Muzica de duminică. Aleluia.

Iar asist la defilarea anuală pentru a onora moaştele. Iar nu înţeleg oamenii, dar nici televiziunile care insistă pe ideea de spectacol şi care duc credinţa în derizoriu.
Şi fiind duminică mi-am amintit de o altă muzică, cea de la 1200, pe care o am pe un disc de vinil (vezi poza). O ascultam atunci când eram foarte, foarte obosită spre disperarea unora mai odihniţi şi îmi tăia toate puseurile nervoase.

Sfintele spirite de la 1200 acceptau totul şi fără cuvinte (servus flavius, dacă-mi permiţi)  iar a,e,i,o,u erau suficiente. Plus aleluia.

Acest articol a fost publicat în Muzică, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Muzica de duminică. Aleluia.

  1. Dan zice:

    Excelentă muzică. Merge de minune într-un spaţiu de lucru de tip „open space”. E mai eficient şi mai tonic decât un generator de zgomot alb pentru căşti: http://www.simplynoise.com/classic/

  2. Salut. Ai un sait ce merita vizitat. Te uiti si la saitul meu de anunturi gratuite? E taman.ro Multumesc!

Lasă un răspuns

