Hau, hau, la luna plină. Degeaba.

Latru degeaba. Instituţiile au fost complet descurajate să reacţioneze. Sau nu le-a păsat niciodată de atribuţii. Funcţionează doar în ziua de leafă. Sper ca alegerile locale să le scuture puţin.
După o ploaie  zdravănă de acum o săptamană mi-a dispărut căţelul comunitar blond roscat, pe care îl hrănesc de doi ani şi pe care l-am îmblânzit un pic (greşeala mea). L-am căutat pe străzile adiacente căci era prea fricos să se aventureze înafara zonei de siguranţă. Degeaba. Am crezut că a fugit de frica fulgerelor şi că va reveni. Degeaba. Am convins un vecin a mă lase să-l adapostesc în spaţiul lui. Contra cost, ceva. Până nu apare e degeaba.
Am citit netul şi toate telefoanele disponibile. Degeaba. La telefoanele adaposturilor primăriei capitalei nu răspunde nimeni. Am încercat la toate orele posibile  şi pe cel de la adăpostul th. pallady unde intră faxul şi pe cel de la adăpostul glina unde telefonul e deranjat temporar. Directorul Lorentz răspunde, dar nu ştie nimic (Poate îşi imagina că e un telefon important). Telefon degeaba. Idem la ASPA care nu au o listă a intrărilor (căţelul era înregistrat şi avea clip) sau nu vor să comunice. Speranţe degeaba.
Sâmbăta a fost liber, duminică şi luni au fost rusaliile deci tot liber. Săracii căţei închişi acolo oare mănâncă ceva? Mă întreb degeaba. Abia mâine voi merge să vizitez adăposturile şi mă pregătesc să mă droghez cu extraveral ca să pot rezista singură. Va fi cumplit. Sper să nu fie degeaba.
PS. Între timp mă tot întreb (pe principiul „hoţul cu un păcat, păgubaşul – eu- cu multe”) ce vecin ar fi putut apela hingherii. Ţiganii pe care m-am supărat că mint mereu şi pe care nu îi mai sponorizam cu ţigări, mâncare şi bani? Ţiganii drogaţi de alături? Şmecherii din apropiere cu şase maşini la patru oameni şi două salarii? Individa care a „îngrijit” doi bătrâni (pe lângă alţi patru de la alte adrese)  până la moarte şi acum şi-a construit un bloculeţ pe terenul acestora luat de la primărie? Patronii de magazin de stradă care au ieşit la pensie de „boală” după 89 şi o duc bine mersi fără bon fiscal, el aducând lunar maşini din Germania? Vecinii care au un bar ilegal deschis doar seara pentru prieteni? Etc… Vedeţi că nici poliţia nu funcţionează? Sau de la poliţie i se trage căţelului?
Lumea e mare şi faptul că îmi pasă de un căţel pe care îl hrănesc mi se pare o vină mai mică decât a celorlalţi.
Ştiu că nu voi avea nici o reacţie la comentarii. Mă descarc şi eu. Degeaba.

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Hau, hau, la luna plină. Degeaba.

  1. Serenity zice:

    Ba uite ca ai o reactie, chiar daca si cu asta tot degeaba va fi. Iti tin pumnii sa ti se intoarca acasa catelul, eu cred ca a luat urma vreunei cateluse si dupa ce trece agitatia respectiva o sa revina. Asa fac pisicile, asa fac si cainii. Tocmai pentru ca a fost ploaie si urat nu cred sa fi trecut hingherii pe la voi, mai ramane varianta sa fi fost mana tiganilor… dar astia nu omoara animale, din cate stiu eu. Mai degraba fac romanii porcarii de-astea… dar sper sa nu.

  2. Dana zice:

    Sper sa il gasesti, i-o fi venit si lui un dor;

  3. simplyeating zice:

    Hai ca se rezolva toate. Speranta sa ai. Are grija ingerelul tau de el. Doamne ajuta!

  4. vax-albina zice:

    Mulţumesc frumos pentru suportul moral. Căţelul era castrat deci nu cred că l-au apucat pandaliile. Am fost la adăpostul sectorului trei. Nu l-am găsit. Am întrebat poştăriţa şi am întrebat gunoierii dacă l-au văzut, viu sau mort. Răspuns negativ. Mai am o ultimă soluţie: să scriu mailuri cu poză tuturor adăposturilor şi organizaţiilor prezente pe net. Sper să nu intru în spam. Să fim optimişti. Vă ţin la curent.

    • Serenity zice:

      s-a intors copilul ratacitor ?

      • vax-albina zice:

        Nu. Am trimis mailuri adăposturilor şi doar trei mi-au răspuns. Restul sunt ONG-uri de fiţe, foarte ocupate. Nu contez pentru ele. Am sperat să apară căţelul după alegeri căci am înţeles că unii câini au fost duşi în câmp. Am tuşit cu tusea mea tabacică pe la toate porţile ştiind că aşa mă va recunoaşte. Incă sper să apară. Căţeluşa îl aşteaptă deşi e foarte speriată, stă ascunsă şi nu reuşesc să o bag în curte.

        • vax-albina zice:

          A apărut o ciudată coincidenţă. Câinele care păzea de ani de zile o proprietate superbă recuperată (fostă şcoală, fost institut) a dispărut azi din curtea încuiată. Secţia de politie nu se bagă deşi e un furt din proprietate privată, poliţia locală nu se bagă. Şi eu care îi apreciam după un anume miting.

  5. Serenity zice:

    A mai disparut un caine din curtea unui bloculet din sectorul 3, dar ala era batran si inofensiv, presupun ca si-o fi dat duhul pe undeva mai la distanta si n-a apucat nimeni sa-l vada. Dar nu inteleg cum nu vede si nu aude nimeni nimic, mai ales daca e scos din curtea incuiata ? Poate o fi sapat el pe undeva pe langa gard si a evadat singur ? De cel de care spui tu zic.

Lasă un răspuns

