Mea culpa. Jacques Prévert

Şi cum am scris eu un cuvânt greşit într-un comentariu pe blogul Simonei, mi-am amintit de poezia lui Prévert.

Mea Culpa

Greşeala mea
Greşeala mea
Imensa mea greşeală de ortografie
Şi neiertată gafă
Iată cum scriu
Giraffă.

Atât.

Acest articol a fost publicat în Scriitori uitați, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Mea culpa. Jacques Prévert

  1. Doamneee … dacă toată lumea ar fi atât de exigentă cu sine însăşi şi cu acurateţea în scris şi exprimare, tare bine ne-ar fi nouă ca naţie … Da’ nu-i aşa … 😦

  2. albescu zice:

    A gresi este omeneste! Numai Dumnezeu nu greseste, desi am vaga senzatie ca si El mai greseste uneori. Altfel nu-mi explic de ce existam!

    • vax-albina zice:

      Apreciez site-ul de psihoteste, plin de teste interesante, am citit mereu si gazeta, dar, azi, cand am vrut sa comentez la un articol, nu am fost acceptata. Cred ca greseala nu e a mea.

      • albescu zice:

        De cand am ajuns sa sterg cateva sute de mesaje pe zi de era sa fac scurta la mana am introdus procedura de autentificare. Pentru inceput trebuie sa-ti dai un nume si un email si iti trimite o parola, dupa care poti comenta. Daca ma inveti o procedura mai prietenoasa sunt gata s-o aplic. Scuze pentru necazuri!

  3. vax-albina zice:

    @sultana, @Dan (Diana şi Dan), @albescu
    Mulţumesc.
    Voiam mai multe :
    1. să-mi recunosc greşeala;
    2. să vi-l reamintesc pe Jacques Prevert;
    3. să vă semnalez blogul Simonei.
    Alegeţi ce vă place.

  4. Cu plecaciune, ma onoreaza recomandarea ta…
    (Azi playlistul va avea muzica frantuzeasca.)
    (Nu m-am prins ca-i o greseala, am crezut ca-i o figura de stil ca sa mearga cu obisnuiesc)

Lasă un răspuns

