Referendum 29 iulie 2012. Segment de coadă la Haga.

Update: am aflat şi cine sunt susţinătorii lui Băsescu. Copiii. Cei aproximativ 20% sau câţi or fi. Cei care au stat acasă căci nu au drept de vot, dar care sunt incluşi în cifre. Greşesc?

Acest articol a fost publicat în Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Referendum 29 iulie 2012. Segment de coadă la Haga.

  1. dongabone zice:

    Eu, la Madrid, nu am putut sa fac poze. Nu mi s-a permis 😦

  2. Mirela zice:

    Haga ? Cred ca e usor vizitabila din Amsterdam, asa-i ? AMR destul…. dar vine ea ziua.
    Asta ca sa te fac sa spui ceva, nu-mi place cand taci mult timp. 😐

Lasă un răspuns

