Aiureli

Când e cald transpir. Dar dacă presiunea e ridicată mă simt bine. Şi când mă simt bine mă apucă scrisul. Am, n-am treabă. De ce să fac hipertensiune ascultând ştirile politice? Acum postez aiureli. Cu morală.
Azi – cumva in glumă.
Mâine – depinde de presiunea atmosferică.
Ştiu o fiinţă, cea mai dragă fiinţă, care îmi tot face cadou seminţe şi bulbi. Eu, docilă, le plantez. Căpşunii n-au ieşit, nici fir. Nici daliile. Lalelele s-au iţit, dar nu au rezistat. Am pe balcon şi două fire de roşii din seminţele primite, cu o groază de flori pe care le polenizez ca o albinuţă cu pensula, dar sunt doar cinci roşii în devenire până acum. Şi cum am primit nişte seminţe de portocal, ambalate frumos, cu pamânt şi pietre,  de parcă nu le-aş fi putut scuipa dintr-o portocală direct în ghiveci, am zis să văd ce se intâmplă. Au ieşit cu greu, cu greu, două plăntuţe. Le-am udat şi le-am grijit căci nu ştiam cum arată frunzele de portocal în miniatură şi când au crescut mari am constatat că am îngrijit două buruieni.
Morala: una semeni, alta răsare.

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Aiureli

  1. abisurile zice:

    Ha, ha , ha imi place morala.

Lasă un răspuns

