Aiureli cu ciocolată

Întâi m-am enervat. Eu mă enervez uşor, dar îmi trece la fel de uşor. De ce? Am văzut o reclamă pentru biscuiţi (cu sau fără ciocolată). Se chemau LEIBNIZ. Adică cum? Numele unui mare matematician şi filozof a ajuns ataşat de nişte chestii pe care le ronţăi cu indiferenţă? Apoi m-am mai documentat şi am aflat că numele a devenit un brand pentru nemţi. La fel cum ciocolata Mozart este un brand al austriecilor din Salzburg. Câţi oare i-au ascultat şi muzica pe când savurau lichiorul sau bomboanele care purtau vestitul nume? Câţi îi apreciază perfecţiunea?
Şi am continuat să sap pe net. Aşa am descoperit că a apărut şi ciocolata Brukenthal (cu imaginea baronului) sub patronajul muzeului din Sibiu. Şi m-am mai liniştit. Nu pot să-i critic pe sibienii mei.
Se vrea a se face cultură prin ciocolată? Să se facă! Dar vin şi eu cu nişte propuneri:
1. Propun ciocolata amăruie PITAGORA. Care să conţină şi formula calculului ipotenuzei într-un triunghi dreptunghic.
2. Propun tableta de ciocolată 9 care să conţină pe dos tabla înmulţirii cu 9. Idem şi pentru celelalte cifre iar liceenii cu probleme (şi care nu ştiu să socotească fără telefon sau computer) să aibă reducere pentru setul complet.
3. Pentru copiii mai mici care nu au voie sa pape prea multă ciocolată ar fi bine să apară pufuleţi A pe punga acestora scriindu-se cuvinte care încep cu a: apa, aer, auto. Sau pufuleţi M cu scurte propoziţii: „Motanul Mariei mănâncă morcovi”. Ce contează că un motan nu manâncă morcovi? Dacă se vinde, e la fel de bun ca cele de mai sus.
4. Pentru bebeluşi, cum am văzut că au apărut pamperşi cu model, aş propune chiloţei cu litere şi cu cifre. Îi vor umple ei de ciocolată, fiecare din producţia proprie.
5. Am chiar o propunere serioasă care e posibil să se fi inventat deja: bucăţele de ciocolată de forma unor taste de computer sau de telefon mobil. Doar astăzi totul e sa stai pe SMS sau chat, nu?

PS. Încerc să mă opresc că debordez de idei ;). Există un săpun cu aromă de ciocolată? Cred că ar avea succes.

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Aiureli cu ciocolată

  1. Serenity zice:

    Eu ma enervez usor sau greu, dar imi trece (foarte) usor.
    Nu trebuia sa te opresti, ia sa faci si postarea II pe tema asta ;).
    Sapun cu aroma de ciocolata nu stiu, dar ciocolata cu gust de sapun ai sansa sa nimeresti uneori 😀

  2. Are dreptate Serenity, nu trebuia să te opreşti. Ideea este foarte bună, ba chiar, sunt convinsă că ar avea mare succes la vânzare. Vin cu un corolar la propunerea ta – ciocolata să cu toată tabla înmulţirii – de la 1-9, putând fi cumpărată pe rând, odată ce copilul o învaţă. iar copilul să primească bucăţica doar după ce a învăţat-o. Iar dacă Mozart este un brand eu zic că şi Ţepeş ar putea fi la fel – Ţepe învelite-n ciocolată.

    • oindivida zice:

      Mi-a placut cum pui problema. Cred ca am vazut pe undeva dus-gel cu aroma de ciocolata. N-am incercat niciodata caci aplic principiul „cel prea mult strica”. Si ingrasa.

      • bibliodevafiliala3 zice:

        Mie mi-ar fi frică să nu devin canibală şi să încep cu mine, fix după duş :)) ceea ce, bineînţeles e periculos şi îngraşă 🙂

  3. ooo, cum sa nu! am descoperit-o pe net pe alexandra sapundecasa si am luat de la ea niste minuni. dintre ele, placere vinovata au fost sapunurile cu cafea pe care cu greu ma abtineam sa nu le musc.

Lasă un răspuns

