Cu jenă despre alegeri.

Am avut surpriza să fiu recomandată pe un blog al unei tipe (nu zic eu, aşa se autointitulează persoana). Aici: http://otipa.wordpress.com/2012/11/12/de-ce/
Şi acum mi-e jenă şi nu ştiu ce să fac.
Să mulţumesc – e necesar, dar nu suficient.
Să-mi iau angajamentul că voi onora lauda primită – cam prea retro comunistă manieră.
Să comentez acolo, pe blog – prea m-aş băga într-o lume de tineri.
Să mă fac că nu ştiu nimic – nu cred că mi se potriveşte.
Să asist şi să mă abţin – nici atât.
Aşa că m-am gandit să-i dedic individei (ea işi zice aşa, precizez din nou) ceva special. Să fie un cântec? O poezie? O poză cu bebeluşi râzând? Un video cu pisicuţe sau căţei? Chestie de gust şi de alegerile pe care le facem în viaţă.
Cum tipa cea nouă in blogăreală a ales să-i placă un pic blogul meu, cum şi eu am ales să-mi placă blogul ei plus cele denumite almanahe sau abisuri, scrise de o poetă cu har şi de o prozatoare cu talent (sau invers), o să postez o scriere animată despre alegerile pe care le facem. Cu cât alegem mai ferm, cu atât pierdem alternativele. Adaug că eu am ales sa fiu un fel de fan RSAnimate .
Cam lungă explicaţia şi dedicaţia, dar textele pot fi citite cu pauze.
Îi multumesc pentru aprecieri şi sper să-i placă lecţia despre .
Sper să placă şi altora .

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cu jenă despre alegeri.

  1. oindivida zice:

    Multumesc pentru gand. Chiar imi place cum spui lucrurilor nume. Multumesc pentru articol, nu trebuia ! Zau asa.

  2. Serenity zice:

    Fara legatura cu postarea ta, am gasit azi din intamplare cantecul asta si m-am gandit sa ti-l aduc in atentie… suna a anii 60 desi nu e. Daca mai si intelegi italiana cat de cat e si mai bine…. sper sa-ti placa, face bine sufletului – il curata de noxe 😉

    • vax-albina zice:

      Mi-a placut mult. M-a facut sa imi amintesc de Albano si de Romina in anii lor de glorie ca si de Adriano Celentano, Caterina Casseli, Gigliola Cinquetti, Gianni Morandi sau Bobby Solo. Vezi ce mi-ai facut? Poate le pun in zi de duminica.

Lasă un răspuns

