Muzică de duminică. The Nightlosers.

Dacă tot a scris Serenity să mai pun muzică, o fac. Hai să ne cunoaştem prin muzică. Eu am tot postat.
Din fericire mi-am amintit că mai am o formaţie preferată. O ştiu de pe vremea casetelor audio, a internetului prin dial-up şi a Napster-ului. Cântă o combinaţie etno country cu accente americane amestecate cu sonoritaţi transilvane. M-au încântat şi habar nu am dacă tinerilor le place. Alor mei – da.
Pun videoclipul preferat – cu trimitere la trecut, cum altfel:


Aş mai pune un cântecel. Cu menţiunea că The Nightlosers au piese foarte frumoase iar eu am încercat să le pun doar pe cele mai ciudate, dar pe gustul meu.

O duminică plăcută, cu multă muzică.

Acest articol a fost publicat în Muzică, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Muzică de duminică. The Nightlosers.

  1. abisurile zice:

    Ador ! I-am vazut „live” in concert „pe Republicii” la Brasov. Sala mica, lume multe. Minunat !

  2. Serenity zice:

    Eu nu auzisem de oamenii astia, drept sa spun. Primul cantec mi-a trezit nostalgii din clasa intai, memoria mea de elefant mi-a amintit ca am invatat poezia cu pricina foarte repede, ca asa trebuia… si dupa ce m-a ascultat mama m-am dus sa vad desenele de seara, la tv. O tin minte atat de bine pentru ca era o poezie destul de lunga si mi se parea ca n-o sa reusesc. Si mi-a si placut, de fapt. Of…. 🙂
    Iar pentru al doilea iti dau un echivalent, sau cel putin asa mi se pare mie… ca e acelasi stil 😀

    • vax-albina zice:

      Ma bucur ca ti-am semnalat o formatie de calitate si ca ti-ai amintit poezia. Nu te lua dupa al doilea cantec postat. Cauta-i pe YouTube si sunt sigura ca iti vor placea. Cantecul dat de tine e doar amuzant. Multumesc, m-a distrat. Dar nu se pot compara. Parerea mea.

      • Serenity zice:

        cantecul pus de mine e o golaneala…. dar te distreaza, da :). Am sa-i caut pe ceilalti, sigur.

        • vax-albina zice:

          Esti o persoana absolut deosebita si iti multumesc ca ai rabdare sa ma citesti si sa comentezi.

          • Serenity zice:

            aoleu, ba nu sunt… cred ca-s doar normala, dar esti tu impresurata de anormalitate, peste tot si tot timpul, si de aceea ma supraapreciezi. Asa e lumea acum.
            Nu e deloc vorba de rabdare, ci mai degraba de placere. Ma bucur ca ti-ai facut simtita prezenta, discret si timid, pe celalalt blog-prieten comun, ca altfel nu stiam de universul tau de aici.

  3. Iaca nu am reuşit să le deschid! Cred că laptopul meu face figuri!Poate data viitoare!

    • vax-albina zice:

      La mine cântă. Mă gândesc însă că nepoţelului văzut pe site-ul tău (frumos, ptiu, ptiu, să nu-l deochi) i-ar plăcea filmuleţele animate pe muzică simfonică puse în duminica anterioară, special pentru copii.

Lasă un răspuns

