Politică. Pe dos.

Pe dos. Aşa le scriam părinţilor pe cărţile poştale din studenţie ca să  ne distrăm şi ca să ascund informaţia de nea Melinte, poştaşul cel curios. Aşa vă scriu şi vouă.
Chiar am scris pe dos. Fără şmecherii de genul pozat şi inversat (flip) poza pe orizontală. Părinţii mei citeau mesajul cu ajutorul unei oglinzi. Încercaţi.
Hai să vă scutesc de chin. Întrebările mele vor să afle de ce votăm banul, nulităţi, vorbe, minciuni, ziua de ieri, oamenii de ieri, EU şi nu votăm în interesul României. Răspunsul, uneori, e foarte simplu: pentru că partidele propun oameni care reprezintă asemenea „valori”. Nu prea avem de unde alege. Atât.

Acest articol a fost publicat în Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Politică. Pe dos.

  1. abisurile zice:

    Ouf, super greu exercitiul citirii de-a-ndoaselea. Am prins mesajul totusi

  2. Serenity zice:

    mi-a placut sa citesc cu oglinda, n-am mai vazut chestia asta pana acum. Misto 😉

  3. almanahe zice:

    ăcitiloP?
    Nu-mi place deloc!
    Aleg ce-mi dau, da’ măcar nu mă dau pe mine cu capul de pereţi…sau oglinzi. Aleg să nu mai votez nimic, adicătelea. 🙂

    • Serenity zice:

      Daca nu mai votezi nu te mai afecteaza ce se intampla cu viata ta de zi cu zi? Sau esti pe picior de plecare din tara ?… ca asta ar fi singura explicatie.

      • almanahe zice:

        Păi, şi de unde ştiu eu că votez bine? Nu mă mai interesează ţara din acest punct de vedere; eu, desi actriţă mi-am făcut pfa şi mi-am dat singură de muncă, tot spectacole, ba, chiar şi-un curs de actorie pentru pici, până la uriaşi. Fac ceva pt. ţara mea, dar aşa, în felul meu, nu votând!

        • Serenity zice:

          Mai degraba faci ceva pentru tine, nu pentru tara… ceea ce e foarte ok de fapt. Ideea era ca oricum se duc destui sa voteze, nu intotdeauna foarte educati si deci periculosi. Iar aia, prin actiunea lor, iti decid inclusiv tie viata, fie si numai prin taxe si impozite de exemplu. Sunt multi ca tine, e dreptul vostru desigur, dar efectele se vad de niste… multi ani. Oricum nu zic cu repros, doar ca nu inteleg uneori. Nu ma lua in seama 🙂

    • vax-albina zice:

      Eu inca mai astept sa vad ce mi se ofera…Crin Antonescu a fugit inainte de a-i adresa niste intrebari.

Lasă un răspuns

