Oarece explicaţii.

Doar pentru prietenii care mi-au mai rămas după postarea de ieri.
Nu mi se potriveşte rolul lui Iov.
Am tot încasat şi am tot încasat şi tot încasez în timp ce hoţii, mincinoşii, egoiştii şi şmecherii o duc bine. Stop.
Acum preiau (vrând – nevrând) rolul lui Toma Necredinciosul. Rol nu înseamnă teatru, adică un alt fel de minciună. Doar caracter.
Oricum, toţi suntem actori într-o piesă imposibilă cu final necunoscut.

FYI: Mă sprijin şi pe protecţia oferită de cec-ul cumpărat de bunicul meu (înainte de 1940, pe când era în Caliacra) şi afişat mai jos.

cec  biserica fatza wcec biserica verso w

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Oarece explicaţii.

  1. Mirela zice:

    Am fost la Cap Caliacra sambata, frumoasa zona. Hop si eu 🙂 . In rest ma pun la curent azi sau maine si te mai trag de maneca.

    • vax-albina zice:

      Daca stiam iti dadeam adresa casei bunicului. Pe care, cu act de cumparare in original, nu am putut s-o valorificam. Asta ca sa nu se creada Drugwash singurul ghinionist.

  2. Drugwash zice:

    Pe-al meu scrie „Necîştigător”. Părinţii mei nu s-au priceput niciodată la afaceri… 😆

  3. Sonia zice:

    Nu văd de ce ar fi trebuit să plece dintre prieteni după postarea de ieri, iar dacă a plecat cineva, ghinion (al lui), nici măcar nu bănuiește ce pierde.
    Toma Necredinciosul sunt și eu. Deși tu ai înțeles altceva din comentariul meu la aceeași celebră postare. 🙂
    Altfel… Noi să fim sănătoase și una sută ani fericiți să fie! 🙂

Lasă un răspuns

