Aiureli. Cum e?

În titlu e o întrebare pe care evit, în general, s-o pun. O să explic mai încolo de ce. Fac azi o excepţie. Deci, cum e? Aţi votat? Alegeţi din listă:
– DA sau NU –
1. din obligaţie de partid;
2. din reală convingere;
3. cu o minimă speranţă;
4. cu o maximă frică;
5. din o tăcută disperare.
În colegiul meu au fost propuşi nişte oameni de paie care vor vota la ridicarea degetului de şef, oricare ar fi acesta. Mi-am dezactivat şi Adblock-ul Firefox cu speranţa că voi vedea ceva reclame, pe net măcar. Aiurea. Nu au trecut prin cartier, nu s-au manifestat nicicum, nu au blog sau alte intervenţii, deci nu vor comunica deloc cu cei ca mine. Doar cu cei de sus. Dar asta poate fi un lucru bun dacă acolo SUS se vor afla servitori ai interesului public, ai României, competenţi şi responsabili.
Să vă explic acum şi de ce nu mai folosesc întrebarea din titlu: când o întrebam pe mama „cum e?” ea îmi raspundea şoptindu-mi la ureche „neagră şi cu păr!” (sic). M-a lecuit.
Iar ca să nu rămânem într-o zonă vulgară, cea a politicii, voiam să spun :wink:, o să trec la altceva.
Pentru toţi cei care visează încă, în ciuda timpurilor pe care le trăim, indiferent de votul lor, şi pentru cei care cred că mai există speranţa unei vieţi morale şi normale, cum tot e zi de muzică de duminică, vă ataşez un mesaj prin videoclipul cu inegalabilul Peter O’Toole.


O duminică plăcută.

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Aiureli. Cum e?

  1. Dan zice:

    Eu am votat.
    6. Cu sete.

  2. Un mic offtopic:- blogul dumneavoastra a primit Premiul MWB, in cadrul Premiilor MWB-luna decembrie 2012!
    Ati primit acest premiu deoarece un autor MWB v-a recomandat datorita talentului, originalitatii, pasiunii, imaginatiei, creativitatii si valorii educationale!
    Puteti afla totul despre ce inseamna acest premiu, accesand pagina aferenta pe mostwantedblog.org!
    Felicitari si bine ati venit in MWB!

    • vax-albina zice:

      Sunt extrem de onorată pentru premiul neaşteptat. Înseamnă mult pentru mine. Aş putea afirma că m-aţi făcut fericită. Dar fiind eu o singuratică (vedeţi şi alte postări) mi-ar fi greu să fiu membru MWB. Orice fel de membru al oricărui fel de grup. Încerc să mă protejez şi să vă scutesc de cârcotelile mele inevitabile. Făcând parte dintr-o comunitate puternică aş fi mult prea cunoscută şi asta m-ar obliga să-mi depăşesc condiţia de simplu blogger. Lăsaţi-mă, un pic, ca pe o ardeleancă sadea, să şed şi să „cujet”. Mulţumesc din suflet.

  3. Serenity zice:

    Felicitari, Albina !…. Sa fii sanatoasa si sa mai scrii frumos si sensibil ca iata, mai apreciaza lumea 🙂 :*

  4. albescu zice:

    Am votat:
    7. Ca sa-mi autovalidez votul de la referendum!
    Se pare ca la ora care scriu votul meu a inceput sa fie valabil!

  5. esti mort cand iti pierzi visele..:(
    sarbatari frumoase ! ( not blue )

Lasă un răspuns

