Nu e păcăleală de 1 aprilie.

Aşteptam eu nişte euro trimişi joi 28.03. (Nu din Cipru). Puteau intra în cont de vineri. Azi e luni. Am verificat mereu, online, dacă am primit banii. Erau chestii de rezolvat. Mi-am zis că e luni şi că banca aşteaptă noul curs euro de la BNR, mi-am zis că e luni şi au mai multe querry-uri de făcut. Aiurea. Şi, după ora 16, am sunat la relaţii cu clienţii. Raiffeisen bank.
Şi am aflat…
Ştiţi de ce nu au intrat banii în contul meu? Din motive de Paşte catolic. Banca nu operează cu valută azi, luni,  1 aprilie, din motive de sărbătoare catolică.
Ha? În ce ţară trăim?
Atât.

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Nu e păcăleală de 1 aprilie.

  1. abisurile zice:

    Pai nu era vorba de banca „emitatoare” ?

  2. Dan zice:

    Trăim în România, dar banca e austriacă. Schimb-o!
    (Nu că aş crede în valorile ortodoxe, dar măcar să ne înjurăm noi între noi.)

  3. Cuvânta zice:

    Hristos a inviat, atunci 😀

  4. arakelian zice:

    la fel si la 2000km mai la vest. Si eu tot euroi trimisei, la distanta scurta (130km), in cadrul aceleasi banci de un renume si mai mare decat reifensen bank, dar transfrontalier.

Lasă un răspuns

