Muzica de duminică. Ritual pentru setea pământului.

Era să uit că e duminică şi că e timp să ascultăm muzică. Ce ţi-e şi cu memoria asta. Îmi amintesc o lucrare vocal instrumentală ascultată acum peste patruzeci de ani şi pierd din vedere să v-o semnalez la zi de relache. Povestea e aceea că privind eu zorelele şi muşcatele abătute care au avut doar câteva zvâcniri de floare pe seceta asta, mi-am reamintit zilele trecute de o compoziţie ciudată pentru mine care nu am cunoştinte muzicale. O auzeam la radio în anii 70 şi mă infiora de fiecare dată. Am regăsit-o şi am reascultat-o. Atunci era interpretată de Corul Madrigal. Vă ofer o nouă versiune. Noroc cu wikipedia că am aflat cum că autoarea, Myriam Marbé, este considerată una dintre cele mai valoroase compozitoare internaționale de muzică contemporană.
Vă doresc o seară plăcută şi câţiva stropi de ploaie.

Acest articol a fost publicat în Muzică, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Muzica de duminică. Ritual pentru setea pământului.

  1. vax-albina zice:

    Multumesc Flavius. Mie chiar imi place compozitia.

  2. i.o.flavius zice:

    eu multumesc… Toate cele bune! 🙂

  3. iPhone 5 cover amazon zice:

    Please let me know if you’re looking for a article writer for your site. You have some really good posts and I believe I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d love to write some material for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please shoot me an email if interested. Kudos!

Lasă un răspuns

