Bla, bla, bla.

E o tăcere ciudată peste blogolumea (cuvânt luat de la Flavius, ca să nu plagiez) normală încât mă cam înfior.  E reţinerea firească atunci când eşti derutat? E grija de a nu supăra prietenii din online pe care i-ai câştigat şi selectat cu greu? E frica? E resemnarea? E un mod de apărare? E un mod de evitare? E liniştea dinaintea furtunii? Habar nu am. Şi totuşi nu mă pot abţine.
Postez un fluturaş electoral din 2004, trimis de Anca, căreia îi mulţumesc.


Sper ca cei tineri ca Ovidiu, Lotus şi chiar Vlad să-şi re-amintească şi să fie atenţi.
Nu există scuze. Cine se scuză, se acuză. Cui se supără i se va tăia nasul.
Bla, bla, bla, stiţi voi ce vreau să zic.
Abia aştept să ne reîntâlnim dupa 29. Vom putea povesti din nou, fiecare, despre ceea ce ştim mai bine.

Acest articol a fost publicat în Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Bla, bla, bla.

  1. abisurile zice:

    E doar vara… trece si asta !

  2. Pai si ce are un fluturas din 2004 (ale carui promisiuni au fost in mare realizate pana in 2008) cu suspendarea nejustificata (decizia CCR), realizata prin practici pentru care am luat cel mai prost raport MVC? Sa inteleg ca votrul trece doar prin stomac?

    Presedintele nu se suspenda decat pentru inalta tradare si pentru incalcari grave ale constitutiei, care n-au avut loc, cum a decis CCR. Sa vedem daca are 9 mil de opozanti….

    • Serenity zice:

      Ce anume a fost realizat pana in 2008 ?! Si despre care practici vorbesti, responsabile de acel MVC ? Intreb pentru ca nu stiu, desi am trait aici, am vazut, am auzit si am judecat singura.

  3. Mie de-aia imi plac bolsevicii, ca se baga cu bocancii in toate, mai nou sunt preocupati de bloguri
    http://refresh.ro/2012/07/blogosfera-din-romania-structura-importanta-aflata-in-slujba-serviciilor-secrete/

    dupa ce deja au dat la gioale celorlalte mijloace media pe care le pot influenta:
    http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-12825743-seful-redactiei-tvrinfo-acuza-ingerinte-politica-editoriala-site-ului-tvrinfo-nu-mai-are-dreptul-realizeze-materiale-proprii-timpul-campaniei-pentru-referendum.htm

    Si numai pentru ca a lasat presa in pace Base e superior lor. Despre asta e vorba in democratie…

  4. Dan Mihu zice:

    ARTICOLUL 29 – Libertatea constiintei
    (1) Libertatea gandirii si a opiniilor, precum si libertatea credintelor religioase nu pot fi ingradite sub nici o forma. Nimeni nu poate fi constrans sa adopte o opinie ori sa adere la o credinta religioasa, contrare convingerilor sale.

    Ein man, ein vot, Ovidiu. 🙂
    Ne mai auzim pe 29.

  5. Din pacate in Ro in multe cazuri libertatea constiintei are un pret foarte mic: cam 50 de lei pe vot, hai 100 la referendumul asta ca are miza mare.

    Dar poate fi facuta sa aiba o valoare mai mare: prin vot multiplu 🙂

    • Serenity zice:

      Da, asa am auzit si eu, ca pe la sate se duc si le dau 100 de lei ca sa predea cartile de identitate pe care si le vor recupera luni, pe 30. E foarte plin de demnitate si mai ales de CINSTE procedeul asta. Nu ? 🙂 Si nici nu pare bolsevic, ba chiar aduce a american :))

  6. vax-albina zice:

    @Serenity, @Dan,
    multumesc frumos pentru sustinere.
    Eu ma conduc in continuare dupa vorbele lui Hamlet: „asculta critica oricui, dar pastreaza-ti parerea proprie” adica pe limba lui Shakespeare: „Take each man’s censure but reserve thy judgment.”.

  7. Lotus zice:

    Na, că numai azi am văzut articolul. Deci să înţeleg că Băsescu e oaia neagră a preşedinţilor de după ’89? Mă uit la el, mă uit la alternativă şi mă întorc la el…

    • vax-albina zice:

      Lasa comparatia cu trecutul. Daca vor fi alegeri anticipate vei avea posibilitatea de a alege ceva mai bun. Vad ca multi se pregatesc. E anormal ca Basescu sa mai existe ca varianta. Sper.

Lasă un răspuns

