-am răbdarea necesară şi nici spaţiu pe HDD, va trebui să mă crezi pe cuvînt. Poate după data de 20 cînd îşi revine banda, dacă nu uit.

        Am 47 de ani şi în toată viaţa mea am muncit cu acte în regulă, mai puţin de un an de zile. Nu-mi dă nimeni pensie, nu am nici o moştenire. Da, cred că ‘pauză’ ar fi cuvîntul cel mai potrivit. Cineva va trebui să apese pe butonul ‘Stop life’ la un moment dat, pînă să intre în ridicol.

  3. dordefemeie zice:

    Utile sfaturi, o sa ma folosesc de ele peste vreo 25 de ani cand o sa termin cu ratele si o sa plec si eu in concediu… 🙂

  4. abisurile zice:

    Ceva pentru decalajele orare ai gasit? Ca greu mai e … si in toate sensurile !

  5. Dana Lalici zice:

    Si eu o stiam pe aia cu italianul, dar tot m-am distrat.

  6. Mirela zice:

    Mai bine veneai cu mine aici, apropos…. :D. Stam un pic la company si apoi o luam spre casa, am dat azi kilometrajul peste cap, maine alte planuri la orizont. Alta data cand mai vin te iau pe sus, sa stii. Asa am stabilit, in unanimitate :). Pupam, fug, paaaa…..

    • vax-albina zice:

      Mulţumesc pentru bunele intenţii. Eu pot fi oriunde de aici, din faţa monitorului. Crede-mă. Nu simt nevoia să mă mişc. Vei vedea atunci când vei avea anii mei. Concediu plăcut.

  7. Interesant si instructiv articolul dumneavoastra! Este bine sa gasesti informatii originale si variate. Ca tot vorbeam de varietate, pentru cei interesati, am gasit un site cu articole generale – imbracaminte, pastile de slabit, electronice si tot felul de alte lucruri la preturi foarte mici, dar de o calitate buna. Ce este interesant pe acest site este faptul ca aduna la un loc toate reducerile din magazinele online de pe piata, chiar si cele ale unor branduri renumite. http://www.bazargorj.ro

  8. Pingback: Recomandare pentru viitorii milionari, aflați acum în vacanță. | Jurnal de fraieră

Lasă un răspuns

